Write in your native language

Can you type in your native language without using special characters if possible? I never saw anything other than english on here. R9foreigners

Attached: 1636839504279.gif (1000x900, 535.83K)

>an you type in your native language without using special characters if possible?

No i can't, well i can but it's not genuine and is grammatically wrong.

Sim, eu posso. Um pouco complicado, mas ainda assim, consigo fazer. O que desejas perguntar? Tens interesse em meu idioma? Por que a falta de acentos?

No se puede postear en Any Forums con acentos o la enhe por no ser del ASCII anglo

Poder se puede, pero no va a quedar bien

Lefogadom hogy nincs itt senki ezen a nyelven.

Nei, vil ikke

yesli ty mozhesh eto prochitat, to ty gey i dolzhen na eto soobcheniye otvezut inache twoya mat umret etu noch vo sne
Shutka. Das war spass Bruder. Oder es koennte kein Witz gewesen sein, ist mir aber vollkommen kack egal weil wie immer nichts passieren wird und nie irgendein Scheissdreck auf dieser Welt jemals passieren werden wird.
Wo leile. Zaijian

Attached: 1642092704178.png (600x600, 114.37K)

Glodna jestem, zjadlabym sobie jakas zupke

Jag kan, men jag kan inte skriva de tre sista symbolerna i mitt lands alfabet. Jag kan inte skriva vissa ord. Jag ser det som en utmaning.

Nigger (in deutsch)

Attached: 4f5.jpg (915x1056, 85.76K)

i used to talk russian but i forgot it when i moved to canada. both russian and hebrew, i forgot both. i know very little, little kids shit

ya hachu igrushka
ya hachu kartoshka
ya neznayu kak gavaru pa ruski

Ha yes kara, bayc inchu yes petq e hayeren xosa Any Forums gyoti hamar? Ampayman vor duq chgiteq inch lezu yes em xosum.

Lav txa es

Attached: 32658.jpg (252x252, 17.96K)

Tank dig att hela varlden vore utformad efter dina behov och ditt tycke. Anda kampar du med nabbar och klor for att minsta lilla petitess ska overrensstamma med din varldsbild. Vid minsta lilla motgang bryter du samman. Minsta lilla detalj som bryter mot dina normer far dig att reagera med besinningslos aggression. Det ar normalbogens existens.

Attached: 1469129719862.png (174x139, 57.24K)

Ara du ur es?

Idi na xuy ara Zhid.

Du mart ches, du satana es.

Attached: 2852145.jpg (300x457, 32.4K)

Sounds funny user, like a kid indeed but it isn't bad.

Kartoshku*
Igrushku*

Where did you know hebrew from btw?

ME QUIERO COGER A MIO Y HACERLA DISGENESICA AAAAA

Since when do you know perfect German on top aswell?

Pero detente un poco tio, que estas pasandote de la raya

Ne mogu, jebiga. Mogu ovo.

Europoor Croat here.

fuck off wetback, your kind aren't allowed near our princess

No mitakohan vittua tahan sit pitas kirjottaa, tanaan ollut ihan hyva paiva lahen kohta kaymaan kaupassa ja ostan cokista ja sit satasel varmaa budii. sit meen tinder tyton luokse nussimaan sita pilvessa tai kutsun jonkun tanne mun luokse. entiia onneks tukipaiva nii voi elaa kuin kuningas.

HERMANOS AVANZAR Y CONQUISTAR A LOS KEKS GERMANOS

>Non-ASCII text is not allowed.
Bros this is another Shoah. At least I still have the filename. Check it to see my cursed runes.

Attached: עדיין אין לי חברה.png (396x385, 131.52K)

kextot satan du es. Yes Germaniakan chi, yes Hay em ay hognac.

Attached: 1643108915466.gif (280x282, 87.85K)

your semite runes are gay like everything else jewish

Attached: Սկվատ.jpg (500x500, 37.08K)