How would you design a cooking video game?
How would you design a cooking video game?
Other urls found in this thread:
first i would remove the w*men
Här är vi
Cooking simulator by Vanillaware
Have u tried this one ?
king
va
great khan-mission tree
Anyone who has cooked professionally knows it fucking sucks and bringing it to a video game where you don't get paid for doing menial shit is pointless.
>did you buy the new Lawnmowing Sim?
>did you try Super Smash File Your Taxes Quarterly?
>have you seen that early access in-laws visiting point-and-click?
How exciting.
va
like this
very cool but I hope elden ring has some cool eastern esque armor for us samuraichads
va? prata svenska så man fattar
Ulf, det är sällan jag skriver det här, men skärp dig. Jag kommer aldrig sluta äta och dricka och filma det. Det är ju bland det roligaste jag vet. Det är precis lika relevant att visa upp en falafel-foodtruck i Uppsala som ett burgarhak i Stockholm. Och vet du, det här är det roliga, jag kunde egentligen inte bry mig mindre om vad du tycker. Jag gör inte mina videos för dig Ulf. Jag gör dem för min egen skull och sen är det folk som uppskattar dem.
Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan ha så trist liv att man istället för att bara sluta kolla och istället lägger sin tid på något man gillar, istället ska skriva en kommentar om hur missnöjd man är. För som sagt Ulf, det är INGEN som bryr sig.
Killen har bra recept favä
Här är vi
crystal
.cafe/feels/res/77865.html
I wouldn't because cooking is for fags who like to eat
>oh you gonna put that big hotdog in your mouth?
>you gonna stuff those fresh cheeks with pickles?
>you gonna wrap your lips around that straw and suck up ALL that sweet juice?
lol gaywads
Is what's displayed on the monitor really what was shown, or is it shopped?
No off-topic shit unless it's AMERICAN.
It should be what Rocksmith was for rhythm games. It should actually just teach you how to cook good and healthy meals and encourage people to do it for real. Almost every western nation is +50% overweight. America is almost 50% obese.
Va?
va?
minns inte att jag frågade men aa okej chudrik tack för ditt åsikt
Kneel mutt.
Här är vi
crystal
.cafe/feels/res/77865.html
youre speaking to the great khan of the scandi-turanian peoples, show some respect, mutt
moggar emma hårt har runkat till denna sååå många gånger
bumping the kings thread
ödemet är typ 160 och emma är över 180
det är över för emmacels
fattar inte vart vi är nånstans yäni
haha yeah who would eat... what faggots...