C-charizardbros... What happened?

c-charizardbros... What happened?

Attached: notzarderino.webm (480x360, 1.1M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=WPNes2Xff_0

Can't compete with GAD, no one can beat he GAD.

Based Kyurem for killing that mutt.

all this webm shows is how retarded and overdesigned nu-pokemon look compared to classic pokemon

>Why is a legendary design more complex than a non-legendary design?
Go be a retard somewhere else

Mewtwo, Articuno, Zapdos, and Moltres don't look remotely as retarded and overdesigned as that and they still fit in perfectly with Charizard

If you consider Gen 2 "classic/retro" it literally has a trio of dog creatures with tacky shit like random cuffs and ribbons glued on them. You're a delusional fucktard if you think legendaries were never intended to look out of the ordinary design-wise.

all of those look far more simple and fit with charizard better than the digimon in the OP

>You're a delusional fucktard if you think legendaries were never intended to look out of the ordinary
please explain how lugia is any more overdesigned than charizard

>please explain how lugia is any more overdesigned than charizard
it has more details you retard
[spoiler[ not enough, even. look at ho-oh

gorilla strength, draconic energy. nobody can compete.

Yes and gen 2 is shit. Your point?

Hoenn lost.

>Digimon
Stopped reading right there

K-B is fucking based.

Get that ass kicked fagboy

>achille12345
Damn, this shit was great.

Hoenn gets more preferential treatment than West Kanto, so it didn't lose.

No one considers Gen 2 to be "classic/retro" anymore because everyone with good faith abandoned ship. It's just as "nu-Pokemon" as everything after Gen 1.
Now we only have "GEN 1 THE ONLY GEN 151 OR DIE" and they actively resent Gen 2's existence because it's directly tied to the Sacred Cow as a direct sequel.

>pwned
go back to IRC, boom-boom

can you not go five minutes without trying to force a shitty genwar into every thread
actually take your meds
>heheh thinking about meds ngmi
the only ones that aren't gonna make it is you and any small children in your area if you don't take your fucking schizo meds

i mean, its a fusion bewteen 2 legendaries

i made that webm clip lmao, you guys need to check out the full video, its amazing

youtube.com/watch?v=WPNes2Xff_0 forgot to post link, its a youtube poop from 2012