Sverigetråden - Tacomåndag

Attached: tacomukbang.png (1920x1016, 2.18M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/CeW4dXqmZLY
youtube.com/watch?v=Asv4uNq7j6M
youtube.com/watch?v=lAC5QfCjO1c
twitter.com/NSFWRedditGif

Va

Attached: 1639773294143.webm (1920x1080, 551.07K)

Rikaste i USA
>startade eget bolag som vuxit så det knakar
Rikaste i Sverige
>ärvde ett företag som startades för över 100år sedan
Ja jäsiken

Judar kontrollerar en oproportionerligt andel av tidningar och finans.

är det där skivade bananer? psyksjuka gri ho

men på riktigt, vore det inte skönt om du kastrerades? tänk vad du hade kunnat göra med ditt liv istället för att dra i snoppen till nakna barn

Attached: 290816567_539681844511518_5877975752642671110_n.jpg (600x600, 103.64K)

lider utan en mammafv

Attached: Åsa Neuman 3.jpg (1900x1139, 468.55K)

Sjudande rappojus.

Fyfan vad jag älskar den vita rasen. Jag vill bara dra av byxorna på alla mina ariska bröder och ge dem det bästa blåsjobbet de någonsin har fått. Hell fucking seger

man vet det var en GUD runk när man 3 minuter efter fortfarande är stenhård utan att har rört kuken sen man kom

Hell seger min ariska bögbroder.

idag var det den 29 augusti 2022, en måndag.

Tankar om denna grabb?

Attached: flinpojken.jpg (1179x661, 115.02K)

>>startade eget bolag som vuxit så det knakar
med hjälp av kapital som anskaffades av hans föräldrar och hans farföräldrar
Finns inga självgjorda miljardärer i USA, förutom typ skådespelare, rockstjärnor och sportsstjärnor

Attached: incelblicken.png (363x352, 135.16K)

men på riktigt, vore det inte skönt om du kastrerades? tänk vad du hade kunnat göra med ditt liv istället för att dra i snoppen till nakna barn

Gillar honom.

Har funderat ibland på skriva dagbok men inser att de flesta sidorna vara fyllda med som du skrev.

Undrar om DN kommer att skriva att "högerextrema Any Forums" försöker påverka valet genom att få folk att rösta moderaterna

vänstern b lajk
>din pappa var värd 2 miljoner dollar när du föddes så det är inte alls din egen förtjänst att du är värd 100 miljarder dollar idag, du ärvde allt från dina föräldrar.

Asgarv, som om de själva hade lyckats i den situationen

Gillade när han och den andre zoomern följde efter en tant som försökte fly in i skogen

Han har blivit groomad av nazistgubbar tyvärr som använder honom för att göra saker de själva inte vågar göra så det bara är han som förstör sitt liv. Tragiskt egentligen då han är så ung och behöver terapi och hjälp.

youtu.be/CeW4dXqmZLY

youtube.com/watch?v=Asv4uNq7j6M

Attached: 1640544980182.png (1139x639, 636.31K)

hur många svenska tjejer har ni haft sex med?

skovdags

>Mellan december och juli har ett 40-tal SD-tjänstemän i vad som kallas ”äntringsstyrkan” utbildats av tidigare medarbetare till Kristdemokraterna och Moderaterna i konsten att styra ett land. Syftet är att göra partiet redo för Rosenbad i höst. Det rapporterar Di.

>Bland stabschef, presschef och statssekreterare från den forna allianstiden pekas Martin Kits ut som en av de som undervisat gruppen. Han är mångårig medarbetare till Ebba Busch och i dag kommunikationschef för Svensk Handel. KD ska ha varit medvetna om hans deltagande.

>– SD är en del av ett eventuellt regeringsunderlag och det kommer att göra det otroligt mycket enklare att alla inblandade partier har god kunskap om hur regeringskansliet fungerar, säger Kits.

0. Min kuk tillhör blattegudinnor

Två

>incelnästet som propagerar för högern gratis!

youtube.com/watch?v=lAC5QfCjO1c

Attached: 1654323728033.jpg (647x548, 144.91K)

2 afrosvenskar, en syriansvensk och 1 spanjorsvenska

Attached: Centerpartiet_Valaffisch_Hela_landet_beh%C3%B6vs.png (1000x1384, 2.22M)

tror ingen kommer få till en regering efter valet, libberalerna och racisterna kommer inte komma överens och nooshi kommer inte cucka ut som sjöstedt gjorde och blocka maggan om de inte får vara med i regeringen, vilket centerpartiet inte kommer tillåta. det är lika låst som det varit de senaste fyra åren. hoppas dock att nyans får över 1% och skrämmer slag på svensson så de röstar sd i extravalet och att mp åker ut. skärmskjut dettahäringa och tack för att ni läste

kingen...

JA ASSÅ VI HITTADE DITT ID-KORT 30 MINUTER IVÄG FRÅN EN BROTTSPLATS, VAD SÄGER DU OM DET?

Attached: afslmao.png (1050x775, 515.99K)

Fan, skruvade på nya stötdämpare på bilen. Tror jag köpte ett riktigt dåligt fjäderbenslager eller så glömde jag montera själva lagerbiten. Jävla skit också. Nu kommer besiktningen bajsa mig i ansiktet.

jäsingen vad snabba afa är. inte undra på att de aldrig haffar dem

ät upp svenne