Oh god help

how do you diy in this godawful country

Attached: Flag_of_Norway.svg.png (2560x1862, 6.87K)

You don't :(
If you live near the swedish border look into getting a P.O box in Sweden. I get my stuff sent to the Netherlands and bring it with me on the plane back.

i've done this already. at the border they searched my car, found my hrt, seized it and filed a report

Yeah I'm sorry but how? It's over

What the fuck?
Have nords not invented mailing yet?

They did, but their customs are thorough af.

i dont even know. it's like the entire country is conspiring to make me kill myself. im super stressed all the time from having no secure way of getting hrt. im always in a state of running out and worrying about it

strictest customs in the world, everything gets seized

Does the government check what you receive on the mail?

Move to a country with freedom

Yes, ofc, lol. That's literally the purpose of customs.

this. moving out of norway was the best decision of my life. long live los angeles

You have to order from within the EU to a post holding service at the border of sweden. Then you have to go to sweden and pick up your package, buy some cheap alcohol and go home again.

t. har diy i et par år før diagnosen

is there a way to know whether or not the border police is stopping traffic that day? they checked me last time and got suspicious because i have autism and am awful at lying

Nei, du må bare håpe på det beste. Men de sjekker jo ikke alle bilene og uansett så vil de ikke sjekke så veldig grundig.
Ikke gi de noen grunn til å sjekke bilen din, ikke handle masse alkohol som klirrer baki bilen osv så går det nok bra.

Jeg har blitt stoppet et par ganger fordi jeg pleide å dra med noen venner som alltid handlet masse øl og sånn men de gadd ikke sjekke så veldig nøye

Uansett så er ikke østrogen ulovlig å ha på seg, det er heller ikke antiandrogener så de kan egentlig ikke ta deg på noe. Testosteron er jo veldig ulovlig da, så hvis det er det du har med deg ville jeg gjømt den et sted de ikke kommer til å lete

Ok. Men vil ikke det at jeg har blitt tatt før bety at bilen min er "flagget" og de vil være nøyere med å søke meg hvis jeg kjører i gjennom igjen? Er skikkelig nervøs om at det vil skje igjen...
>Uansett så er ikke østrogen ulovlig å ha på seg
Når de fant mitt så ble jeg rapportert for "dopingovertredelse", det ble til slutt avvist men den eneste grunnen de ga var pga for lite ressurser. Så det virker som at det er ulovlig og du kan få bot/fengsel?

Er ikke hun andre her men det er nok skremselstaktikker, gikk gennom både toll og sikkerhet på Gardemoen med pillene og injeksonene mine i carry on case, ingen har noengang reagert på dem selv om de verken har apoteklapp eller liknende.

På lang sikt ville jeg nok siktet på å forlate landet dog, er det jeg gjør.

Politiet i norge har ståkuk for dop så kan være du traff noen på en powertrip bare. Jeg har blitt stoppet flere ganger men de har aldri tatt hrt-en min selv når det ikke var apoteklapper og sånn på de.

Jeg tviler veldig på at de har flagget bilen din men det kan jo hende det er lurt å finne en annen måte å komme seg over grensa på, selv har jeg tatt strømstad ferja som regel, ihvertfall hjem igjen da tollsjekken ut av ferja er veldig slakk

>forlate landet
Jeg har vurdert det, men vet ikke hvor jeg skal dra. Usa og england går jo inn i nye dark ages for kvinner og lgbt personer, afrika midtøsten og store deler av asia liker og kaste transer fra tak og lønningene i sør europa er så dårlige

Håper bare at weed blir lovlig her snart, da skal jeg klare å cope med all den dumme politikken

Ughh, ok, jeg prøver en 8 timer lang tur til sverige igjen. Jeg savner østrogen net anons...
Spania kanskje? Weed er jo ganske lett å få tak i siden du kan kjøpe det fra selgere inni landet, men er vel kanskje prisen som er problemet

Nederland er veldig greit om du takler språket der.

Så snart jeg har fått borgernummer og sånt så går jeg over på systemet deres fra DIY. De annerkjenner jo også ikke-binære og etter min erfaring er det veldig få her som faktisk bryr seg hverken ene eller andre veien med tanke på lgbt-ting.

>spania
Hadde jeg bodd der hadde jeg vert stamkunde hos facialteam lol
Drømmen er jo at norge skal bli som nederland men siden babyboomerne nekter å dø så blir det noen år til

Tror aldri vi kommer dit, føler vi er alt for store amerika fans :C

Ja, politistat, dinosaurer på stortinget og død via 1000 kutt (i lommeboka) er ikke ideelt nei.