Sverigetråden - Fredagsmys

>ÄTA?
>DRICKA?
>KOLLA PÅ?
>SPELA?
>LYSSNA PÅ?
>LÄSA (lol nörd)?

youtu.be/0TcILZ2446c

Attached: Fredagsmys.jpg (700x457, 132.84K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/WyyQaDK738Q
youtu.be/J420Pw-y3lw
youtu.be/0nUVUvoQMVs
youtube.com/watch?v=f4isrrclZu0
twitter.com/NSFWRedditVideo

Den stora debatten

Attached: intro-1603119884.jpg (1000x562, 98.13K)

Självklart tar man klassikern

ät up svenne

Attached: 296774685_797217931273770_7466228755057794201_n.jpg (922x2048, 295.21K)

>>ÄTA?
Blir en redig biff och potatisgratäng
>>DRICKA?
Laphroaig
>>KOLLA PÅ?
Ingen aning faktiskt.
>>SPELA?
Inget favä.
>>LYSSNA PÅ?
youtu.be/WyyQaDK738Q
>>LÄSA (lol nörd)?
Inget

Attached: 1659707539528412.jpg (1921x912, 387.84K)

nej är inte bög.

>>ÄTA?
Beyond Luleå
>>DRICKA?
Kaffe med barista havremjölk
>>KOLLA PÅ?
Cowspiracy
>>SPELA?
Stellaris
>>LYSSNA PÅ?
Veronica Maggio
>>LÄSA (lol nörd)?
Impeachment of man (Savitri Devi)

Visste ni att Fuentes är konfirmerad bög som runkar till kattpojkar? LULW

Attached: 3RcLOjGoCHOPcN1d.jpeg.jpg (1280x720, 93.28K)

Passa dig svenne

Attached: 1622488671069.webm (1280x720, 803.34K)

Vad gör du i en bögig tråd?

>En 82-årig man blev i höstas vilseledd att ge bort sin lägenhet – nu döms tre bröder till tre års fängelse för grovt bedrägeri.

>82-åringen anlitade i höstas Seniorhantverkarna för att få sin lägenhet tömd på saker. Bakom företaget står bland andra Gabriel Bergkvist (tidigare Ibrahim Fakhro), Jörgen Johansson (tidigare Abd Elrahman Fakhro) och Karl Mikael Persson (tidigare Nabil Fakhro).

>De ska, enligt domen, ha lurat mannen att skänka sin lägenhet till Gabriel Bergkvist och döms nu till tre års fängelse var för grovt bedrägeri.


Får man ens byta efternamn till "riktiga" efternamn? Trodde man var tvungen att byta till namn som ingen annan hade, typ Falkstrand eller Bajskvist

Attached: 1659614108374129.webm (540x960, 2.82M)

Egna trädgårdsjordgubbar > skogshallon
skogshallon > butiksjordgubbar
Butiksjordgubbar > butikshallon

Attached: 29.jpg (1280x720, 63.26K)

De "hjälpte" varandra för att de hade samma mål, att avsätta shahen
Inte som att bögar var en del av den islamistiska rörelsen
Khomeini själv har sanktionerat transor förresten

Nej. Han är kristen.

Orättvist...

Du har helt fel. Man får byta efternamn till vanliga som bärs av många personer, däremot får du inte byta efternamn till något som bärs av kanske 30 personer

Hur förvandlar vi sverige till ett land där alla kan ha kul och må bra i?

youtu.be/J420Pw-y3lw
Bra låt favä

Ja? Han är konfirmerad. Och bög.

Fattar inte varför man kommer till ett land sen hånar befolkningen som byggde landet.

Min familj kom hit på 1930-talet och vi har alltid älskat Sverige och svenskarna.

Dom enda som inte har kul och mår bra är chuddisar

Mm för katoliker är ju inte ökända för sin pederasti, eller hur?

Man röstar vänster. Jag vet att det tar emot, särskilt om man är Chud, men det kommer gå bra i slutändan

>vi blir veganer
>vi kastar ut blattarna

Svensk konst år 500 e.Kr.

Attached: Krogstastenen.jpg (725x1001, 1.2M)

veganskovet

Attached: 1654016660015.jpg (500x333, 17.07K)

Förbjud alkohol och internet
Skeppa hem alla blattar

Attached: leod.png (873x655, 1.12M)

Tydligen är det inte bögigt att raka sin kropp, smörja in sig i olja och posera för såna här bilder enligt Chudde.

Tydligen är det heller inte bögigt att vara manlig strippa i en prideparad heller. Undra om Chudde tycker det är bögigt att suga grindrkuk eller ifall det också bara är manligt lol

Attached: ad5b60bfb9c1b6db8357dd98830dd289.jpg (980x500, 157.88K)

Afrikansk konst 2500 f.Kr.

Attached: Ägyptisches_Museum_Kairo_2016-03-29_Ka-aper_01.jpg (1216x2048, 610.4K)

Chuddus be lajk
>grr jävla negrer beter sig djur fyfan kan inte ha dem i ett civiliserat samhälle
Också chuddus
>vadå sluta äta kött? Jag är ett vilddjur, en apex predator jag måste ha KÖTT

Översättning från urnordiska
>den känslan när ingen fv

min förfader :)

respekterar du någon som låter dig gå in i hans hus och bajs på hans hall? jag tar det som jag ska ha och skrattar åt sven

vänsterråttan har legit psykos nu

Högern be lajk
>grrr jag hatar bögar
och sen lägger dem ut bilder som denna LOL

Attached: 1614819749502.jpg (1080x745, 203.87K)

Själ

Ingen som handlar kött från facking butiker är en apex predator

Du kommer aldrig bli en blatte liam

Södra och östra ukraina är etniskt ryskt så det är ryssarnas fosterland, enkelt som

Hahahahaha

Du tar det du ska ha genom att sitta på 4kanalen och snacka skit under en fredagskväll när alla andra är ute och festar? Mannen om det är all aspiration du har i livet så go for it.

tassarna bort från min kebab vegansuedi

varför bombar de sönder områden med etniska ryssar och dödar dom, verkar ju inte så smart

Lel

Attached: s8mxcwu9c8951.jpg (2101x3436, 776.89K)

Nej
Ryssarna ska kastas ut därifrån för det är turkarnas fosterland

Varför skulle en vegan försöka sno kebab, fattar inte

jag tar dina pengar i bidrag XD min familj och mina bröder har tagit er stad XD

Brottning?

Attached: 1659717410932.jpg (533x800, 92.74K)

Chuddus är du ok??? Är du ok Chuddus???

WOOOOOOAAAAAAAH vilken åsikt asså

CHUDDE NEJ

Blattelajvarchuddus tänker inte så bra

Jag är ju inte ens svensk då jag sa att min familj kom hit precis innan VK2. Men om din största dröm i livet är endast att gå på bidrag så får du väl göra det, vanliga människor tjänar mer under ett år än du gör på 10.

Du har inte tagit någon stad, du har ingen ekonomisk makt, du har inget politiskt inflytande, du har ingen kontroll över media eller finansinstitut.

Faktum är att östra delarna av ukraina och svarta havskusten är khazarernas hemland. Det är judisk lera. Ge tillbaka skiten till israel.

om jag ser ett ruttnande lik eller ett par bögar som pussar varandra får jag samma känsla, anser mig inte ens hata bögar, det bara är så.

och khazarerna var judiska turkar
så det är turkarnas lera

SNSD har fått flipp igen och ska nu hjärnspöka om nazister som bara expressen bryr sig om.

Aa då

Fast det är ju ukraina som gör det? De som bombade ett fängelse senast tillskillnad från ryssland som fokuserar på militära mål

Bögnekrofilen...

>Veronica Maggio
Baserat
youtu.be/0nUVUvoQMVs

Attached: Apu.png (354x286, 27.17K)

Stjäl arbetsgivare från sina anställda?

>ÄTA?
Lammgryta
>DRICKA?
Läsk
>KOLLA PÅ?
2d
>SPELA?
Dungeon Munchies
>LYSSNA PÅ?
>LÄSA (lol nörd)?
Tråden

Attached: 1659717612464.jpg (931x900, 57.71K)

>Butiksjordgubbar > butikshallon
Det här är FEL.
Butikshallon smakar hallon medan gigantiska spanska hydrojordgubbar såklart mest smakar som sött vatten.

Attached: clara henry.jpg (3594x3195, 1.7M)

Khazarerna hade stora bröst och var väldigt vita. Smala ansikten med purvit hud. Och avklippta förhudar.

>tillskillnad från ryssland som fokuserar på militära mål
Haha aa

JÄVLA FLUGJÄVLAR LÄMNA MIG IFRED

Attached: 1635322121678.jpg (601x601, 64.79K)

Mysig

youtube.com/watch?v=f4isrrclZu0
Se snabbt era fattiga söndercurlade autistmansbarn.

Attached: 1659257791286.jpg (1440x1453, 217.63K)

Okej varför delar du inte vad han sa om Islam?

>Khazarerna hade stora bröst
Har du bevis för det påståendet?

Chudde svarar uppriktigt på blattelajv som att en shottaz-medlem skulle sitta i tråden och gagga om "svennar"

Attached: 1654726592355.jpg (512x484, 64.22K)

Visste ni att Dallny och Jonna Sima haft sex? En av Jonna Simas ungar är Dallnys faktiskt.

Attached: fg5hg56.jpg (828x525, 59.97K)

>Butikshallon smakar hallon
Vilken butik handlar du på då? ICA brukar smakar jell-o, inte alls som riktiga skogshallon som vuxit fram i älgpiss.

>andrew tate
Var kom den här tattaren ifrån och varför är han nya jordan peterson?

breva kinesen som heemar sliddjuret hittar inte den

>ööh den här markplätten tillhör faktiskt min socialt konstruerade grupp för att vissa medlemmar av min socialt konstruerade grupps förfäder bodde innanför markplättens gränser för 1000 år sedan
Tänk att detta är hur Chuddus vill att geopolitik ska vara

Du verkar ganska sjudande när man påpekar att bögen Fuentes är homofil LOL

Attached: maxresdefault-11.jpg (1280x720, 118.53K)

De har redan
>The Jewish Autonomous Oblast (JAO; Russian: Eвpéйcкaя aвтoнóмнaя óблacть, Yevreyskaya avtonomnaya oblast; Yiddish: ייִדישע אװטאָנאָמע געגנט, yidishe avtonome gegnt; [jJdJʃɛ avtɔnɔmɛ ɡɛɡnt])[13] is a federal subject of Russia in the Russian Far East, bordering Khabarovsk Krai and Amur Oblast in Russia and Heilongjiang province in China.[14] Its administrative center is the town of Birobidzhan.

>Article 65 of the Constitution of Russia provides that the JAO is Russia's only autonomous oblast. It is one of two official Jewish jurisdictions in the world, the other being Israel.

Attached: Map_of_Russia_-_Jewish_Autonomous_Oblast_(Crimea_disputed).svg.png (1541x847, 536.01K)

Han pratar ju om Islam i den podcasten.
Han säger att det är den sista religionen på planeten och den enda som spelar roll för att den har makt och ingjuter fortfarande rädsla.

Älskar henne favä

Det förklarar varför hon hatar män

Kan bli så tokigt när man har låg IQ och attackerar halmgubbar vänsterråttan

Tror alla judarna där stack till Israel

abooow han vet inte bror

han driver nåt pyramidspel som kallas hustler university och ett steg för att bli en sigma hustler är att dela hans klipp på alla sociala medier och dela inkomsten med honom
förvånad att ingen har gjort det förut

>The Khazars[a] (/ˈxɑːzɑːrz/) were a semi-nomadic Turkic people

också turkisk lera

Ne då, vet inte ens vem han är

Hade ni någon milf-lärare när ni gick i skolan?
>hon körde alltid utan bh och brukade luta sig fram så man såg rakt ner i skjortan.

Jag tycker det ändå är ganska gulligt att dom blir så sura, brukar inte göra sånt där själv. Tror det skulle kunna vara gymnasiejontar i tråden favä, hehe :3

Snälla säg inget elakt om Tate. Detta är Biancus sista väg att bli en miljonär sigma man

Jag började fundera lite varför han var besatt av henne. Kollade i vilka ålder de var i. Kartlade lite smått deras sociala umgängeskretsar och kom fram till att de haft en relation som de gömt för alla andra. Dallny har gjort Simas man till hanrej.

>nya jordan peterson?
Det måste alltid finnas kosher höger/manliga män-personligheter som tillåts vara aktiva och drivas av algoritmer, för att bekämpa nazister.

Mm man har verkligen låg IQ ifall man fick 1.9 på högskoleprovet eller hur?

>Jag är bög jag äter bajs mmmmm
fan vad chuddus är äcklig när han säger så

vill börja sova i mammas säng igen och krama hennes tuttar till sömns

Gå och titta på Hasan vänsterråttan.

jag ska gå med i hustler university nu bara för det. Och bli en sigmagrinder.

Haha men snälla vänsterråttan

Hitta bara en äldre kvinna att göra det med~

Attached: 1659717990342.jpg (2000x4500, 754.74K)

Tate bjuder vänsterråttan sjuder

Attached: 6181b0b1a9ba757d64f1ba98_WhatsApp-Image-2020-01-07-at-14.46.55-1.jpg (1242x1193, 98.2K)

Chuddus har fan blivit helt förnedrad i de senaste debatterna, han kan inte må bra nu asså...

>ÖH MINA STUDIER FAKTISKT
Jävla tonåring, det spelar ingen fucking roll om du inte kan använda dem till att starta en bra karriär.

Han har blivit överkörd hela året känns det som. Absolut allt har gått fel.

Bevis krävs med tidsstämpel vänsterböghoran

Tycker om Pinochet. Han skyddade USA (fria världen) i Chile efter att folket hade röstat dåligt (som då när Trump kom till makten).

det krävs att jag har massa krav och måste smöra för henne. jag är cp och ensam och vill bara krama en mamma

Du är inte rolig

Chuddus har verkligen inte mått bra ändra sen trump förlorade för flera år sen. Jag tror han är på väg att ta självmord helt ärligt.

Öh nej. Att konstatera fakta är sällan roligt. Men det måste göras

Jag tycker pinochet var för mjuk. Han borde ha dödat 300000, inte bara de 3000 kubanska spionerna som han hade legitim anledning att slänga ut i havet för att det var en främmande makt som bedrev krig på landets territorium via agenter.

nyliberalism BRA om man är hecking episkt macho med helikopteravrättningar

Mm jag gör det om du brevar en bild med din handled + tidsstämpel

Du borde bli en mammafv~