Sverigetråden - Gudstjänstupplagan

Attached: Gällivare_gamla_kyrka_Gudstjänst_för_nomadskolans_elever.jpg (1604x2191, 2.08M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/Zjahf8b1Itc
twitter.com/SFWRedditImages

A V B O K A D E

Attached: flat,750x1000,075,f.u1.jpg (750x920, 118.56K)

youtu.be/Zjahf8b1Itc

Minns ni?

Attached: EfACVoiXoAQ00C8.png (627x442, 76.88K)

Va?

asg dalny att du leker hård nu för att du har kört SS i 3 månader och skaffat en LE EPISK TATUERING på ryggen

du är fortfarande oskuld och du är fortfarande pank

han lär ju inte vara pank, är inte han riksdagsledamot? de tjänar väl fett mycket

>asg dalny att du leker hård nu för att du har kört SS i 3 månader
Va?

>Dalny sitter och blir ägd av vänstertransan i tråden efter den förodmjukande förlusten 2018

Det är roligt att äga Chuddus i tråden för chansen är att du äger någon förvirrad jonte som gått med i ett irrelevant politiskt parti.

>Dulny gick från högt uppsatt i SD med en fet lön till att vara pank och dampa på kanalen klockan halv 8 på morgonen på en söndag

ja jäklar

Dygnare, res er upp (så att ni inte somnar och knullar upp ännu ett dygn)

jvdk, jag började beta i tråden efter att jag fick reda på att Dallny och AfS-Christian faktiskt sitter och brevar i tråden. man märker att vissa faktiskt blir riktigt rasande

Attached: 1659233873605514.gif (1400x1500, 1008.35K)

Sjukt att sommaren är snart slut. Känns som att våren började för 2 veckor sen

Attached: 1403240962380.jpg (550x366, 60.22K)

>memetisk krigsföring
>EXAAAKT fashwave
>svenska nimble navigators

Attached: Uq64Fymm.jpg (250x247, 17.44K)

Varför låtsas chuddus som att althögern och extremhögern inte är de mest missanpassade människorna som finns i hela världen?

Oavsett vad man tycker rent politiskt så måste man väl erkänna att det generellt inte är några framgångsrika alfahanar som är althöger/extremhöger

Ni bryter mot Any Forumss regler
>All politics and current events belong on Any Forums.

ingen bryr sig rapportus

Din tunga i mitt rövhål nu. Finns kånkel du kan slicka på.

>semester slut
>kneg imorgon
bara

Attached: 1658950447294727.gif (492x457, 3.98M)

L O L

Attached: 1659217196343569.gif (488x711, 1.76M)

>Varför låtsas chuddus som att althögern och extremhögern inte är de mest missanpassade människorna som finns i hela världen?
Har du ens sett doxxet som finns på AFA? manskultingar, knarkare, hanrejer och bokstavliga kanalmongon. Visserligen är alt-högern ungefär samma skit men det är samma kategori människor som bråkar med varandra.

ägd

skrattade ashögt i incellådan, inte sett denna förut

Tror jag äntligen har lyckats ta mig ut ur min psykos. Idag blir den första dagen av resten av mitt liv.

Attached: hmmm2.png (147x311, 94.22K)

Jag tjänar mer än dig och jag har noll tider att passa.

ja det är ju knappast förvånande, ifall man är politiskt extrem så är det för att kompensera för personliga misslyckande. en välanpassad individ bestämmer sig inte för att gå och bli nazist

hur mycket tjänar du? vad jobbar du med?

Ja självklart är antifa likadant, men det känns otroligt komiskt när någon althöger/extremhöger försöker antyda att liberaler är missfoster asg

Så sant så sant

Attached: chuddus ägd.png (798x610, 451.62K)

Jag är min egna chef.

ok, hur ser det ut riksdalermässigt då?

Attached: 1656396878220.jpg (450x310, 28.33K)

>en välanpassad individ bestämmer sig inte för att gå och bli nazist
Krävs nog att ekonomin blir gigaheemad och ens barn svälter innan det händer för en nbög.
Jag är varken nazist eller kommunist men håller med dem bägge i deras kritik av liberaler. Liberaler och centerpartister är den värsta sortens politiska skräp. Jag har mer respekt för en sosse.

God morgon jag har läckt sperma i mina kalsonger

Du hade aldrig trott mig.

Kingarna

Attached: 1659122658895656.webm (480x480, 2.54M)

tvätta hela kroppen med vatten. börja med skrevet, jobba dig sedan från topp till tå utan röra skrevet igen.

byt till nya underkläder.

Attached: raketkatten neeeeeeeeeeeej.png (1600x1068, 1.83M)

det spelar ingen roll. berätta ändå, det blir som inspiration för mig.
jag är ute efter att förbättra min egna situation. är löneslav för närvarande, men vill hitta alternativa vägar till benga, såsom att starta eget eller möjligtvis konsultarbete. har dock nyligen bytt till nytt område, så planen är att slava kvar 2 år eller så på samma ställe

Ok. Vad har du för utbildning?

förlåt, jag hittade på bara

Attached: misato03.jpg (582x743, 65.97K)

>dkn folk i tråden tror att discord inte läcker som ett såll.

Attached: transmoment.png (983x682, 400.12K)

läste estet på gymnasiet, inte mer än så lol