Noord-Brabanteditie.
/NEDERDRAAD/
Inci... mijn Muze...
kankergoeie editie war
Die dijen... oef...
Het is nog geen incel zondag voor nurt brabant edisj
beetje vroeg om te gaan lopen incelzieden niet?
Blacka dollo
Knuffeltje?
kakstaaf in je broekje
Met het huidige tempo van de draden begin ik nu maar alvast :^)
funx.nl
BAMBI
AHAHAHAHAHA
WIE HEET ER NOU BAMBI
Oorlog en Vrede lezen terwijl ik een hekel heb aan oorlog en de adel.
Ik ben masochist dus kan er wel van genieten.
beetje de literaire versie van op twitter zitten lol iedereen is daar ook altijd kkboos
>"De politiek moet hier van weten en de mensen in de Tweede Kamer moeten hier iets aan doen. Dit gaat zo niet langer."
Ook Bambi: "JAAAAA VLUCHTELINIGEN HELPENE JAAAAA LAAT MAAR BINNENKOMEN DIE KANSLOZE AFRIKANEN JAAAAAAAAAAAAAA!!!>:
>tikkie
dit is alleen een miem toch, ik ken niemand die dit gebruikt
de gemiddelde vernederlander is gatachterlijk en alles behalve zelfbewust dus ja
Zit je in deze draad , user?
tafelkleed editie
Wil jij je grote smerige rotbek dichthouden?
ZWIJG! ZWIJG, GIJ BRUINE RAKKER!
ZWIJG! ZWIJG, GIJ ZWARTE RAKKER, ZWIJG!
IK BEN UW ZEVER KOTSBEU!! GA BUITEN MET UW HAATDRAGENDE ZEVER!
Dat blijkt.
>Toen Bambi haar huisje kwijtraakte en met haar drie katten op straat kwam te staan, had zij geen andere optie meer dan noodgedwongen in haar auto te wonen. Een spannende situatie voor een 23-jarige vrouw, want in Nederland is het wonen in je auto illegaal
waarom mag je niet in je eigen auto wonen?
>Iedereen heeft zijn eigen problemen. Vriendinnen van mij hebben ook woningen waar ze misschien uit worden gezet, dus hier kun je ook niet altijd terecht. Ik heb altijd van mijn oma geleerd dat je alles zelf moet doen. Je moet op jezelf vertrouwen en dan komt alles goed. Zolang je maar door blijft vechten
heeft oma haar geleerd hoe je aan je inkomstenbron komt door te leren pijpen?
>Verder vult Bambi haar dag in door samen met haar toegewezen begeleider te zoeken naar een woning. Werk heeft ze niet, maar dat heeft een schokkende reden. "Veel mensen beseffen niet dat zodra ik begin met werken, alle hulp om mij heen per direct stopt. Hierom zijn we eerst bezig met het zoeken naar een huisje en kijk ik pas daarna weer naar werk."
waarom ga je dan niet gewoon zwartwerken? hele dag in je auto zitten lijkt me ook zo saai
kom gast hap eens een haring voor het vaderland godverdomme
keigebaseerd
>Ik heb altijd van mijn oma geleerd dat je alles zelf moet doen. Je moet op jezelf vertrouwen en dan komt alles goed. Zolang je maar door blijft vechten
Ah, de wonderen van het feminisme...
dit inderdaad. dat je helemaal alles in je eentje moet kunnen is gewoon poep
soms heb je gewoon steun nodig en dat is niet per se een slecht iets. ik haat de nederlandse "individualisme" cultuur zo erg
oeikes
marvel fans?