/norgetråden/

Finska upplagan

Attached: Norge.jpg (1440x1099, 206.27K)

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Queijo_prato
twitter.com/SFWRedditImages

Tar den her

For Finland da, antar jeg..?

Suomi on paras (gi finsk jv)

så sant så sant

Forrige (siden den gjennomsnittlige finnen har 30 i IQ);

Jeg skal drepe prinsessen så Hadrian aldri får henne.

Attached: 7b7dfd1a-de63-11ec-870b-0257d57b707f.png (1280x960, 438.58K)

mistenker han gjør det selv så ingen kan få henne

Imaginiser at ikke 99,8% av alle saker med kjent gjerningsperson og beviser ble henlagt.

ikke vær slemme

Er det mulig å klare å ta R matte på et år når man ikke har mer enn en toer i P-matte fra før? Har ikke hatt det på ti år, men gadd ikke lese og gjøre lekser da. Ta 1T/1P til jul og R matte mot sommeren?

Attached: beautiful-1.jpg (600x315, 30.34K)

Hadrian elsker Ingrid Alexandra

Attached: princesse-ingrid-alexandra-ordre-saint-olaf-anniversaire.jpg (1300x731, 181.47K)

Vanskelig å imaginisere siden purk er ubrukelige svin. Beklager, mente ikke å sammenligne faktiske griser med purk, da griser faktisk er samfunnsnyttige, mens purk bare er en utgiftspost som trakasserer folk for moro skyld og skyter et vådeskudd i ny og ne.

Attached: ACAB.gif (287x170, 2M)

Hater at så å si alle studier krever jævlig avansert matte selvom man ikke bruker det i yrket. Må jobbe hardt i 1-2 år nå for å komme inn på et studie jeg vil. Vitnemålet mitt er bare tull med 23/5 regel og litt påbygg på matte der og her. Fy faen er jo umulig.

man bara vet

Attached: 1659743025384.jpg (1080x1239, 847.98K)

Som med alt må man gjøre matematikken sin.

Hvorfor skal 20 tusen medlemmer av en spesiell fagforening ha slik makt over fem seks millioner?

En gang i tiden ville jeg bli lærer via lektorstudier. Jeg kunne ikke ta lektorstudier siden jeg ikke hadde gode nok mattekarakterer (hadde 3, studiet krevde 4). Derimot kunne jeg bli mattelektor, da dette spesifikke studiet bare krevde et gode karakterer i realfag, hvilket jeg hadde gjennom IT og biologi og andre greier.

Fl;li: Jeg hadde for dårlige mattekarakterer til å bli lektor i geografi eller samisk, men gode nok karakterer til å bli lektor i matte. Alt i Norge er som kjent en vits, men akkurat dette systemet syntes jeg ble for dumt.

Attached: brainlet.jpg (645x968, 47.14K)

en.wikipedia.org/wiki/Queijo_prato
thanks danish friends for queijo prato

You're welcome, we're not fucking Danish however

Sorry friend. you all looks the same to me

No worries, my Colombian friend

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPzil

Huff.

Jeg var ute for samme problem, kunne kommet inn på et studie men de snudde om på karakterkravene.

Hvorfor er damer som bilde relatert de fineste?

Attached: 2022.jpg (2302x3631, 1.06M)

>prøver å finne kollektiv
>utleier spør om å se instagram
haha fy faen
R1/R2 er da ikke sååå vanskli, hva sliter du med?

Skal bli sjømann liksom, trenger faen ikke mer enn grunnleggende matte for det. Er for å holde oss nede.

hva er det verste du har brevet?

Nei fått seksere på skolen og er over gjennomsnittet smart, gjelder bare å gå inn for det noe jeg er forberedt på. Spørsmålet er om jeg kan ta 1T frem til jul for så og ta R1 på nyåret. Eller trenger man 1 OG 2T før R1?

Heldig.

Illustrasjoner av grove kroppslige skader i fylla. Ville bare agne og angret da jeg våknet opp edru. Sorry gutta.