/Nederdraad/

God de vader editie

Attached: Cima_da_Conegliano,_God_the_Father.jpg (700x544, 132K)

19:21 Jezus zei: "Als je volmaakt wil zijn, ga dan naar huis, verkoop alles wat je hebt en geef het geld aan de arme mensen. Dan zul je een schat in de hemel hebben. Kom dan hier en volg Mij."

19:23 Jezus zei tegen zijn leerlingen: "Luister goed! Ik zeg jullie dat het voor rijke mensen moeilijk is om het Koninkrijk van God binnen te gaan.

19:24 Ja, het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te kruipen, dan voor een rijk mens om het Koninkrijk van God binnen te gaan."

Laat christenen met rust

/nederdraad/ religieuze oorlog tussen extreemlinkse christenen, conservatieve christenen en atheïsten.

Ben links en christelijk maar nog steeds conservatief hoor. Abortus is moord.

Attached: 1639871902179.jpg (828x740, 163.83K)

Gewoon mensen laten leven, waarom zijn atheïsten hier zo offensief?

maar wat zegt de bijbel over Sletten?

Grote ladingen zaad derin spuiten

ben moslim broeder

Attached: maxresdefault (15).jpg (1280x720, 47.94K)

Vind dit zo met die hoge prijzen niet leuk meer

Religie is verantwoordelijk voor alle ellende in de wereld daarom misschien

Omdat atheïsten morele superioriteit willen voelen

gabaseerd, ik hou van döner

Ik wil kunnen schijtpalen zonder belediging over geloof elke dag hier zien, zou dat mogelijk zijn?

Dat is kapitalisme.
Die aanbidden de antichrist.

Religie is het opium van de massa, maar ook opium heeft zo zijn toepassingen.

Kweenie waarom jullie mening zo op anderen forceren, wat interesseren jullie dat iemand elke zondag bidt of feest op bepaald datum?

Reddit is betere plek voor je

Boeit me niet, wel het feit dat ze de winkels voor iedereen sluiten en dat ze religieuze oorlogen voeren en kinderen misbruiken.

kom naar de heilige Islam ah broeders, ik zweer je zal je beter voelen dan ooit nadat je shahada hebt gedaan (en mena hijabi vd hebt)

Attached: unknown.png (566x630, 438.87K)

Veel reddit deuk(of eigenlijk deugd-)hoedjes hier.
Als je je beldigd voelt door andere interpretaties van de bijbel, dan kan ik je daar niet mee helpen. Het enige wat je dan kan doen is aangegeven wat je precies kwetsend vind aan die interpretatie en de ander vergeven voor zojn belediging.

christenhond!
kut moslim
kankher boeddhist.
schijt hindoe.

Jezus zou het vaccin hebben genomen

waarom laat je de )0d3n buiten schot als ik vragen mag?

Raar zo’n obsessie

Is mijn religie, simpel

Is er iets zieliger dan een 4c loser die allerlei ideologieën overneemt en voor een paar weken uitprobeert om na een poosje weer naar de volgende over te gaan? Net een puber die zichzelf aan het zoeken is, alleen is het een volwassen persoon met psychische problemen. Jij hiernaast afgebeeld.

Sneu!

Attached: 003014.jpg (987x575, 75.95K)

kankerjood

Ben al katholiek sinds de doop enkele weken na mijn geboorte

Ik snap het niet

Krijgen jullie ook altijd zo'n schuldgevoel wanneer je eten weggooit of je bord niet leeg eet in een restaurant als je vol zit.