Sverigetråden - Vakenupplagan

Attached: 1584427352427.jpg (737x1024, 60.39K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=9yseFnoQb4c
twitter.com/NSFWRedditVideo

röstade just på AfS

Attached: 1bf.png (465x600, 91.57K)

Bice

>han skyller vad de allierade gjorde emot europa på tyskland
de kapitalistiska väst och kommunistiska öst bombade sönder europa för att förstöra det sanna motståndet emot dom

Näringslivet:
>ni ska inte äga något. ni ska bo i poddar och äta insekter
Chudde
>grrr
Näringslivet
>öh... visste ni att invandrare är... le dåligt
Chudde:
>jag har ändrat mig nu ska jag rösta höger. Tack näringslivet!

youtube.com/watch?v=9yseFnoQb4c

D1a lol

he se

Har under den senaste tiden sett flera inlägg här på Sweddit om de sjunkande svenska födelsetalen, och även om det är långt ifrån alla så verkar det vara en skrämmande hög andel som ser detta som en positiv utveckling. Förstår folk inte vad en åldrande befolkning gör med ett land? De ekonomiska och sociala konsekvenserna av att det inte finns tillräckligt många produktiva människor kommer bli enorma. Vem ska ta hand om oss när vi blir gamla? Vem ska driva den tekniska utvecklingen framåt? Förstår att det är ett skitsvårt problem att lösa, och att vi som rikt land förmodligen kommer kunna hantera det bättre än många andra, men att inte ens erkänna dess existens känns helt verklighetsfrånvänt. Med tanke på hur medvetna vi är om t.ex. klimatförändringarnas långsiktiga konsekvenser blir det bara ännu svårare för mig att förstå. Är det så att vi bara kan fokusera på en sak åt gången? Överskattar jag problemet? Vad tänker ni?

ja det var ju inte så att tyskland invaderade andra länder och mördade hejvi--
vänta

Jag ska bli leo-sexuell. När flickvännen blir 25 dumpar jag henne.

Gick ut på en dejt med en tjej som jag träffade på nätet
> Berättade om mig själv för henne
"Hahaha kul"
>Fråga henne något om hennes liv
"Jag vet inte"
>Fråga henne hur en händelse gick
"Det var okejjjj xxx"

Den enda gången hon engagerade sig i konversation var när vi bråkade och käbblade. Har gått på 4 dejter nu. Hon är dock väldigt frispråkig i sms och visar intresse för mig så det är inte så att hon inte gillar. Jag betalar inte heller för någonting heller.

Är alla kvinnor så här efterblivna?

Jag är 28, hon är 23

Så här kan man träna ryggen hemma

Attached: 1651285158212.gif (400x400, 289.3K)

>han bryr sig om val
asg
rösta nationellt men bry er sedan inte mer

bygg upp en svensk gemenskap istället
gå med i det fria sverige

Attached: mange.jpg (218x234, 9.83K)

Här blir jag lite nyfiken, hur gammal är du? För att för egen del var jag helt säker på att jag inte ville skaffa barn tills jag var typ 27 av precis anledningarna du skriver, men där någonstans ändrades det. Intressant nog kom det i samband med att min ekonomi förbättrades och jag hade råd att ha mer "roligt" än tidigare. Men "roligt" kändes inte lika givande längre. Jag hade 1-2 år där jag helt otvunget kunde bränna mycket tid och pengar på "roligt", men konstigt nog kändes det bara tommare och tommare ju längre tiden gick, och jakten på nästa kul grej blev till sist mer börda än faktiskt nöje.

Det var där någonstans jag fattade att även om "roligt" är viktigt, så kan det aldrig kompensera för brist på "meningsfullt". Anorlunda uttryckt, det var inte bättre underhållning jag behövde, utan bättre "utmaningar". I ungefär den vevan träffade jag första kvinnan som fick mig att känna att jag ville ha barn med henne, och nu är vi där.

Nu när jag har min son känns det mer märkligt att jag en gång i tiden övervägde ett liv utan honom. Är jag vissa stunder så frustrerad att jag vill peta ut mina ögon? Absolut, men de stunderna bleknar i jämförelse med allt det andra föräldrarollen medför.

Dessutom, som alltid måste du komma ihåg att det bara är de missnöjda som känner behov av att prata/skriva om det. Vi lyckliga föräldrar håller det mest för oss själva för att varför skulle jag behöva andras bekräftelse på att det inte är synd om mig, det vore ju bara konstigt.

Det där därför vi har invandring chudvig

allt tyskland gjorde var att återta tysk mark som hade stulits ifrån dom
storbrittanien (styrt utav judar) och resten av kapitalistiska världen dampade loss och använde detta som en chans att försöka förstöra NS tyskland

>blattebajsimport från bajsländer som saknar grundläggande utbildning
>högre produktivitet och sysselsättning
Gå klart förskolan först Fajsal.

Säg att du tycker Adolf Hitler borde helgonförklaras. Ifall hon bara skrattar och tycker du sade ett roligt skämt är hon mycket kär i dig.

Det är som allt annat, preferens. Nej det är inte meningsfullt för mig att uppfostra barn. Du och många andra må tycka så, men det är ju er preferens.

Det är minst 18 år (om man då ska va en bra förälder vilket många verkligen inte är) av mitt liv som ska ge full uppsyn av ett barn. Ett liv som du säger, kräver uppoffring som jag inte vill göra speciellt med tanke på att jag inte delar din syn på barnuppfostran.

Jag är väl kanske lite av en nihilist, livet handlar inte om något och allt vi gör spelar ingen roll, så varför inte göra det som faktiskt gör dig lycklig. Om det må vara skaffa barn, så kör på spelar ingen roll för mig.

låter bra broder he se
kan du skicka guiden på hur man korrekt lagrar bajs i garderoben förresten?

Ja jäsiken vad invandringen har förbättrat arbetskraftsutbudet och statens offentliga ekonomi.

Hej !
Tack för din kommentar ):
Vissa önska mål på beställningar få vi pizza utan ost kanske du hade beställt så , osten är den första ingrediensen vi lägger på pizza så man kan aldrig glömma det tack

Åt Adam Eva i arslet? Tänk på det. Från det ögonblick då de skapades till strax innan Eva åt den förbjudna frukten utforskade de Edens lustgård och försökte förstå varandra. Var tiden däremellan en fråga om dagar eller veckor? Vi vet inte eftersom vi inte var där. Trots att Första Moseboken är den officiella berättelsen skapades denna bok i Gamla testamentet för mänsklig förståelse, och därför vet vi faktiskt inte. Därför hade Adam gott om tid att experimentera, trots att han inte visste vad han gjorde. En eftermiddag kunde Adam ha placerat sina händer på Evas rumpa och beslutat: "Hm, det här känns skönt, jag undrar hur det smakar?". Kom ihåg att den gode Herren sa att de fick äta ALLTING i trädgården, utom frukten som ger kunskap om gott och ont. Med detta faktum i åtanke kunde Adam ha fortsatt att äta Evas röv utan konsekvenser, medan Gud såg på och tänkte: "Ja, de äter inte äpplet, så..." Lyckosamma jävel...

vad händer

Bättre om befolkningen dör ut?

Befolkningen kommer inte dö ut utan vissa städer kommer bara ha mindre befolkning eller sluta existera. Hellre det än att sänka lönerna och alla undanträngningseffekter av invandringen.

Röstade precis på SD

Du vet väl att han sparade bajs för att göra krut

Lol ödemet sjuder fortfarande över vaush när vaush inte ens tittar på ödemets video