heilsam utgåve
førre
heilsam utgåve
førre
Other urls found in this thread:
vg.no
twitter.com
vg.no
brever denne igjen
>bare følg disse 7 stegene så får du venner og blir normiss
For låvedørsryggen
bare vær deg selv bror
>t.folk som ikke er seg selv
Itte brev sånt
har prøvd det før
det funker ikke
Fikk du lyst til å parkere traktoren din i låven hans?
>muslim stikker ned en forfatter som har gjort muslimer sinte
Ingen bryr seg. Statsministeren er veldig rask med å påpeke at motivet er uklart
>En feit muskelsnegle med trønder-bart som herper båter i Oslo blir skutt fordi Oslofolk ikke er vant med potensielt farlige dyr
Å HERRE GUD! INTERNASJONALE NYHETER! VI ER SÅ SLEMME MED DYRA ASS! #NEITILVÅPEN #POPULÆRTING
Han Eivind Trædal er rasende fordi Freya ble drept
MEGET basert utgave tjommi
godt jobba
Navburger og pommes frites eller Navpølser og navmos til middag
pizzabakern
jeg har gått fullstendig nøtter
>blitt erklært dødsdømt av muslimsk prest
>blir forsøkt drept av muslim
Ingen sammenheng
>vi drepte alle Freya
den beste maten er den som er betalt av noen andre uansett.
>navburger
>navpølser
>navmos
Er de laget av navere?
>vi drepte alle Freya
Jeg er fan av at hvis du skal skyte på dyra så skal du spise de opp.
Så hvor er min Freya-biff?
det virker litt sløsing hvis vi ikke spiser freya nå
Jeg er naken
>Ver meg
>vel eit ubrukeleg studium på universitet
>massiv rævburger, sliter med å delta i vanlege klassar og å ta sjølvstudium
>Bli massivt deprimert og feiler tilsvarande 2 år med studiepoeng.
>Mista studierett
>får ikkje jobb siden eg har ingen arbeidserfaring eller utdanning
>usøl
>ingen venar
>ingen familie
>24 år gamal og har ingenting
Ja, då var det vel påtide å ta sjølvmord. Verda er berre ikkje for sånne som meg gutar
Hent eskimoene fra fristaden - de spiser hun
Jeg har kommet til samme konklusjon.
Verden hater meg så jeg har ingenting her å gjøre. Eneste årsaken til at jeg ikke har hengt meg selv for lenge siden er foreldre. Så snart de dør så dør jeg også.
jeg kan godt spise a jeg
er du ei søt pike?
eg vil ha kjæreste :(((((((
jeg er 90% av veien til å være deg fåvæ, er bare et par år yngre og har litt igjen å feile
hfbsjbs
Min far banka livskiten ut av meg og trua med å drepa meg, skulle ønskje eg hadde folk i livet det var verdt å leve for.
Men, men, fortel litt om din situasjon, eg har jo ikkje noko betre å gjere på.
Eg Skulle ønskje eg var nokon andre fåvæ. Gjør kva enn du klarer for å unngå min skjebne.
Særs basert utgåve, vel nøgd av å sjå slikt.
>nynorsk
I hvert fall er du søt, så du har i hvert fall det gående for deg.
>men, fortel litt om din situasjon
Jeg er hvit, singel og mann. Da er du absolutt lavest på rangstigen i Norge og har ingenting du skule ha sagt.
Jeg er lei av å være melkeku for alle andres rare påfunn og hoggestabbe for alt andre er sint på så jeg skal ta livet av meg så fort jeg kan.
gjørrae a
slem
eg er frå midt-østen, så eg overkompenserar.
>Jeg er hvit, singel og mann. Da er du absolutt lavest på rangstigen i Norge og har ingenting du skule ha sagt.
>Jeg er lei av å være melkeku for alle andres rare påfunn og hoggestabbe for alt andre er sint på så jeg skal ta livet av meg så fort jeg kan.
ingenting av dette var konkret min ven. Akkurat kva har gått gale i livet ditt?
>ingenting av dette var konkret min venn
Men det er det jo. Daglige artikler om hvorfor jeg er fæl i alle landets medier og jeg skal betale for alle andre fordi jeg er den eneste som er dum nok til fortsatt å jobbe for pengene her i detta drittlandet.
>en fra midt-østen prøver å overbevise en hvit mann om at samfunnet ikke prøver å demoralisere han
kjeks!
>Daglige artikler om hvorfor jeg er fæl i alle landets medier og jeg skal betale for alle andre fordi jeg er den eneste som er dum nok til fortsatt å jobbe for pengene her i detta drittlandet.
Arbeidsløysa er på 4% så du er nok ikkje den einaste som arbeidar.
Dei fleste mennesker er senter politiske i røynda, du må ikkje tru at det som står på internett er det som er tilfellet.
Du har forsatt ikkje fortald oss kva som feiler livet ditt, kva du faktisk manglar