/nederdraad/

golf

Attached: 1654011678854.webm (506x900, 2.09M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/3yIf-1FUUPs
youtube.com/watch?v=ADvrEl0WO38
twitter.com/SFWRedditImages

Waarom is er geen meth in de lage landen?

Nog steeds boos dat we allemaal Oekraïners hebben kunnen opvangen terwijl we al problemen hadden in Ter Apel.

WITTE BLONDE VROUW DIKKE SANKA AAAAAAAAA IK MOET KOEEEEEEEEEEEEMEEEEE AAAAAAAAAAA ZE MAG GEEN NEE ZEGGEN IK STEEK DOLLO ERIN AAAAAAAAAAA KOEEEEEEEEEEMEEEEEEEEEEE

Is er wel

tushy is een joods woord

met het gezeik van nu over ter apel was ik de hele oekraine gedoe alweer vergeten
ja inderdaad, waarom loopt niemand over de oekrainse vluchtelingen te kankeren die waarschijnlijk intussen veel meer ruimte innemen dan de syrische?

iedereen die niet west fries is moet dood

ja echt om mesjogge van te worden haha

Ik was mijn handen nooit na pissen. Mijn piemel is schoner dan die kraan in de wc.

propere piemel bende

>West Friesland Inwoners 405.012 (798 inw. /km2)
>Nederland inwoners 17,44 miljoen (2020)

bro..........

ja die grieken zijn echt kklui en afzetters als je niet goed genoeg oplet (vooral met de taxi's)

succes met die chickie bradda, gaat je lukken

ik ben Aad Barbituraat en ik wil je een drankje aanbieden

Omdat jullie piemels nooit een kutje zullen binnengaan

"Omdat die op ons lijken"
Nederland is kankerracistisch wat dat betreft.
En nee zeggen tegen Oekraïners was gewoon absoluut ongehoord omdat ze zo zielig waren (maar oorlog in zandbakland is blijkbaar niet zielig).

blijf copen dit is een andere trein

allemaal kankerapen

Dolloke helemaal KAAL GLAD

ze kunnen allemaal verreken met hun lelijke hohol blokhoofden en die zandapen kunnen ook sterven aan cholera

Racisme is niet grappig

eigen volk eerst sieg heil

GEEN GEKANKER NEDERLAND MOET BLANKER

Nog niet tegengekomen, enkel pep (amfetamine) en daar word je niet echt high van

Nou nou nou nou nou zeg wat een taal weer allemaal. Stelletje kankerboeven.

youtu.be/3yIf-1FUUPs
Iemand oudschool reggaeton titels

goedenavond
draadsamenvatting svp

Tattas be like
>insecten eten? Bah! Vies!
Ook tattas
>is dat een VARKEN? WAUW

>samenvatting voor nog geen 30 palen

Bros, ik heb een match met een chick genaamd madelief. Wat voor openingszin kan ik gebruiken om haar te versieren?

>ja die grieken zijn echt kklui
klopt ik snap wel waarom dit kankerland failliet is
qua cultuur enzo lijkt het veel op turken, maar de turken werken ten minste wel hard. mehmet snijdt nog steeds donervlees om 4 uur 's ochtends terwijl winkels hier om 3 uur middag al dicht gaan wtf

>en afzetters als je niet goed genoeg oplet
loooool dit is zo waar
de minimarkt hier rekende wel extra pinkosten (die ik overigens nergens anders heb gezien) van €0,60 bovenop mijn boodschappen en zegt er niks van, maar toen ik een cola haalde en ze 0,80 tikte ipv 1,80 zag ze het meteen
ook toen ik ouzo kocht stond op het flesje €4,20 maar ze rekende €5,60

betreft taxi's heb ik geen ervaring mee maar ik geloof je wel. zijn gewoon joden hier

>succes met die chickie bradda, gaat je lukken
dankjewel broer ze vond me lief omdat ik bij het ontbijt netjes me bord terugbracht ipv als een aso achterlaten op de tafel en kwamen we aan een praatje
we hadden ff een leuk kort gesprek en binnenkort inshallah haar op zijn grieks pakken

ga jij niet op vakantie neef?

ik wacht

>bruincels mogen dees niet

Attached: AHI_43545239383631333232.jpg (800x800, 113.33K)

apenlanders be like
>witte vrouwen? he bah nee daar hebben honden in gezeten
ook apenlanders
>is dat een MINDERJARIGE JONGEN!?!? UUUHHHH IK KOEEEEEEEEEMMMM

De vd.

Attached: 1650730630487.jpg (719x881, 125.92K)

lelijke kankerhoer meteen doodschoppen en doortrappen

Iets *niet* met bloemen. Elke verrekte mongol heeft dat namelijk bij haar al gedaan. Onderscheid je door juist haar op een andere manier te benaderen.

bro ze hebben dees tegenwoordig

Attached: 1633275764860.png (2467x2560, 2.06M)

puddipuddipuddi

Attached: ee.jpg (234x215, 7.39K)

>hey madelief ik wil je best zien wanneer je madestout bent rawr knipoog aubergine sproei sproei

in een pot?

youtube.com/watch?v=ADvrEl0WO38

Attached: b75ed8f90ed7f5e811cd530c3dda747b.jpg (500x500, 50.51K)

het is biggetjesijs

KOEK kankerbeesd

Hahahhaa letterlijk maden van de zee

Attached: F622365E-3E19-4491-9974-7F4B74FB3874.jpg (4032x3024, 1.27M)

Attached: 1650736494793.jpg (1538x2048, 394.11K)

"madelief, ben jij een beetje assertief met je rosbief?"
kankerslecht niet gebruiken

ooooooh
is het lekker?

Attached: kn.jpg (1280x720, 87.71K)

Attached: FbJ4rGWUEAAUbfA.jpg (780x946, 86.63K)

de ultieme nazi

JAAAA DE ULTIEME GOYSLOP OM TE KONSUMENTEREN MJUMMJUM

Tatta's be like: ik ben geestenziek

Apenlanders be like: er is niks mis met mijn geest het zijn gewoon spoken bro echt waar

Reggaeton luid op kantoor blazen

hayek djinns

BBC

Gevoelige snaar geraakt?

Bros.... Hoe konden jullie? Ik dacht dat het zou werken...

Attached: IMG_20220829_194837.jpg (1080x686, 144.44K)

>qua cultuur enzo lijkt het veel op turken, maar de turken werken ten minste wel hard. mehmet snijdt nog steeds donervlees om 4 uur 's ochtends terwijl winkels hier om 3 uur middag al dicht gaan wtf
kek, kan ik wel geloven maar had hier persoonlijk geen last van

>de minimarkt hier rekende wel extra pinkosten (die ik overigens nergens anders heb gezien) van €0,60 bovenop mijn boodschappen en zegt er niks van, maar toen ik een cola haalde en ze 0,80 tikte ipv 1,80 zag ze het meteen
ook toen ik ouzo kocht stond op het flesje €4,20 maar ze rekende €5,60 betreft taxi's heb ik geen ervaring mee maar ik geloof je wel. zijn gewoon joden hier

ja ze proberen je kk hard te naaien met die pinkosten terwijl het vgm niet eens mag
toen ik de taxi pakte een twee jaar geleden rekenden ze 20 euro ofzo, maar later kwamen we via een local erachter dat het maar 5 euro was a vieze kkaasgieren die grieken man, ook nog op zo'n prive strand op een van die eilanden 100 eu betaald voor 4 biertjes en 4 zonnebanken ik zweer het dat land verdient het om failliet te gaan

>dankjewel broer ze vond me lief omdat ik bij het ontbijt netjes me bord terugbracht ipv als een aso achterlaten op de tafel en kwamen we aan een praatje
we hadden ff een leuk kort gesprek en binnenkort inshallah haar op zijn grieks pakken
laat je nederlandse paspoort zien gap subtiel laten zien dat er een kans is dat ze kan ontsnappen uit haar land en je bent zo binnen

>ga jij niet op vakantie neef?
is crisistijd bro, ben kankerblut
was nog wel een maatje bezoeken die in engeland stage loopt, en ook nog een mattie van me in hamburg bezoeken maar voorlopig kan ik me nie veroorloven om ergens naar toe te gaan

>hypocrisie aantonen is niet echt je bent gewoon emotioneel
ben je toevallig een vrouw?