Brb ska äta kinamat till frukost
Sverigetråden - Kinesiskaupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
user ska vi spela Playstation
Vill bara bög ivl
gott
...
mm smaklig
youtube.com
mmmm bice
Dagvatten är vanligtvis hälsosammare än kloakvatten men i Kinas fel är jag tveksam.
Powerlifters är inte starka. De utföra minimala övningar med dålig form för att få så höga nummer som möjligt. Sann styrka är att kunna däcka någon med ett slag.
mm, det kan säkert du, Liam
Finns inga slynbrevare
Melvin...
En dag tröttnade en pappa på sitt unga barns dåliga uppförande. "Du beter dig precis som en neger!" skällde fadern.
Ändå skötte hans son sig illa. För att lära honom en läxa släpade pappan ut ungen till förorten, för att se hur negrerna lever.
"Ser du hur negrerna är?" frågade han: "Vill du leva så?"
"Jag lärde mig att vi jobbar och sliter på vår lilla gård, men att negrerna har hela världen som sin trädgård." sa ungen.
"Jag lärde mig att vi kisar vid ljuset från ett enda ljus, men att negrerna njuter av stjärnornas ljus. Jag lärde mig att jag går i skolan varje dag, men att negrerna lär sig genom att göra."
Och ungen avslutade: "Jag skulle väldigt gärna vilja leva som en neger!"
Vem då var visare? Fadern eller barnet? Det min vän, är upp till dig att avgöra.
Vilgot....
se snabbt ny valfilm SD
Så sant så sant
>Snackar om Sveriges historia
>Inga icke-vita
Väldigt läskigt
Negrer och blattar har inte hjälpt till med att bygga sverige. De är parasiter och tjuvar här för att råna oss
>Svenskar har byggt upp Sverige
Stämmer inte. Sverige tjänade pengar på slavhandeln av Svarta, så Svarta byggde upp Sverige. Sverige stal judeguld under andra världskriget, så judar byggde upp Sverige. Sverige byggs idag upp av juggar, araber, perser, iranier, somalier osv som gör de viktiga slitjobben.
Du är full av skit äckliga jude!
Sverige hade en obefintlig del i slavhandeln
Sverige har aldrig stulit guld
Sveriges välfärd är byggd av svenskars blod, svett och tårar från stålindustrin
Svensk fragilitet
>Du är kanske inte bäst i världen
Då börjar svensken gråta och bajsa på sig
Bra att du erkänner att du ljuger och är en oärlig parasit
Läs Aron flams bok "detta är en svensk tiger" som beskriver sveriges del i nazismens förtryck och hur svensk välfärd byggdes på stulet judeguld
Lol kollektivisten tror att han själv har något att gör med det och tar åt sig äran för vad han tror byggde sverige
>tråden är lite död
>betus sätter igång och betar och tråden blir till liv
Knugen
Sverige är inte byggt på något annat än svenskars arbete (kanske lite rövande och krigande om vi går långt nog tillbaka), massinvandringen sedan 80-talet är ett nyliberalt projekt för att urholka välfärden, inte generera skattebas. Innan det var Sverige lika homogent som Japan.
>du får inte ta åt dig frukterna av dina förfäders jobb!
>du måste dock skämmas för vad de gjorde!
Vad säga om att du åker hem istället?
Okej okej tittat och lajkat
Åker hem och knullar din mammas fitta?
Ser din blattiga tankeverksamhet är i full rulle, åk hem till ditt bajsland