How should an ugly third world poor boymoder go about finding an american chaser to send them money so they can pay...

How should an ugly third world poor boymoder go about finding an american chaser to send them money so they can pay rent and not starve after being kicked out by their parents?

Attached: 1594749086634.jpg (1024x548, 74.21K)

Other urls found in this thread:

unsee
twitter.com/SFWRedditGifs

Discord

Why no find a rich southamerican chaser instead

T.southamerican chaser

Are you rich? Do you have discord?

nice tripcode

are you hot?

Somewhat. I've posted my body before and the chasers really liked it, and some tranners told me to kms when I was complaining about it.

Are you brazilian,mexican or argentinean?

Brazilian.

Sofia, you're sexy as fuck I would move you to America.

Lol. My face is ugly, even if my body is not so bad.
Also, I don't think it's so simple to just move someone to america like that.

post pic to increase chaser attention to this thread

t. chaser

I really don't pass, though, I only have somewhat wide hips.
unsee
.cc/album#AzQfcCdd2spEwnr9

Yes
I make around 2500 dollars a months which for brazilian standarts put me at the top 5% of the country

How tall are you?

I'm 5'3 (160cm)
2500 USD? Damn, that's a lot. Did you take the programadorpill?

No,I am a doctor(I took the medicopill)

Baseado.
Estou precisando de um namoradinho médico para me sustentar enquanto eu dou um jeito na minha vida, hue.
Mas sério, já estou com 23 anos e não tenho perspectiva alguma. Em parte por ter vivido com disforia a vida inteira, eu sinto que só agora que estou tomando os hormônios que eu comecei a acordar da minha letargia. Antes, não tinha energia para fazer coisa alguma.
Todavia, logo meus pais vão descobrir e vão me expulsar de casa, e vai ser meio foda não só me sustentar com um subemprego, como também ainda arrumar tempo para estudar e conseguir uma vida melhor no futuro. Isso, considerando que eu vá conseguir um emprego sendo trans.

Algumas dicas:
Estude e passe para uma federal em algum curso que você goste

Você pode aplicar para ganhar bolsa auxilio baixa renda que dever ser 600 reais por mês(é pouco mas ajuda),dentro da facul você pode aplicar para bolsa monitoria e ganhar mais 600
1200 reais + 1200 reais de um subemprego ja da uma ajuda não?

Eu tive que fazer algo similar quando era estudante e pobre ha longinquos 3 anos atrás

Eu posso tentar fazer isso. Todavia, ainda teria que conseguir me sustentar só com o subemprego até conseguir essas bolsas, isso se as conseguir.

Ven para Argentina, te pago el viaje y podes vivir conmigo.
Gano 105mil pesos Argentinos por mes, es más que suficiente para los dos y tengo casa junto al rio.

Sorry, but moving in with a random person doesn't seem like a good idea, lol. I feel like that's how you end up on a documentary about serial killers.