/Nederdraad/

Kampioen van Europa

Attached: AB158454-E3A8-4479-B94A-2BDA4DAA6317.jpg (640x1049, 109.94K)

Other urls found in this thread:

metronieuws.nl/in-het-nieuws/binnenland/2022/07/nederland-tweede-hoogste-gasprijs-europa/
rijksoverheid.nl/onderwerpen/koopkracht/stijgende-energierekening-deels-gecompenseerd
tradingview.com/symbols/NYMEX-TTF1!/
twitter.com/SFWRedditImages

Forst

Indrukwekkend hoe Nederland dubbel zo veel als Belgen betalen, jammer dat NL overheid niet in kerncentrales investeert

Draad slaapt

>wanneer een Roermondse in dialect begint te "praten" tegen je

Probeer het nog een keer in het Chinees, dat versta ik beter

Maar de belastingen dan?

Zijn ze gelijkaardige in Belgiƫ en Nederland?

Kzen wakker

Attached: BA89B49B-CFAE-4C1B-BF56-89419FD34F2A.jpg (1280x1016, 352.24K)

Nee, dat is de reden waarom wij 2x zoveel betalen

Nice zeezicht
Op alle charts lijken Belgiƫ en Nederland hetzelfde aan belastingen te betalen voor elektriciteit, ongeveer 35% zoiets

Installeer gewoon een houtstoof elektrische douche zonnepanelen en een elektrische auto

Ja best optie

Zonnepanelen, elektrische boiler en auto+tankpas van de zaak

gewoon seks hebben om jezelf op te warmen oetz

metronieuws.nl/in-het-nieuws/binnenland/2022/07/nederland-tweede-hoogste-gasprijs-europa/

Goeie artikel

Nederlanders worden financieel geneukt door de algemene gierigheid van andere nederlanders

amsterdamse zemmel hoertjes doder op de draad

Waardoor ze zelf gierig moeten worden het is een vicieuze gierigheidscirkel die weegt op de economie

Kifesh betalen we zoveel terwijl we gasreserves in Groningen hebben

rijksoverheid.nl/onderwerpen/koopkracht/stijgende-energierekening-deels-gecompenseerd

Zo slecht is het niet

Gazprom gaat vandaag nog minder Europa leveren, de prijzen zullen blijven stijgen

poooooooooh kankerop met je poligezever zo vroeg kk incels

-15.6% vandaag schatje

Zolang ik kan salderen met mijn zonnepanelen doe ik gewoon opwarmen met airco en elektrische heaters

Ja komende dagen nog kijken

Wij burgers lijden niet direct aan hoge energieprijzen, probleem is productie en gas afhankelijk industrie, er komt ongezien faillissement of productie stop gelegd, bedrijven zullen moeilijk overleven zonder hulp

Rob Jetten maakt misbruik van de situatie in de hoop dat we sneller een energietransitie door gaan maken.
Probleem is dat de grootverbruikers in de markt geld krijgen zodat ze minder hoeven ge innoveren. Dat geldt niet voor de burger, die moet wel zien te innoveren maar zonder vermogen.

tradingview.com/symbols/NYMEX-TTF1!/

Grafiek trouwens

Geloof het of niet bedrijven moeten ook beschermd worden anders worden burgers ook genaaid met dure product prijzen en hun banen niet kwijtraken

We zitten aan 3000$ per m3 gas in de EU momenteel, voor de eerste weken van september hebben de Russen 4000-5000$ per m3 aangekondigd

Ja kweet het kan van het geld dat ik bespaar hier een maand op hotel

HOU JE KANKERBEK OVERKANKER GAS

Based

*scheet geluid*

Zal je eens wat gas serveren