/NEDERDRAAD/

Dries Uitgave

Attached: file.png (486x485, 343.77K)

Other urls found in this thread:

marktplaats.nl/v/doe-het-zelf-en-verbouw/motoren/m1858985435-dkw-el301-stationaire-motor-1938-origineel-en-compleet
twitter.com/AnonBabble

Dries is een Turk

weirdo editie

Ik voel me meestal heel erg goed, maar wanneer het avond wordt denk ik heel vaak
>ik wil dood
>ik verdien het om weg te rotten
en dat soort dingen. Ik had het eerst elke minuut, nu een aantal keer per dag. Ik wil nu niet meer dood, maar toch denkt mijn brein dat soms en het is irritant. Ik denk dat ik begrijp waarom sommige anons alcohol drinken of drugs gebruiken zoals Prosman vroeger.

GEBASEERD

Attached: 1650997973200.jpg (539x1130, 94.94K)

oei vlag is omgekeerd

Zwakke poging om,
St Drieske de Verlosser,
in diskrediet te brengen

Attached: 763.jpeg.jpg (763x508, 51.62K)

Dries past als lokaal in Bozüyük

Neen

wat is een goede eerste motor?

Mooi ding

savoir faire heel ver te zoeken in deze online chatroom jammer genoeg

marktplaats.nl/v/doe-het-zelf-en-verbouw/motoren/m1858985435-dkw-el301-stationaire-motor-1938-origineel-en-compleet

Klik gewoon op het kruisje

Rood bolletje*

wat een homo!

>windows gebruiken

zéro savoir vivre

precies, jeej

Attached: 1630321207709.jpg (1125x1105, 170.24K)

Kanker discord trennies
Gecensureerd omdat ik de waarheid vertelde

Ineens ligt het allemaal op tafel, het ‘complot’. Vrijheid en comfort worden dus een commodity, handelswaar. Reizen, vliegen, warmte, voeding. Geen geld? Dan verkoop je recht daarop. Feodaal systeem.

goede zaak! straks bezeer je je nog.

Ik ga zo spinazie met kaas eten

wat voor kaas?

met mijn dikke pens in een witte button up shirt en te strakke riem roken en barolo wijn drinken en knijpen in een tiener haar jonge onervaren dijen naast me

>open bankrekening bij de Rabobank
>raak aan het begin van het jaar aan de CO2 limiet omdat de Rabobank investeert in boeren en de wapenindustrie
Oepsie :$

Heb je ook een Apple watch?

ja

Maar zodra het in de krant staat is het een goed idee, wapper

hee hee, mij mij

steen en rol gaat nooit dood

Attached: 1650801798767.jpg (1024x928, 68.92K)

Mijn contract loopt af bij mijn energieleverancier. Oud bedrag € 100,- per maand. Nieuw voorstel € 470,- per maand. Dat zou betekenen dat de helft van mijn studielening opgaat aan energie. Vrij bizar.