MASHLE (Jump cover and lead color pages, TV Anime announcement) Akane Banashi Boku no Hero Academia Nige Jouzu no Wakagimi Sakamoto Days Dr. Stone (Color Pages, 51 pages special chapter) Witch Watch ALIENS AREA Undead Unluck (Color Pages, 23 pages) Ruri Dragon PPPPPP Blue Box (Color Pages) Mission of Yozakura Family Me and Roboko Super Smartphone Kokousei Kazoku Doron Dororon Children of the Earth Jujutsu Kaisen (Break) One Pice (Hiatus until issue #34/2022) Black Clover (Hiatus)
Weekly Shonen Jump #32/2022 preview
Me and Roboko (Jump cover and lead color pages for its 2nd Anniversary) One Pice (Hiatus until issue #34/2022) Black Clover (Hiatus)
1 ・ Akane-banashi ・ STORY 13: GOAL AND CONDITION 2 ・ My Hero Academia ・ NO. 352 - ULTIMATE MOVES 3 ・ The Elusive Samurai ・ CHAPTER 62: ARMOR 1335 4 ・ SAKAMOTO DAYS ・ DAYS 70 SOUNDS VS. GAKU 5 ・ WITCH WATCH ・ 61 Letter from a Friend, Part 1 6 ・ PPPPPP ・ CHAPTER 32: MIMIN 7 ・ Mission: Yozakura Family ・ MISSION 129: LET'S BE A FAMILY AGAIN 8 ・ Me & Roboco ・ Chapter 88: New Features & Roboco 9 ・ Super Smartphone ・ Chapter 2: The Superphone's Pros and Cons 10 ・ High School Family: Kokosei Kazoku ・ Chapter 85: The Budding Senpai 11 ・ Doron Dororon ・ CHAPTER 22: REUNION 12 ・ Earthchild ・ DISCLOSURE 12 What Becomes of a Satellite That's Lost Its Planet?