Nu GeenStijl compleet verloren is en verder van zijn bezoekers af staat dan ooit (dankjewel mosterd en Ronaldo)...

Nu GeenStijl compleet verloren is en verder van zijn bezoekers af staat dan ooit (dankjewel mosterd en Ronaldo). Wat is het beste "niet geheel wappie" alternatief in dit schijtland?

Attached: Geenstijl-logo.gif (180x180, 3.36K)

Verkeerde bord, kankersukkel

Weet ik

ik volg al sinds 2016 geen NL media meer, politiek luister ik alleen naar wat amerikaanse white nationalist podcasts, er is niks meer wat je hoeft te weten over Nederland behalve dat het compleet moet sterven voordat er opnieuw iets kan groeien hier.

Attached: 1653566784498.jpg (661x641, 95.62K)

Ga terug naar Duitsland kankermof, en geef m'n fiets terug

>durr le autoriteits geaccepteerde "racisme" grap le fiets Xddd
typisch niet-grappige nederlandse humor. je zal nooit een sterke etnische identiteit hebben, je zal altijd een liberaal zijn.

Wat moet ik met een sterke etnische identiteit, en ik ben geen liberaal

Attached: 1657664821815.jpg (1029x710, 73.11K)

nederland is een land van hoeren en homos, als je daar ok mee bent ben je er zelf ook een, of een jood.

Ik ben een jood, maar wel een van de goeie

Attached: tumblr_lfk7buTuT71qzdvhio1_r7_500.jpg (500x711, 93.35K)

Wat is er aan het handje dan?

Geenstijl is al jaren naar de kanker en een alternatief bestaat niet tenzij je de slechts geschreven artikelen van Nederland wilt lezen op de DDS. Ze berichten in ieder geval wel over zaken waar de msm over zwijgt.

Definieer wappie

IK OOK
IK OOK!

Attached: images.jpg (267x189, 6.47K)

I hate the Dutch so fucking much bros...

Amerikaan zeker

>ik volg geen Nederlandse media meer
>dus dan volg ik maar Amerikaanse
kerel

Gebaseerd. Ik luister ook naar PragerU!

Since when did my language become a meme across all of Any Forums

>nederland is een land van hoeren en homos
Dat is eigenlijk alleen Amsterdam oetz...
En zelfs dan is het een overdreven stereotype, die vooral voor toeristen bedoelt is.

Bestaat niet, ga lekker naar Kiwifarms de A&N borden opschijten of zo of naar de Nederdraad op Any Forums.
Ik wil wel een tikkie voor dit advies.

The Dutch are worse than the French, and I cannot stress enough how much of an achievement it is to be worse than the French.

gebasseerd. Maar A&N heeft soms wel goede artikelen. Niet te vergelijken met Any Forums