/norgetråden/

Bronsjealder-utgaven.

Forrige:

Attached: 3LvRpQp.jpg (1592x1236, 472.04K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=W6A0j3NOMBs
youtu.be/0A0Ol0ViGEE?t=1098
twitter.com/SFWRedditGifs

For slanking (som jeg trenger å gjøre)

Attached: 1200px-2,4-Dinitrophenol.svg.png (1200x1551, 62.67K)

du må fete deg opp til vinteren nå

Ja, må vel kanskje det

Skal begynne å svømme ass, flytter rett ved siden av en hall. Bedre å røre på seg litt hver dag enn å sitte stille, også får jeg spise sunnere også da

Svømming er skikkelig bra. Bruker hele kroppen. Men du bør også løfte vekter

>løfte vekter
overvurdert, bare gjør noe kardiå og begynn på boksing

youtube.com/watch?v=W6A0j3NOMBs

Faktisk helt feil. Bilde relatert; deg.

Attached: fy faen2.jpg (1024x687, 403.02K)

Jada, men lurt å gjøre noe man trives med også kan man implementere hardere og mer intensiv trening når man har bygget seg opp kapasitet.

Absolutt, om man genuint misliker noe så bør man ikke gjøre det

du kommer til å vokse ut av gymrotte fasen din en dag

jeg har allerede lagt menneskeheten bak meg

Attached: 254e399137463c65bde49fc13b1bdeb3.gif (315x293, 2.48M)

fy faen tenk deg all den bbcen, blir gaaaal.

Attached: aaahhh.jpg (480x360, 50.41K)

youtu.be/0A0Ol0ViGEE?t=1098

herre min jesus sølv sabelen trenger pikken min i reva hennes

ingenting gjør meg kåtere enn å dominere dominerende damer med å rævpule dem

vent hva faen, jeg tar bare 4 scoops

>4 måleskjeer
Fy faen, det er jo verre enn å gjøre 7 repetisjoner, du hogger eg selv i leggen som allerede er dekket av diaré. Om du ønsker å forlate menneskeheten er det på tide med 5 skjeer minst 3 ganger til dagen

hva innebærer å forlate menneskeheten? vil det gi meg sex og penger?

Det innebærer i all hovedsak store muskler og hjerteinfarkt, og diverse komplikasjoner som diabetes og leverskader på lang sikt

Bestemor er 84 år, oppvokst under krigen. Hver gang jeg er på besøk så skal hun ALLTID prate om hvor bra det er at det er flerkulturelt, hun er verge for masse mindreårige asylsøkere, "å det er så koselig å se alle de muslimene med de fargerike draktene sine!". Forrige gang sa hun "jeg syns det er så bra at det har blitt vanligere at norske og utenlandske gifter seg!". Hun er en sånn skikkelig entusiastisk batikkheks, hatt høy posisjon i SV og alt. Skjønner liksom ikke hva som er endemålet hennes, ser hun liksom ikke hvor gradvis jævligere det blir?

>ser hun liksom ikke hvor gradvis jævligere det blir?
nei

Hun er sånn som sang internasjonalen på 60-tallet og virkelig trodde på det, og tror fortsatt på barn av regnbuen. Om dere bare visste hvor ille det egentlig er. Helt hjernevasket til å ødelegge sin egen kultur.

høres ikke digg ut

>ser hun liksom ikke hvor gradvis jævligere det blir?
Disse menneskene lever ikke i den vanlige verdenen. Mora mi er uironisk lokallagsleder i SV, og hun flyttet fra Grønland til bygda fordi hun ikke ville bo blant alle innvandrerne. Dette har hun sagt til meg personlig. De vil ha et multikulturelt samfunn, men de vil ikke leve i det selv. Selv Bjørnie har jo hus på beste østkant og har unga sine i privat barnehage. Dette er ikke normale mennesker vi snakker om.

Nytter ikke å snakke til de heller, de lever liksom ikke i den vanlige verdenen men ser den gjennom ideologiske øyne. Hvis du sier noe mot dem så glemmer de det den neste dagen fordi de ikke tar det til seg. Bestemor har jo blitt rik siden hun solgte huset også med åra, så nå har hun gått mot "å like" Erna og lagt klassekampen bak seg litt, blitt litt mer rosa-sosialist. Synes det egentlig er ganske trist, se på dagens generasjon og, de blir helt hjernevasket de og.