Sverigetråden - Legobåtupplagan

Attached: båt.jpg (1024x847, 363.79K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=51t1OsPSdBc
youtube.com/watch?v=PwwOdarYrkE
youtube.com/watch?v=v0MjzBtOBBY
litter.catbox.moe/moet63.mp4
twitter.com/SFWRedditVideos

var lite mer ödmjuka inför livet

Sverige borde bombas sönder. Miljoner borde dödas

Ja jag plockar svamp och bär i skogbergs skog, ja jag badar på strandbergs strand, ja jag tältar på landbergs tomt, nej det finns inget ni kan göra åt det

Attached: 1629301697480.png (1000x1000, 155.95K)

Serbråttan...

städis kommer ta bort den här

Chuddus be lajk
>en zigenarfamilj tältar på kommunal mark? ring polisen!
>en borgare kräver pengar av folk för att bada nära hans mark? mjaa det tycker jag han har rätt att göra. enligt strandskyddslagen så...

Jag är svensk och har rötter främst i norrland. Miljoner svenskar måste dödas och resten måste leva i misär i årtionden

Baserat

Liam =/= Asgeir (chud)

Jag ville bara informera tråden om vad som gällde, jag äger ingen strandtomt själv så detta är inget som beror mig personligen. Om ni vill ta risken att bada på någons strand eller brygga är det upp till er själva, bli inte chockerade när polisen kommer bara

Attached: 1649703093461.jpg (758x644, 63.77K)

Liam är allt en liten Chud han med.

youtube.com/watch?v=51t1OsPSdBc

Hej.
Det är känt att ni är ett vackert folk.
Varför valdes den här flickan av alla svenskar?

Attached: 1234532123.jpg (310x420, 23.06K)

känd mamma

Alla poliser är horungar.

Dotter till en miljonär. Är cp-autist så passar för "ableism"-gycklet

Tog benso för att klara av ett ärende på stan

Attached: JP.jpg (700x394, 49.02K)

Kommer ni ihåg när Chudvard blev helt rosenrasande, fullkomligt sjudande när en polis blev träffad av en sten i skrevet under korankravallerna, trots att det var skitkul?

Attached: 1657660688116.png (620x519, 12.94K)

vill bara ha jobb och lägenhet av staten

16+?
I thought Lego was for kids.

alla bajsbruna babbe"människor" borde etniskt rensas från Sverige och resten av Europa. Poliser är ett verktyg av statsmakten (som i Sverige är ockuperad av sionister) men rent principiellt är de nödvändiga för ett samhälle.

Nej, lego är för stora pojkar

Håller 100% med detta brev.

Kingen
youtube.com/watch?v=PwwOdarYrkE

Saker jag gör på dejt med tjej:
>Håller ut stolen för henne
>Vi bestämmer allt vi ska ha. Sen pratar JAG med waitressen och beställer för både åt mig och henne
>Kraftig ögonkontakt och lyssnar på det hon säger

Attached: 1656520754063.jpg (640x640, 46.52K)

Allt jag läser är bla bla bla judar bla bla bla ugh. Ingen tar dig på allvar Chudrik. Jag flinar så hårt när jag tänker på er stormisar sitta vid era datorer och föra KAMPEN på kanalen eller på roblox. lmao. PAAATETISKT

vill inte klicka på länkar från kanalen då de innehåller virus
men vadå varför vill du att vi bara ska börja spränga alla hus som är nära vatten?

HUR kan man inte gilla Mauri? Raka motsatsen till matpsykfallet.
youtube.com/watch?v=v0MjzBtOBBY

Attached: Mauri-Hermundsson-2-kopia.jpg (2000x1250, 922.98K)

Tate är en sex trafficker som flyttade till rumäninen för de hade mer avslappnade våldtäktslagar.

Fast du gör ju precis samma sak fast för den döda ideologin "kommunism" som inte finns någonstans längre utom typ nordkorea.

>vill inte klicka på länkar från kanalen då de innehåller virus
Googla på Miljöbalken om du inte vågar klicka på riksdagen.se
>men vadå varför vill du att vi bara ska börja spränga alla hus som är nära vatten?
När har jag påstått det

För mig är det...

Attached: 1629456995553.jpg (1125x1500, 98.13K)

Nej, jag är här för att breva roliga saker. Inte föra en misslyckad utdöd ideologi som ni Chuddar gör konstant överallt. Ni kan inte stänga av. Det är judar hit, blattar dit, efterblivna konspirationer om vaccin och global uppvärmning. Ni har ingen av/på knapp

Du gaggar ju om stränder hit och allemansrätt dit, är svårt att klura ut vad du egentligen vill.

söndercurlade autistmansbarn

Är precis hemma efter att ha varit och grillat med nördgänget
Varit kul i tråden idag?

Ja dina brev fullkomligt dryper av humor och du bidrar verkligen till en allmänt gemytlig stämning i tråden.

jag må vara ett autistmansbarn men jag är fan inte söndercurlad

Attached: 1657662682259.png (967x750, 269.15K)

Brevar aldrig politik om det inte tas upp av någon annan som gör mig arg med sin efterblivenhet, Axel

Det tycker jag faktiskt. Alla applåderar när jag brevar och alla tycker du är en illaluktande chud som inte är bjuden på festen och nu är du arg på judarna för att du inte blev bjuden på festen. Inte någon judes fel att du är impopulär, ditt jävla våp

>är svårt att klura ut vad du egentligen vill.
Jag vill att folk ska veta vad lagen säger. Jag har varken ett egenintresse av att stärka eller försvaga strandskyddet

Nu hänger jag mig

Attached: 1658659056315560.jpg (596x794, 317.77K)

Städis borde banna alla som pratar om politik

Min morfar var alkoholist. Drev runt i Stockholm i typ 20 år (innan han träffade mormor och fixade sitt liv). Tappade sina tänder. Egentligen skulle jag kunna bli som honom, men faktumet att jag aldrig lämnar pojkrummet tror jag ironiskt skyddar mig från det ödet.

vif kingen

Har ni rest runt i Europa?

Attached: 1658701493177.jpg (1080x701, 243.07K)

>k30
åh nej åh nej

>ÖHM NEJ DU KAN INTE PRATA OBJEKTIVT OM POLITIK DU E BARA FATTIG OCH HAR LITEN SNOPP!
Axels intelligens överträffar allt annat i tråden

Så ditt motiv är att förvirra så att andra kan använda strandskyddet för att bygga hus på stränder?

litter.catbox.moe/moet63.mp4

>köper bostad och får jobb
>tröttnar efter några år och vill flytta

Är det här normalt beteende?

Har varit i England, Italien, Spanien, Polen och Ungern med pappa och mamma

Lär dig vad objektivt betyder Chuddelito. Använd ord du behärskar, vilket lär vara ca 80 stycken.

önskar jag vågade

Alright so I'm drunk and I need to vent for a bit
I went to Sweden for around 4 weeks and my experience in your cunt fucking sucked. I'm pissed beyond words.
Landscape was amazing. You have, by all account a very beautiful country
Architecture was a fucking disgrace. Most towns were soulless rigorous protestant hellholes, with HUGE buildings and HUGE streets and HUGE everything without any kind of frivolous details. It was awful.
But the worst of all was the people. I am a drunkard, and every time I travel to a country, I take the opportunity to get wasted with the locals. It was IMPOSSIBLE in Sweden: bars where actually not very common, and filled with people which were either zoomers or 45 years old: no place for a 25 years old retard like me.
Moreover, you guys were so fucking handsome it hurted. Everywhere I went I felt like a subhuman, with people constantly proudly showing how beautiful they are, and yet not being absolute chad: I felt like I was in the land of shy Chads, not able to show off but still brave enough to subtly shat on everyone else. A stupid example, but everywhere I went on this Earth, it is good to show off some weaknesses, like "Oh I don't know [extremely famous local song]", or "Oh wow this alcohol you have is very strong". But NO, Swedes seemed like they took any opportunity to judge people and be extremely cunty to unaware people. It was all about competition, competition, competition.
Finally, I look like a fucking downgraded Swede, with dirty blonde hair and being 177 tall. Every cashier thought I was Swede, and when I failed to answer in Swedish, they suddenly showed off a fake smile which clearly meant "Ok, I will consider you as a retard for the rest of the night"
It was all very frustrating. You guys feel like you really want to be left alone. In the end, that's your choice, and I will still have a high opinion of you. But I hope locals are at least happy about this situation.

Attached: just.jpg (600x483, 29.12K)

NICHT KLICKEN NICHT KLICKEN

Inte för sent än

ja

BESTÄLLDE FUCKING POMMES PÅ PIZZAN MEN TURKJÄVELN GLÖMDE DET HORA OCKSÅ

Nu känner jag mig lullig också

Attached: 1658701709631.jpg (1280x1817, 245.23K)

Makima är en sexy slyna som borde pega mig

Attached: makima-chainsaw-man-drawn-by-erjian-be6fb5d81233b73ec69c5c71c89bee2b-1.jpg (1280x660, 198.22K)

Baserad turk. Sluta vara ett fetto och ät normal pizza istället

fick aldrig pöka en tjej

Är pizzerior öppna nu?