Valinnan paikka -painos
/sauna/
Other urls found in this thread:
yle.fi
tvo.fi
twitter.com
tuna
oon loli
Tulee mieleen oma lapsuus kun äiti ehdotti antavansa mulle ja veljelleni puukot käteen, että tapettais toisemme kun riideltiin.
voi ei teemu
tuli mieleen kun joskus viis vuotiaana veistelin puukolla jotain ja sisko (3v) halus kans veistellä nii annoin puukon sille ja sit se veisti palasen pois peukalostansa
uskon vieläkin että näyttökuvateemu on se anglismiteemu joka ylellä puhuu ja kirjotteli lehtiin niitä vitsejä joita otettiin tosissaan
oppipahan. saitko tukkapöllyä
>yle.fi
>Taiwan aloitti omat sotaharjoituksensa vastauksena Kiinalle – ulkoministeri Wu: Kiina valmistautuu hyökkäämään Taiwaniin
kohta lentää 'vahingossa' ohjus rajan yli ja sit alkaa paukkua...
Itellä jätettiin siskon kanssa askrtelutarvikkeet esiin ja sit taapero pikkusisko leikkais askartelusaksilla myös pikkupalan peukalosta mut se onneks kasvo takas mut äiti oli kyllä vihanen
kiinalla ei oo maihinnousukapasiteettia ollenkaan ne ei yksinkertaisesti pysty siirtämään tarpeeksi joukkoja taiwaniin sen valloittaakseen niin tää koko vitun uutisointi on aivan vitun perseestä
in Finland?
voi ne raketteja vaihtaa keskenään. niin vitun turha selkkaus että kyllä mua ainakin vituttaa jos tuosta alkais joku "maailman" sota
yes we celebrate it with cow piss and dung patties like everyone else
Me käytiin kavereiden kanssa varastamassa porkkanoita, omenoita, perunoita ja jotain muuta tavaraa naapureiden pelloista ja puista ja ruvettiin pilkkomaan meidän saalista puukoilla. Ideana oli että myydään niitä joillekkin ohikulkijoille että saadaan karkkirahaa ja sitten kun pilkoin raakaa perunaa niin onnistuin sujauttaan puukon läpi siitä perunasta ja se viilsi mulle haavan keskisormen ja nimettömän väliin.
Mulla on arpi siinä pysyvänä muistutuksena siitä mitä tuli tehtyä ja kuinka tyhmä idea oli yrittää myydä varastettua raakaa pilkottua perunaa rahan perässä.
tvo.fi
kuukauden päästä pitäis säädä OL3 tuottamaan 1200MW lisää nykyiseen, tällä hetkellä tuontienergiaa tuodaan 1660W, joten toihan varmaan auttais hintaan
kuukauden päästä energiankulutus on myös kasvanut ja kasvaa koko ajan
huomenta
eikö kiinalla ole maailman isoin laivasto?
seksi kainalo
ehkä jos katsotaan laivojen määrää mut ei ne ole semmosia laivoja millä siirretään joukkoja saatikka tankkeja yms isompaa settiä. ei yksi laiva sovi kaikkeen
menen nyt pelaamaan yhden pelin counter-strikeä palaillaan
mun piti kirjottaa että seksi kainalo mutta joku kerkes eka niin onhan tuossa onneks seksi massukin. oispa kurumi niin nussisin sitä ja sen klooneja kaikki päivät.
1.6?
CS:MENE
ala ikä yli foorum peli
nyt tallettamaan animen pönttöön
en väitä muuta, ihan hauska sitä on silti välillä pelata
paitsi että viteopeli ei jostain syystä toimikkaan tällä hetkellä
etkö aijo vetää vessaa?