/norgetråden/

Olsenbanden: Siste Skrik-utgave!

Forrige:
youtube.com/watch?v=mH6GRpkMU-k

Attached: nOVXOAj.jpg (1530x1182, 505.02K)

Det var på tide!

Hva faen skjedde med Benny?

Et offer for negringen av underholdningsbransjen

Blitt neger ser du vel

Sitter ute på balkongen og spiser og drittbrever, føles ut som en oppgradering det her

det er en falsk olsenbande

кoт (длинный)

Attached: 1485968018119116398.png (1440x1789, 1.95M)

skidegodt tissedansken!

>jokern over gata har blitt "ny og bedre"
>den har blitt halvparten så stor og har langt færre varer
>"j-j-ja men user, det er jo blitt søndagsåpent"

Det er kanskje tredve butikker i gangavstand som er søndagsåpne men alltid mangler noen av varene jeg trenger, jeg pleide å handle hos dere fordi dere var en større butikk med flere varer.

Jaja, får vel ta handelen min et annet sted og begynne å gå bitte litt lengre og handle på kiwi eller rema i stedet da. Er vel billigere uansett.

Det er billigere ja, og komboen Kiwi og Rema burde tjene de aller fleste behov. Det eneste jeg merker er at de begge har litt dårlig leskedrikkutvalg

Blir et stykke lengre å gå, og de er ikke åpne like lenge (spesielt på lørdager), men jeg har gitt nok av pengene mine nå til jokerjøden og de har jo tydeligvis ikke råd til å opprettholde butikken likevel, så da er det slutt.

Får vel traske bort på Vinmonopolet Solsiden...

Attached: index.png (256x256, 109.29K)

Kjøpt meg ansiktsmaske

Nyter dere?

Attached: 20220827_123652.jpg (4000x3000, 3.68M)

ville dere en Madonnajv?

Attached: madonna-film-kb-main-2109.jpg (2400x1200, 1.44M)

>"Siste"
>zoom pic
> 3 guys
Fuck this shit

>kuttet fiberen for over et år siden
>for å bli mer sosial
>fortsatt singel
>fått fiber koblet opp igjen
nå lider jeg ikke med mobilt bredbånd lengre, nå lider jeg med 1000/1000.

Attached: wgbh.brightspotcdn.jpg (990x540, 39.99K)

Dette.

Rema kuttet vekk 10 prosent på mine ti mest handlede varer, så nå er det billigere å handle på de andre butikkene enn rema.

huff ;(

Vurderer hele tiden å installere fiber selv, etter at internettselskapet røsket ut koaks-nettverket i bygda uten å si ifra, men det er 12 måneders bindingstid og jeg håper å få flyttet :(

ja.. er bare sånn det er. hvis du flytter eller selger så kan du vel sikkert bare flytte over abbet til de nye folka. eller skrive inn i kontrakten at de betaler for resterende tiden.

husk på at boligen er 1000 ganger mer attraktiv hvis den har fiber.

>Sædberg Metall, hva kan jeg hjelpe deg med?

Attached: sæd.png (500x464, 145.76K)

Hmmm.....