Sverigetråden - eftermiddagsmatupplagan

Attached: 580b57fcd9996e24bc43c1b7.png (933x1049, 251.43K)

först för dödshjälp

Jag ska rösta på nazisterna

Trälberg helt BÅH lol
jävligt kino när äckliga parasiter blir ägda av proletärerna favä

Attached: trälberg btfo.png (729x863, 355.17K)

Varför är jag så attraherad av mörka ögon på kvinnor?

1.) Suga
2.) Runka
3.) Pina Colada

Kommer i min flickvän hela tiden utan att använda preventivmedel. Vad hände med den såkallade enorma risken för graviditeter?

Det är politiker och sossar som är parasiter din kommunist

Attached: 1660568028725.png (338x418, 79.25K)

(national)socialdemokraterna alltså?

visste ni att kalaspuffar innehåller livsnödvändigt järn?
menstruerande kvinnor känner ofta trötthet på grund av järnbrist, då kan en skål kalaspuffar vara avgörande för att orka möta drömprinsens blick med ett inbjudande leende!

Attached: 1660199438569.jpg (871x867, 254.77K)

det förutsätter att man inte är steril pga testosteronbrist.

du skjuter väl blankt

Kommer ni ihåg när libertarian Liam igåe inte kunde svara på vad som är skillnaden på en hyresvärd som tar hyra och en stat som tar skatt. Det är så enkelt att decimera chuddars argument

Vänstern är verkligen sjukt dominanta i tråden när det kommer debatter.

>öppnar telegram
>30 nya schizobrev från strelkov
orkar inte

Attached: Better.Call.Saul.S05E08.Bagman.1080p.NF.WEBRip.DD+5.1.x264-AJP69-00_52_19.094-mpv-shot-0001.jpg (1920x1080, 1.07M)

Japp! NMR blir det! HELL SEGER och länge leve Socialdemokratin och välfärdsstaten!

Jag slutade svara för att man märker att du argumenterar på ett oärligt sätt om du anser att man själv kan skapa en stat.

Varför vill kvinnor hela tiden prata om sin jävla mens eller vad som helst gällande deras kroppar? Om kärringen får ett myggbett så ska det ältas i timmar. Fy fan vad tröttsamma kvinnor är.

Mhm. Är det möjligt för en privatperson att själv skapa ett kärnkraftverk eller driva ett sjukhus?

>blir ägd i debatt
>slutar svara pga slut på argument
>"j-jag ville inte fortsätta"
keeeeeek

Ja. En stat kan lagligt döda dig eller fängsla dig om du ska "skapa" en stat.

*drar på mig mina anti-jude byxor*

Attached: 1647502869256.jpg (1920x3319, 1.44M)

Ja, men inte bygga vägar dock.

En stat kan lagligt fängsla dig ifall du bygger ett kärnkraftverk utan tillåtelse eller bedriver sjukvård utan tillstånd. Så vad är skillnaden?

Ja, så länge staten inte lägger sig i

libertarianerna i tråden be lajk
>staten borde inte reglera något, personlig frihet är det absolut viktigaste som finns

libertarianerna i tråden också be lajk
>neeej det är för många bruna i Sverige snälla hjälp mig pappa staten gör något :(

medans man själv bara
"ööööh..........okej?"

idag blev det soppa med en buljong jag gjorde för flera dagar sen. köpte massa krossade tomater för 5:- st. idag också, oj nu känner jag att magen är helt full men kakan är iaf slut nu vilket är bra. på onsdag eller torsdag blir det pizza till hela familjen!

Attached: 1633139300395.jpg (4000x3000, 3.14M)

Det var inte liknelsen vi pratade om... En annan ägare av ett kärnkraftverk eller en annan ägare av ett sjukhus kan inte göra dessa saker mot dig. Lagen är olika för vanliga privata människor och den offentliga lagen för dom inom staten.

se

/^4000x3000$/

Jag tycker att regimen ska ha nästan 99% kontroll över allt, men bara om regimen värnar Svenska intressen.

har du grädde i ett glas?

>filtrerar alla google pixel-bilder

Ja, jag är en nationallibertarian som anser att statens enda ansvar är att försvara den svenska gränsen

Att vara emot massinvanring och vara emot en stat är inte två motsägande positioner att ha. Fri invandring är bara fri intrång. Det tillåts bara av staten.

Staten kan lagligt fängsla dig ifall du bygger ditt egna kärnkraftverk. Staten kan lagligt fängsla dig ifall du bygger din egen stat. Alltså är båda omöjliga att göra enligt dig?
Hur tror du att nya stater har tillkommit, förresten? Du vet att de nationer som finns i världen idag inte är de samma som fanns för 30 år sen?

i;boards:int iallafall

jag är assyr

Attached: 1660506856152.png (1460x752, 508.89K)

Vad han skriver:
>jag är en nationallibertarian

Vad han menar:
>jag är en oskuld

Attached: flat,750x1000,075,f.u1.jpg (750x920, 118.56K)

Om en ny stat ska skapas måste detta göras via våld. Staten skapar naturligt konflikter.

Asg

episkt argument, måste nästan berätta de för min fv