norskamerikansk solidaritetsutgave
forrige:
Trådens tema:
youtube.com
/norgetråden/
Mekker noe restemat tror jeg
hva mente captcha med dette?
i harry potter 3 så gir fred og george det der kartet til harry. det viser seg at rotta til ronny egentlig var en gammel mann. hvorfor lurte aldri fred og george på hvorfor broren deres ronny sov med en random fyr?
jeg bare spør
>random
fordi harry potter og vennene hans er homser hele gjengen
Kjeks
>sjekket
Det var vel bare Rowling sin appell til MAP folket da. Hun har jo senere funnet på at den ene og andre karakteren var homo, transe, bi og gud vet.
nei, informasjonskapsler
>Hun har jo senere funnet på at den ene og andre karakteren var homo, transe, bi og gud vet.
men det var ikke nok, og nå er hun hatet av folka hun forsøkte å godtgjøre og appellere til
De brukte det kartet for å unngå lærere og andre autoriteter på Galtvort, ikke for å overvåke medstudenter. Fred og George var to tåpelige gåser som alltid drev med skøyerstreker
Rart det der. Alfabetfolk pleier jo å være så tolerante, inkluderende og forkjempere for kjærlighet.
Cho Chang ga meg gulfeber
Ginny ga med rødfeber.
ville pule Luna jeg, synd hvordan hun endte opp
gå til rema og handle litt snop?
j/n?
>Cho Chang
Sjel
>Ginny
Sjelløs
Hjertelig tillykke med dagen!
For meg var det hun blonde jenta som dukket opp i film 5.
Hun traff veggen på en slik måte kun britiske jenter kan treffe veggen
Rowling har vel havna i hundehuset fordi hun skal ha vært litt mindre entusiastisk for transemiljøet, mener jeg å huske. Det var vel noe med hvordan hun portretterte dama i den femte boka som mannlig og heslig, og transefolket hoppet rett på det og følte seg krenka fordi de også er mannlig utseende og heslige.
>han kan gå til butikken
jævla by homse
Bor du vet Søndags åpen?
for meg var det en av disse
Det er søndag, butikken er stengt.
>jævla by homse
ja
ja
det er åpen til 2200
De var søte, men i henhold til historien så er de fra Frankrike.
Eftersom hon är en gammal pensionär nu, vilka nya tjejer har ersatt henne?
Var det sånn det var. Jeg mente det hele startet fordi hun var frekk nok til å antyde at bare biologiske kvinner var kvinner på kvitter, jeg.
Noe hun hadde helt rett i.
Heldiggris, jeg bor på bygda og butikken er stengt til i mårra. Kanskje kiosken er åpen, men det er et stykke å rusle, nesten så det blir for langt for en boks databrus og litt snop, og samtidig for kort til å kjøre, og dessuten har håndbrekket på bilen røket, så jeg har ikke lyst til å parkere i bakken utfor der.
Det kan også hende det var noe sånt, jeg har bare fått med meg at folk syter om henne fordi hun ikke har nok fremmedfolk i bøkene, og de som er med (Patiltvillingene er vel indiske, Cho Chang er kineser, og Seamus Finnegan var irsk, og så var det vel en jamaicaneger) blir "for karikerte", og så skjønte de vel etterhvert at hun bare retkonnet inn karakterer etterhvert som folk spurte om det, som at den og den egentlig var homo og alt det styret der.
Syntes egentlig at bøkene var fine å lese, og at alle de sinte meningshaverne som hisser seg opp over at bøkene ikke har med palestinske mindreårstiltrukne intetkjønns ikkebinære dendrofile sauepulere må roe seg ned litt og innse at det er barnebøker som ble skrevet for barn og ungdommer, og at ingen av disse bryr seg.
Tenk hvis hun satt på ansiktet mitt