/NEDERDRAAD/

Noord-Brabanteditie.

Attached: Noord-Brabant_Vlag.png (1200x800, 115.53K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/KpydHXuhLTw
youtu.be/TH3hUl5zvLY
youtu.be/NQhlzOrq_Uw
youtu.be/JdfWzzjzGXo
twitter.com/SFWRedditImages

Een paar plakkerigge kloddders achtergelaten op de glazen douchedeur

Somaliers op de grond gooien!

turken tegen de vlakte duwen

Hoe zorgen we ervoor dat we het originele kapitalisme terugkrijgen en kapitalisme niet weer degradeert naar vriendjeskapitalisme ?

word er nog gevochten vandaag?

Mensheid uitroeien

>word

ben nog dronkendt .

oh oké

Dus communisme?

Nu onze 'eindeloze-groei-welvaart' opeens crasht en toch een ordinair pyramidespel blijkt - parasiterend op goedkope (buitenlandse) arbeid; grondstoffen; en productie -, klinkt de roep om zondebokken. Dat politici, ook van middenpartijen, daar gehoor aan geven, is dóódeng.

Het systeem is zo gebouwd dat er faillisementen moeten zijn, arme mensen zijn de bodemlaag van het kapitalisme (de werkbijen) arme mensen betalen met tijd rijke mensen met geld. Dat zijn dus de zondebokken voor de welvaart van de rijkere. Zolang je tijd in geld omzet ben je fout bezig, je moet geld geld laten verdienen

schijtpalen in de kerk

>Zolang je tijd in geld omzet ben je fout bezig, je moet geld geld laten verdienen
Vooral als tijd in geld omzetten totaal niet loont.

Ja maar gemakkelijker gezegd dan gedaan wel

Als je het echt doodeng vind dan wil ik je suggereren om marx te lezen, maar niet het communistisch manifest.
Kritik der politischen Ökonomie is een beter begin voor je.
Alternatief kan je beginnen met het kapitaal of gewoon een kleine introductie van de arbeids-waarde-theorie.

Ish haram

Lmke jullie incels spammen deze boekjes bij de vleet terwijl het 0 toegevoegde waarde aan je leven geeft. Onironisch stop dezelfde tijd in een cursus of studie om je arbeidspositie te verbeteren en leer investeren

Trippels bevestigen.

Het was eigenlijk een ironische paal. Het was een twiet van een (((journalist))). Ik wil zeker wel al die suggesties lezen, al is het maar om de linkiewinkie beter te begrijpen.

>ga gewoon mee in het systeem goyim
>stop met twijfelen over het systeem en neem de blauwpil om succesvol te worden.

Linkiewinkie begeijpen is gewoon "boehoehoe ik moet werken voor mijn iphone en starbucks terwijl mijn baas rijd in een nieuwe Porsche, het is niet eewlijk :'("

>Ga gewoon mee in het systeem goyim
Ja want wat hebben jullie 'verlichtte' incels ooit gedaan om het systeem te veranderen?

ik heb ooit gedemonstreerd tegen sylvana simons.

goe bezig

Ik ken dat sentiment best, maar om dan meteen de goelags op te tuigen gaat me wel erg ver.

>Demonstratie
Net zoveel tijdverspilling als je kaka boekjes

Goelags zijn heropvoedingskampen.

had wel succes nadien was ze weg bij TMF

>alle dating websites en apps zijn pure oplichterij en sexistisch tegen mannen
>vrijwel alle vrouwen die ik tegenkom hebben al een vriendje, man, of 30 andere opties die in de wachtrij staan
>je bent onzichtbaar tenzij je een +8/10 tjeerd bliksemsnikkel bent
>het ergste is dat vrouwen aan geen enkel standaard hoeven te voldoen dus ze leven als voltijd hoeren en zielloze duivels die te makkelijk aan geld en aandacht kunnen komen

Is het voorbij?

Attached: 1657038429664.png (1920x1080, 71K)

Lees gewoon de Ondergang van het Avondland.
Het westen is stervende, niks leeft voor eeuwig dus laat haar gewoon sterven.

Ja, heropvoedingskampen waar toevallig heel hard gewerkt moet worden voor weinig eten.

lekker thuisblijven en kerk aanzetten:
youtu.be/KpydHXuhLTw
youtu.be/TH3hUl5zvLY
youtu.be/NQhlzOrq_Uw
youtu.be/JdfWzzjzGXo

het westen heeft nooit zo gefloreerd als de laatste 50 jaar

ai ai ai

beetje incello vibekes nu


ff stoppe?

Ja dus?
Dat is toch juist wat kapitalisten zeggen dat goed is voor de mensen die ze uitbuiten?