Kjære landsmenn

Kjære landsmenn.

Long shot, men hvor anbefales det å gå i Stavanger by hvis man ønsker å være full og danse?

Pisslei av å sitte fast i den minimale komfortsonen min, så nå fuck it, drikk masse, miste sosiale hemninger og prøve å tørre.

Attached: FinnishFlagButWithRedCorners.jpg (1200x803, 45.34K)

I want a Norwegian straight ALPHA to piss in my fucking faggot danish throat. Degrade me SIR.

Aldri vært i stavanger, gl hf

Bømp

: (
Har du i det minste noe generell viten om de norske damene på slike plasser?

Tag dig lige sammen user.

Fuck af perker.

In the words of the great Paul Gascoigne, “fuck off Norway”.

Should he be screaming at you in Nynorsk while he does it?

In the words of your mother, "fuck me harder"

Så ikke nok med at du er en patetisk bøsse coomer med en fetish for heteroseksuelle norske mænd, du er også en dum racist?
Godt klaret user, du er en gennemført nar.

Er det ikke Hot "open mind" du burde prøve da? Eller er det lagt ned igjen?

Cope hårdere, perker. Jeg tilbeder ikke "dansker"svin uanset hvor korrekt, de sætter deres kommaer.

Nah. Tror det enda er åpen.
Men, jeg har aldri vært der inne.
Trodde det var byens homo/lesbo plass, eller henger det faktisk normale folk der?

Jeg er ikke perker, min familie har boet I Danmark så længe der har været et Danmark.
Ved du godt hvor meget du fucker andre bøsser og biseksuelle over ved at fetishere heteroseksuelle?
Du er grunden til at de tror vi vil i bukserne på dem hele tiden.

Ey yo, har dere rumenske tiggere i Danmark også?

Yup, de opererer over hele Europa.

Er en del normale og, men det er jo ettersom arrangement som er der. Utenfor det er jeg usikker dessverre, kan virke litt tamt her til tider. Lykke til :)

Nysgjerrig: Bor du i stavanger?

>"vi"
Fuck af dit dumme bøssesvin. Tænk i 2022 at være en fed homo, der ikke har indset sin værdi. Du er et fucking hul, og jo før, du indser det, jo bedre. Du kan sikkert ikke engang tage en pik til roden, din fucking amatør. Negidiot.

Holder til på Forus!

Haha du ramte ved siden af og sendte den tirade til dig selv. Freudiansk linkning.
Det lyder som om du hader dig selv, det burde du få ordnet.

>han coper stadig over sin afskårede pik
GUUUUUUD. Ses, taber. Hyg dig med din normienordmandssnak. Måske kan du overtale dem til, at din seksualitet ikke er en heterofetish :)

kult mann.

Åssen er det at du ikke kjenner så mye til utelivet(har jeg antatt)?
Sosialt tilbaketrukket som meg selv?

Jeg er egentig ute på byn en del, men kun i følge av venner og det er egentlig de som styrer oss til de samme 'lav-tempo'-plassene.
Men idag, alene, så er jeg fri fra de sosiale forventningene jeg vanligvis har

Allah Akbar guys. Where can I get the best pita bread and sish with a rape in your countries?

I feel you. Ta deg en tur til Amsterdam

Du er dårlig til det her user, jeg havde forventet et bedre skænderi fra dig.
Just look for the rare spots here that look like your numerous ghettos and you can get your kebab and rape, just like your neighborhood used to provide.

Tøyen or Grønland in Oslo, literally nig nog hoods.
I'll bet you my left testicle that during the next riot in Oslo it's gonna be in those areas.