/norgetråden/

Norsk-russisk feltrasjonutgave
Hopвeжcкo-pyccкий cyхпaёк эдишн

Forrige:

Attached: Rasjonsutgave.jpg (1241x1217, 640.9K)

Other urls found in this thread:

nrk.no/sorlandet/opplever-rasisme-i-sosiale-medier-1.16050072
xxl.no/villmark/turutstyr/turmat
realoutdoorfood.com/no/butikk/
youtu.be/AIc5nPl-uo8
twitter.com/AnonBabble

Norsk feltrasjon:
3 hovedmåltider bestående av en frokostpakke og to lunsj/middagspakker.
Vekt 1,1kg. (2 til 2,6kg med vann).
3900 kalorier.

Russisk feltrasjon:
3 hovedmåltider i enkeltstående rasjonspakke.
Vekt 2,1kg.
4800 kalorier.

Attached: Rasjoner.jpg (1724x928, 546.53K)

Største fordelen med norske rasjonen er den lave vekten. Hovedmåltidene veier 140-160g og frokostene veier 200g. Disse posene utgjør over halvparten av kaloriene i hver pakke (700kcal). Resten av kaloriene består av energidrikker og tilfeldige mengder proteinbarer, turbarer, sjokoladebarer, tørket kjøtt, rosiner, drops og nøtter. Disse kan puttes i en lomme og spises utover dagen uten å måtte stoppe opp for en matpause hvis man er ute på stien.

Attached: Norsk.jpg (748x2272, 478.99K)

Største fordelen med den russiske rasjonen er lommeovnen og brenseltablettene. Måltidene varmes opp lett og raskt. Middagene er ikke dehydrerte så du slipper å tilsette eller koke opp vann. Vekt 250g, 500kcal. Rasjonen er variert med mye kjeks og pålegg som leverpostei, smøreost, fruktcoctail, saltet svinekjøtt, eplemos og eplepure.

Attached: Russisk.jpg (2400x1800, 1.74M)

Norske feltrasjonen kommer med tre poser energidrikk med smak av fersken eller sitron. Blandes med 3dl vann. Posen kan brukes som kopp.
Russiske feltrasjonen har tre poser sukkerdrikk med smak av bringebær, fersken og kirsebær. Blandes med 2dl vann.

Attached: Drikker.jpg (846x936, 394.94K)

En annen forskjell er inkluderingen av salt, pepper, kaffekrem, to poser te og tre poser sukker i bytte med en pose kakao og to poser kaffe.

Attached: Småting.jpg (1568x1886, 1.49M)

Lommeovnen og brenseltablettene kommer med en pakke vind-og vannsikre stormfyrstikker.

Attached: Fyrstikker.jpg (2000x980, 864.41K)

Informativ utgave

Attached: yesda.png (860x656, 253.23K)

nrk.no/sorlandet/opplever-rasisme-i-sosiale-medier-1.16050072

>I hvilken dyrehage har du funnet apene?

Hvem av dere var det som skrev dette?
Dette er fullstendig uakseptabel oppførsel fra dere!
Tenk å skrive noe sånt om denne flotte, fargerike norske kjernefamilien.
Dere burde skamme dere!

Attached: kE0ESBL45ZNQaHdREbrR6w7SMtTerkCfWNnEL3604wZQ[1].jpg (1200x675, 88.63K)

>Det er sjokkerende. I Norge skjer rasismen ofte bak lukkede dører, men å se det på ekte var spesielt, sier han.
hvordan vet han det om det skjer bak lukkede dører? er han en sånn kikker?

hun heter norsk og han heter nigg

Fy faen som jeg hater russere

>This thread has been pruned or deleted
Fint å se at Sutre har fått vaskedameprivilegiene tilbake ja. Merk at dette skjer HVER GANG kanalen ansetter nye vaskedamer.

Fant en kopp med mynter på rommet. Helt nostalgisk å bruke de på butikken. Kan ikke huske sist jeg brukte småmynter.

Hvor får man kjøpt de norske feltrasjonene? Jeg er en sånn lasaron som ikke liker å pakke, og det hadde vært greit å hatt en pakke eller to liggende i bilen, bare sånn i tilfelle.
Kanskje jeg bare er mongo, men jeg finner alminnelig Real Turmat, men ikke rasjoner med tre måltid.

Merkelig hvor fort det skjedde ja mens vanligvis overflødige utgaver ikke blir rørt, tydeligvis at dette var viktig for noen

>Norsk-russisk feltrasjonutgave

Attached: images (1).jpg (225x225, 7.67K)

fuck off, nobody wants you here

Why are you being rude all of a sudden?

Attached: download.jpg (241x209, 7.44K)

gratulerer, dere har fått russerutgaven for kvelden. nyt spam og utlendinger

fuck me, i want you here

Litterært meg

Attached: 1626403554580.jpg (1200x943, 169.6K)

...

Tørrtek selger på sin egen side. Selv kjøpte jeg de XXL da de hadde salg.
xxl.no/villmark/turutstyr/turmat
realoutdoorfood.com/no/butikk/

I haven't watched this video of him yet.
Do you have a heater in the MRE on which to make it all hot?
youtu.be/AIc5nPl-uo8

Du må kjøpe tre pakker for å få tre måltider

blir vel haugevis med z propaganda og, skjønner ikke hvorfor de har plukket ut denne generalen for å spre søpla si i

Gutta, i mai hadde jeg bilen på service hvor det blant annet ble byttet olje. Jeg sjekket oljenivået nylig, og da var olja på dyppestikken helt svart. Er det ikke meningen at ny olje er gulaktig? Har jeg blitt lurt eller er jeg bare paranoid? Beklager hvis det er et dumt spørsmål, jeg kan ikke allverden om bil.

Attached: car mechanic.jpg (1024x768, 130.21K)

Høres ut som motor'n din begynner å bli sletin.

du har nok bare en drittbil

The artic field ration doesn't but there is a tropical field ration that includes an American style add hot water and lean against a rock heater pouch.