/sauna/

turku-anime painos

Attached: 1630330392895.jpg (630x423, 39.17K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=cfAU1Yo3jMA
youtu.be/BcwcWxCtTt0
files.catbox.moe/el853q.png
youtube.com/watch?v=SHvhps47Lmc
youtube.com/watch?v=PMpP_1o8LK4
twitter.com/NSFWRedditVideo

en tilaa enää viinaa ulkomailta alko on parempi

turku gäng nouskaa ylös! varissuo 4eva!

Nico ja Lösönen, tämän parempaa aloituspostausta emme tule tänä vuonna muuten näkemään.

Jaa oot neekeri tai nisti

nelos auto, nejäs tauko, ollaan ralli legendoja!

väsyttää

onks toi se kaveri joka....?

klassikkobiisi klassikko lankaan
youtube.com/watch?v=cfAU1Yo3jMA

nuku pois

klassikon käsite lipsuu ja pahasti, mutta hyvä kappale on kyllä suomimusiikiksi sitä en kiistä. Artulla on tosi monta hyvää kappaletta. En tiedä onko se itse kirjoittanut ne, mutta ainakin kivoja ovat. Suomimusiikin itsekruunaamaton mutta minun kruunaamani kuningas on kyllä Lauri, vaikka sillä on etenkin nykyään ihan C-luokan musaa sillä on sitä kuuluisaa "tää olisi listahitti jos joku maksaisi tästä taustalla" materiaalia levytolkulla.
youtu.be/BcwcWxCtTt0

mää oose jätkä ketä teki ne nikkonikkoniit

istun taas salin hierontatuolissa kohta kotio syömään kanankoipea

files.catbox.moe/el853q.png
täs mun naama kun luen saunaa

täs mun naama kun luen saunaa

Attached: 1652310781318.png (800x678, 308.68K)

Täs mun

eihä tos oo mitää??

jakusa 0 finaali bossi on liian vaikea mulle. tää vika missioni on niin suatanan pitkä etten kehtaa alottaa alusta ja toivoa että on enemmän tarvikkeita täs kohtaa
pakko kai jättää peli päälle taustalle ku pitää pitää vähän taukoa siitä tai lähtee järki

Attached: 1642406786734.gif (500x383, 591.42K)

huomenna meen ostaan kultasta red deviliä tokmannilt

huomenna pissaan housuun ja siivoan ne sit häpeissäni pois

eiks 0 ollu se helppo

miks teemu

no ei vitussa ole helppo, mulla meni ekaan bossiin yli 2 tuntia koska ei ollu mitään elintarvikkeita

Ai niin mun piti tunnustaa. Nyymi postasi siitä Hat in Time bossista silloin, mulla ei tosiaan ollut niitä kaikkia lisäreitä ja sehän oli ihan helvetistä koko tuote. Pelille annan arvosanan 3/5 silti koska kaatui aivan liian monesti muuten vakaalla tieteiskoneella, mutta harmitti kun ei meinannut taidot riittää siihen rähinään, edes siihen nerfattuun versioon. Kai mä olen jo liina kolmikymppinen pelaamaan videopelejä.

mikä yakuza oli se vuoropohjanen tappelu

youtube.com/watch?v=SHvhps47Lmc

ne sen dlc:n kaikki paskat on kyllä ihan vaikeita ja meni mulla itellä ainaki kaikkiin bosseihin enemmän ku 1 yritys (paitse nyakuza metroon). Kertaakaan ei peli kaatunu mutta workshop paskat ei toiminu ollenkaan

t. eri

Mun tekis mieli näyttää vähän lähi idän kulttuuria tolle

Kai veit ne kiinteistönvälitys ja seuraneiti sivupelit loppuun saakka, olisi luullut niistä irtoavan tarpeeksi pätäkkää taistelutyylien jonkinlaiseen päivittelyyn asti.
Ite pelasin vaikealla ja jos totta puhutaan niin Media Kuninkas oli vaikein tappeluista.

Attached: nielenmiintoisaa.jpg (754x638, 80.79K)

kävisitte pyramiiteja katsomassa ja söisitte shwarmaa?

mulla tuolla pelillä oli vakavia ongelmia pysyä pystyssä, siis niin vakavaia että melkein jäi pelaamatta koska se tallennussysteemi. pelasin kuitenkin ja kokonaisuutena ihan peukku ylös kokemus, mutta harmitti silti suuresti koska ei 10s välein autoseiviä kuten muissa peleissä nykyään. Eikä siis pitäiskään olla jos ei kaatuisi.

minkälaista musiikkia te tykkäätte kuunnella?
youtube.com/watch?v=PMpP_1o8LK4

vaikeimmala pelaan ja jonku verran kiinteistövälitystä tein vaikkei mulla siinä pelissä ikinä ollu yli 200 miljoonaa yhellä kertaa ja itseasiassa sain sen achievementin että miljardilla ostelee yhteensä molemmilla hahmoilla tossa ihan äsken että en varmaan tarpeeksi tehny. eikö siinä pitäny ootella aika paljon. seuraneiti sivupeleistä en tiiä, ainaku tuli joku villitys vastaan niin tein ja tein ainaki sen michael jackson homman loppuun asti ja kaikki muutki aina yritin. ei niitä ole kyllä pitkään aikaan lisää tullut niin tiedä sitten pitäskö niitä ihan ettimmällä ettiä

Attached: 1642578903438.gif (3000x2369, 2.93M)