But seriously, what will it take you to give in and sell...

But seriously, what will it take you to give in and sell? It's been in the gutter in terms of price action since August of 2020 and for some stupid reason you're still holding. Specifically, say what would make you sell. I'm just curious that's all.

Attached: chainlink.png (586x290, 5.4K)

Never selling you fucking kike thats always been the plan

seriously?
$1000 eoy

as they say, "don't put in what you can't afford to lose."
whatever I've got in LINK I'm just "let it ride" ... either it's going to $1k or to $0.
crypto isn't my day job. I'm not trying to string together incremental gains as my only source of income.

it's a gamble on a moonshot.

I'll sell when you kys

I will sell 1000 at $50
1000 at $500
and 1000 at $1000

0x0D4f1ff895D12c34994D6B65FaBBeEFDc1a9fb39

Who is this? They have $200M worth and bought $3M the other day?

Something is off. If you hold more than 1k I know you feel it too. The top wallets have been acting different lately. Weird energy all around. I'm checking indicators on glassnode and they all stopped making sense after February. Something big is coming.

Why do you care so much that you spam the board all day everyday?

If I sell and then it moons then I will an hero so never selling

We have all been waiting for staking. For me if within 6 months post staking it’s still crabbing or dumping I’ll sell and fuck off.

Thanks. I appreciate the answer. Seems like if staking doesn't do anything some people might actually sell.

how don't you curry sludge pajeets get it by now?

there is no pic, chart, info or possible combination of words out there that you can write or conjure up that will ever make me sell even just a single LINK, ever. you are simply wasting your time

Fuck you stupid dirty nigger.

> nigger

I knew that when I bought Chainlink, I would get rich or lose all my money. Nothing has changed. No matter how many paid shills FUD my investment, I'm not selling. I'll hold it to fucking zero if need be. Only way to get my LINK is to take it from my cold, dead hands.

NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER

>Thanks. I appreciate the answer.
five other people also answered before this user
or were you just waiting for a specific answer to legitimize your own opinion?

I sold at $ 34

checked. At this point i'll either ride it to generational wealth or zero. I've held too long to sell now.

If you walked into my home office you’d see a bat perched on a book shelf, a monkey sitting on the filing cabinet, and a koala bear splayed out on the printer. Not real animals mind you but beanie babies I’ve been holding for 25 years now. I’ll sell the stuffed animals before I do any LINK

Back to the cage you filthy stupid black nigger

>It's been in the gutter in terms of price action since August of 2020
Oh the WEF thinks the gutter is their ally? But Chainlink merely adopted the gutter. I was born in it. Molded by it. I never saw gains until I was already a man, and by then it was nothing to me but fleeting. The gutters betray you because they belong to me.

Why are niggers so dirty ?

never selling.

getting into link has made me realize life is too short, and it has caused me to get my act together. now, i have a six figs job and live off this income while saving comfortably for the rest of my life. because of this, i dont need to do anything with my link and can add to it at these ranges. i will wait 10-15 years and then possibly make a decision about selling some.

same thing ill do for btc. im in no rush, i can stop and smell the flowers

You stupid


NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER NIGGER

Fuck niggers

Niggers are filthy animals