/nederdraad/

Hazes Editie

Attached: 7b351d4eae3bd6d4fe08a011d7025d9f.jpg (1280x720, 51.4K)

helo

Ziedend tot in je graf
Kanker linkiewinkies

Ik haat bloempot

Mensen die zeuren over de NS.
Ik heb vandaag al 3 uur vertraging opgelopen in Duitsland met de trein.
En niet wegens storingen of zo iets, gewoon omdat de eerste trein 20 te laat aankwam, waardoor ik mijn overstap miste. Daarna een omweg moeten nemen, welke ICE niet harder dan 110 ging, waardoor we bijna de volgende trein miste. Dat net niet, net op tijd om te zien hoe die om onbekende redenen gewoon geannuleerd werd, waarna ik nu weer een omweg moest nemen, in een boemeltje, die al met 10 minuten vertraging vertrok.

Zou om 16:30 op locatie zijn, met een beetje geluk wordt het nu 20:00.
Met de auto had ik het makkelijk voor 17:00 kunnen redden.

Attached: 1646905758096.jpg (1061x1327, 593.9K)

pohhh ni gelezen da stukske proza

boeie

WANT
ZIJ
GELOOFT
IN
MIJ

Denk je, terwijl ze een ander neukt.
Ze had ook geen eenzame kerst

Krijg je dr van treinincel.

Puh

Zij ziet toekomst in ons allebei

Ok was soll jetzt aus ihnen werden ????????????????? Wohin mit den ganzen Peshmergas Flügel?
Geflügelte Peshmergas NIEMAND versteht? NIEMAND? HALLO NIEMAND VERSTEHT MICH??? WAS IST HIER LOOOOOS

Rij elke week 1000+km, dacht even ontspannen te reizen een keer.
Even geen 5-6 uur eenzaam karren.

een maat van me is boos op me dat ik morgen niet met hem wil chillen, omdat hij vandaag met iemand gaat chillen die 2 weken geleden de apenpokken kreeg.

>Monkeypox verspreidt zich gemakkelijk bij huid-op-huidcontact. Virusdeeltjes die bijvoorbeeld in de blaasjes zitten, kunnen dan in aanraking komen met de slijmvliezen of (onopgemerkte kleine) wondjes/scheurtjes in je huid

ik vind de kans dat een blaasje openscheurt en een open snee op zijn hand/vinger whatever inkomt niet eens zo nihil. zit ik hier te overdrijven?

Ey habt ihr schonmal Substanzen genommen die euch so die Beine sind VOLL auto matisch? Rich
Tiger So in der WAND leien lmao keine AHNUNG mann und dann ultra die geilen VIsuals dabei so wie Buchstaben komplett assozial aus der Metro gestiegen und ihr so NEIN
NEIN das verstehe ich NICHT ich weiß NICHT wovon er redet
ER so JA
ok AJO
dann du wieder
Halt
STOP
ich weiß genau was du sagst etc.
Sau seltsam komisch angelehnt wie ein geflügelter Pershmerga das JEDEN TAG sieht mit seinen Vogel Augen Äuglein die lachen dich aus beim lesen

KRIJG KANKER VIEZE VUILE MOF! JE VERKANKERT MIJN HELE WEEK AL!

Hej treincels waar boek ik goedkope Arriva treinen?

Zeg dat dat homoke den hoogsten boom in kan en ergens anders homo ziektes zoals aids gaat verspreiden

^^^^^
boterhammetje mijn-probleem-niet

Guck mal schnell weg

Gewoon instappen

hello bruddis ist das hier dem deutschfaden oder?

Z-zonder betalen?

boeie

dikke nurtjes gewoon bek houden

nee

Ich sprake kein deutsch, es tut mir leid

>wanneer ze ouder is dan 25 jaar

Attached: 7EE45989-BE09-40C0-9FA7-052779754A62.png (369x275, 134.52K)

ja gewoon wel

Ik haat je moeder ook

1k/maand tienervd budget

wa ga je doen

je moeder neuken