Sverigetråden moder sveas upplaga

Attached: eget-moder.jpg (400x599, 59.91K)

Other urls found in this thread:

cdon.se/hobby-fest/uc2942-glamdring-gandalfs-svard-p105038202
twitter.com/SFWRedditVideos

kanske bara är jag men känns som det är lite go i det här valet

Ok är nog en du grej

Bättre än punktcuckens tråd

kanske, jävligt lite entusiasm för saker nu

>punktcucken
Matgeekpedofilen*
Som ju de factor är en riktig pedofil då han har tvättäkta barnporr sparat på datorn som han brevat i tråden

Va?

tycker man knappt märker av det är val

jo, han är sjuk i huvudet

Lite så faktiskt

>elpriset
kbry går på soc och de står för notan

>dkn 800k i besparingar pga olika anledningar
>lever ändå som en fattiglapp
har inte stora inkomster nu men ändå, vad fan ska jag göra med mina pengar, sparandet har blivit ett svärd jag själv fallit på

Attached: EvcFVULXAAIW_Vp.jpg (1029x1200, 157.72K)

vad är go?

Besök Japan och träffa japanon!

Varför är i stort sett alla incels alt-rightare? Har aldrig sett någon vänstermänniska som beskrivt sig själv som incel.

Jag förtidsröstade på AfS.. Snäll Seger

Attached: images (14).jpg (265x190, 19.73K)

Är de? De två st incelen jag känner är kommunister

Resa, ät god mat, köp nya kläder.

Visste ni att lägre löner ska försöka bidra till att fler kan bli anställda dvs minska arbetslösheten? Det var något nytt jag lärde mig idag.

Från en SNSD skovtråd till nästa

Attached: 1661951483136.jpg (1280x1807, 366.45K)

Du slänger bara bort din röst mannen. AfS är mer moderata än SD och kommer aldrig in i riksdagen.

inte ok

Ja, på r/braincels och r9k och incel.co så är i stort sett alla extremhöger

Men det är sexigt

Attached: 1640782155275.png (1021x446, 19.1K)

>kan jag åka mellan två regioner på en regions regionkort
Troligen inte man1, vad fan ska du dit för, finns väl allt i göteborg?

Äger du din egna bostad? Om inte köp. Börja investera på börsen om du inte redan börjat.
Börja för helvete inte konsumera massa onödig skit.

>kallt drag från fönstret
>vill inte ringa hyresberg för att laga det pga lägenheten har skräp överallt
jaha då får man väl frysa

Attached: 1631459524877.png (403x389, 43.04K)

incel har blivit synonymt med alt-höger så de kan självklart inte kalla sig för det

>pedot försöker låtsas han gjorde denna tråden som kåp
lol patetiskt

jag är volcel

sluta leva skamligt så kommer det aldrig bli ett problem

Köp ett svärd

cdon.se/hobby-fest/uc2942-glamdring-gandalfs-svard-p105038202

Attached: 105038202-198392585-11453-org.jpg (846x850, 35.14K)

>Särskrivning
>Inget -
Ja jäsiken...

yesbox

Attached: 1641826748098.png (1786x574, 124.05K)

ork inte. lägger den lite ork jag har på scroolande och komvux

Vem är moder svea?

Vart gjorde du testet?

vilket?

ny?

har dig

Den rapporterar vi förstås

haha aa

Attached: 1661013591285704.jpg (1080x1920, 209.59K)

va

detta

yesbox iq moggad

Attached: 1641184718537.png (711x809, 82.22K)

Pinsamt brev

Av samma anledning vänstercuckar är simpcells. Ingen av de får knulla (det privilegium innehas av tjuren och tjäden) men till skillnad från simpcellen så vitknektas det inte.

sjudande iqkulting

Varför låter det alltid som folk i tråden har hanrejfetisch?

ja jäklar vilka madrasser

Hur stor del av unga manliga befolkningen tror ni är incels, oironiskt? Räkna med män som gett upp och inte ens försöker

>köpa bostad
>Herrens år 2000+22
tvekmackish

bara jag

30%, minst.

Hej, hade behövt lite rådgivning!

Background info, jag är M23 och bor själv, lillebror är 17 och bor hemma med båda våra föräldrar.

Igår ringer min lillebror till mig och säger att pappa kastar saker, välter bord och skriker mot min mamma, "fitta", "äckel", "vidrig" osv. Han ska tydligen ha tagit fram skilsmässopapper och bett henne skriva under och att han aldrig vill se henne igen.

Anledningen? Han skulle installera en app på hennes mobil och såg att hon hade googlat "stora kukar". Hennes försvar var att hon hade läst en artikel om hur man blockerar vuxensidor och skulle testa om det hade funkat. Det kanske stämmer och det är ju inga problem, tycker jag. Även om så inte är fallet och hon faktiskt bara ville se lite "stora kukar" så tycker jag pappas reaktion är en av de största överdrifterna jag någonsin har sett. Tror inte det är allvarligare än så, min lillebror filmade i smyg och då var det endast det här med "stora kukar" och att hon ljuger (antagligen om artikeln enligt honom) som togs upp. Ska tilläggas att han såg detta när hon var på jobb så han har gått och tänkt på det hela dagen, samt han hade druckit en hel del när hon kom hem. Pappa betedde sig som ett riktigt rövhål mot mamma igår, jag och min lillebror och har aldrig sett honom sådär.

Hur bör jag agera här? Ska jag åka hem till dem och prata med pappa innan mamma kommer hem från jobb idag, och se vad som faktiskt försiggår? Ska jag låta dem sköta det själv och inte lägga mig i?

Stort tack för hjälpen!

Kan inte fatta att ryssland som hajpats som militär makt trottoarstampas av ukraina. Väst häller en hink med portabla antitank vapen över landet och rysslands bästa regementen och tanks går upp i rök.
Två dussin raketkastande lastbilar (bara usa har typ 500+ av dessa) får stora ryska björnens offensiv att falla ihop som ettrysk fyllo. Gick alla inklusive ryssarna bara på deras sketna propaganda?

Ja vi har ju ett stort mansöverskott pga av massinvandringen och med tanke på hur segregerat det här landet är så har vi en del blattecels som tar ut sin frustration på samhället. Det dummaste man gjorde var att massimportera unga män utan partners.

Tydligen så har jag inte runkat sedan i söndags

Jag har aldrig ens försökt, men vet inte hur jag skulle göra ändå.

Attached: 1661952461223.jpg (1920x1080, 124.2K)

det är sexigt

>Två dussin raketkastande lastbilar
gudarna välsigne dem

Attached: 1658329314933041m.jpg (724x1024, 154.97K)

Inte jag heller, skulle jag träffa en tjej skulle jag inte ha någonting att prata om