/Nederdraad/

Creatine kat editie

Attached: C5517BD0-DC91-4019-B922-EE7560A871B6.jpg (1125x1128, 142.72K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ZKbDlbv89bs
youtu.be/2YWEuWKhv7w
12ft.io/proxy?q=https://www.nrc.nl/nieuws/2022/08/29/rutte-zwijgt-terwijl-europa-wegzakt-in-de-energiecrisis-a4140144
youtube.com/watch?v=I4M4XTsx2cA
youtu.be/aGCdLKXNF3w?t=114
twitter.com/NSFWRedditImage

First

straks pilates :)

second for youtube.com/watch?v=ZKbDlbv89bs

Per ongeluk creatine en whey in mijn kats kroketten gedaan..

youtu.be/2YWEuWKhv7w
Zou deze kat op Any Forums palen?

zo i zo

is dit echt????

palen jullie vanaf werk?

12ft.io/proxy?q=https://www.nrc.nl/nieuws/2022/08/29/rutte-zwijgt-terwijl-europa-wegzakt-in-de-energiecrisis-a4140144

ik paal vanuit huis heb geen werk

Ja want ik mag lekker thuiswerken.

Het vrouwelijke lichaam is verslavend.

hello

Ik heb die rare wapens voor die rare praatjes

proper baardje hoor Hoekstra

Attached: 1024x576a.jpg (1024x576, 55.1K)

jezus als ik dit zo lees dan kan ik net zo goed er een einde aan maken

Het was eigenlijk toeval dat ik op de laatste dag van de Zwolle Pride op een terras zat in mijn nieuwe groene jurk. Ik ga niet naar de Pride. Ik ben zelf de T van LHBTIQ, maar ben er niet activistisch over. Laat mij maar schuiven. Ik ben al happy als ik per ongeluk nagefloten wordt als ik op hakken loop.

Een groepje mannen met regenboogvlaggen loopt voorbij. De een draagt de vlag als een rok, de ander als een cape en een ander zwaait er wat mee. De cape-man maakt oogcontact. Ik herken de tekenen van kortsluiting in zijn hoofd als hij beseft dat hij glimlacht naar een travestiet. En dan zie ik zijn gezicht vertrekken van walging.

Zeker, ik vind mezelf niet zo’n knappe man. Ik snap best dat ík met make-up op niet het fraaiste aanzicht ben. Maar weet je; ik doe dit niet omdat ik vind dat ik er dan mooi uitzie. Ik doe dit om thuis te komen bij een stuk van mezelf. Omdat ik moet toegeven aan mijn geaardheid. Omdat ik doodongelukkig word als ik dat niet doe.

De walging van de cape-man is universeel en herkenbaar. Ik heb ook van mezelf gewalgd toen ik mezelf voor het eerst op een foto zag met make-up op. Mensen die me dingen naroepen als ik in vol ornaat op straat loop, doen dat vanuit dezelfde walging.

De walging van de cape-man is misschien wel dezelfde emotie die de politiemensen voelden die in 1969 een inval deden in de New Yorkse homobar Stonewall Inn. Die nacht ontstonden er rellen. Die rellen werden een jaar later herdacht (en gevierd) op de eerste Gay Pride Parades.

Ruim 50 jaar later wendt de regenboogcape-man zijn van walging vertrokken gezicht af en loopt door. Ik voel me bevestigd in mijn keuze om niet naar een Pride te gaan. Ik zou de cape-man aan willen raden om zijn regenboogvlag zorgvuldig op te bergen en niet meer uit de kast te halen.

Attached: 1661843487387.jpg (800x600, 93.41K)

youtube.com/watch?v=I4M4XTsx2cA

pure kanker ziel

Lumbridge, bij/voorbij de koeien en de kippetjes.

Attached: 1661719126905326.gif (296x305, 1.55M)

je bent gewoon een laatbloeier

youtu.be/aGCdLKXNF3w?t=114

deze boemermuziek maakt een nigga emo geen pet. vooral dat stukje

daar gaat het niet om (en het is niet waar ik ben gewoon een autist die niet kan functioneren in de maatschappij), zelfs als ik werk zou vinden kom ik nog niet rond. alles is zo duur dadelijk dat ik effectief werk voor niks. enige rede is dat ik mijn ouders minder belast dan en dat is waarom ik nu nog werk zoek. al heb ik vandaag geen kut gedaan had een telefoontje verwacht maar kreeg ik niet dus heb de hele dag niks anders gedaan

>overdreven enthousiaste betaalde collectemensjes die aan de deur komen
>oogcontact maken
>deur niet openen

kanker op met je "goede" doel als je het zelf tegen betaling doet.