Sverigetråden - GhettobootyUpplagan

Attached: 4032054d3f8cf665a583312f466dce3e1699c064.png (640x640, 556.67K)

Other urls found in this thread:

hitta.se/
twitter.com/houshoumarine/status/1551108167571951616
twitter.com/AnonBabble

is that pic sfw?

>dkn ingen semitisk fv

Attached: 1655145882443.png (803x773, 687.97K)

No report it

Min favoritexpansion? Bfa. Inte för att den var bra utan för vännerna jag spelade med på den tiden

Minns ni?

Attached: Zara.jpg (750x684, 262.15K)

>Sverige gick från lägst till högst dödsskjutningar i Europa
>fängelserna är så fulla att kriminella släpps fria
>Vänsterråttor väljer att fokusera sin energi på att några fuskbygde ett par bryggor istället för den ökade brottsligheten
Ja jäsiken vilka prioriteringar

byggd för min 12cm PUNISHER

Jag tog fram en fastighetskarta på området och de äger inte ens tomt hela vägen ner till vattnet.

Attached: s.png (1507x871, 2.63M)

>Yesbox har fortfarande pastan sparad för tillfällen
Baserat

Vem fan bryr sig att 5 personer i Täby gjorde några fuskbyggen. Bokstavligen ett offerlöst brott

Yesbox då blir det anmäla till kommun

bygger på mark som dom inte äger och att det var svartbygge. mycket styggt!

Det är primärt andra borgare i Täby som skadas av detta inte vänsterråttan som bor i något fattigt område

Vem bryr sig, det skadar inte mig på något sätt att dessa personer svartbyggde ett par bryggor

dom betala ingen skatt och det skadar samhället

Det skadar allmanheten då det där egwntligen ska vara en allmän badplats

>måste försvara borgare

Attached: 1658693603832.png (620x519, 14.02K)

de som köpt villorna lär väl ha blivit lurad av mäklare så vet inte om man kan beskylla dem riktigt

Problemet är inte bryggorna, de är svartbyggda överallt och kommunerna bryr sig inte. Problemet här är att det inte är tydligare att badplatsen är för allmänheten och jag tror personen bredvid vägen satte upp ett staket, buskar och fått det att se ut som att man inte får vara där

>Hitler ville gasa henne

Attached: 1658693629722.jpg (478x1031, 230.19K)

vill jag också

vem äger det stora blåa vattnet då

länka
vill kolla min stad och anmäla borgare

oskuldsbröder hon var också en hora ugh

varför är du så elak?

Attached: 1658693689571.jpg (888x1073, 341.36K)

hitta.se/

vill att de ska läsa upp detta i nått svt debattprogram så att jag kan se alla nbögar sjuda på kvitter

för hon är en äcklig demon

Anmäl borgarsvinen som svartbygger till kommun

Anonyma blanketter finns

Man kan se tomtgränser på Eniro

Men oavsett om tomtgränsen går ner till vattnet har man väl rätt att bada där? De skulle aldrig ha dragit tomtgränser så från första början och mäklarna skulle aldrig ha sålt hus under den illusionen.

>dkn ingen koslek fv

Attached: 005.jpg (1280x960, 186.59K)

Du är äcklig.

Attached: 1658693781282.jpg (631x1167, 289.15K)

Det är ju borgare som skadas av detta inte kommunistråttan som bor i fisksätra
>Förutsättningarna är dessutom olika för olika fastigheter längs sträckan. Exempelvis gäller tre olika detaljplaner inom området och några av fastigheterna har servitut som ger fastighetsägarna rätt att anlägga en brygga på kommunens mark och vatten. Åtgärder har dessutom utförts vid olika tidpunkter vilket har betydelse för bedömningen.
Det är komplext, vissa av bryggorna var tillåtna och vissa var otillåtna
Ser inte hur detta skadar samhället men okej

Attached: 1639722927832.png (318x78, 11.89K)

Du SKA inte få äga mark du ska låda pundare utnyttja marken runt dig hur du vill

nej för jag är en promiskuös slampa som låtsas vara en oskyldig ängel

om tomtgränsen går utöver havet/sjön så är det väl privat mark? men ja du får bada där om huset inte är direkt närhet (typ 50 meter?)

>har man väl rätt att bada där?
Mannen är du helt sinnessjuk, nej du kan inte bada på någons tomt. Vissa stränder tillhör allmänheten medan andra är privata
Du har rätt, vissa svenskar tror att allemansrätten ger dem rätt att gå på en annans tomt

Jag bryr mig inte ett dugg om bryggorna, det är bara allmännytta. Skulle inte förvåna mig om bryggan i mitt område är svartbygge och kommunen skulle aldrig bry sig

Allemansrätten gäller också i Sverige

Så gå in på borgarnas gård och tälta

Det är ju en tomt i vattnet så hur kan du bada där???

Finns inga privata stränder och det där avståndet gäller inte för bad. I det fallet går strandskyddet före tomträtten

va

Attached: 1634926906745.png (1037x733, 879.06K)

twitter.com/houshoumarine/status/1551108167571951616

så borgare som har huset 20 meter från vattnet med brygga får allmänheten bada ifrån?

>låtsas vara en oskyldig ängel
Va? Hon har inte påstått något sådant.

Attached: 1658694042007.jpg (450x569, 287.68K)

här ska jag bo

>Finns inga privata stränder
Jo, det finns massor med privatägda stränder. Varför har du fått bilden att du aldrig kan äga en strand
>I det fallet går strandskyddet före tomträtten
Nej det gör den inte låssasjuristen. I det här fallet var inte stranden deras tomt. Stranden var en allmänning

kan inte kommunen bara ge bort marken till borgarna så slutar det bli tjafs

>Jo, det finns massor med privatägda stränder. Varför har du fått bilden att du aldrig kan äga en strand
men visst får jag lägga min handduk där ändå pro bono?

kan vi inte bara avrätta borgarna på öppen gata?

d1a

mina incelpromenader räcker inte ens in i borgarnas områden så jag upplever inte dessa problem

Ja, jag tror det. Det här är en CP-lag i Sverige som inte uppmärksammats förrän nyligen då det blivit brist på strandtomter och badplatser

Jag menar att även om en strand är privatägd så har du fortfarande rätt att bada där. Det är ju det allemansrätten handlar om.

>vissa svenskar tror att allemansrätten ger dem rätt att gå på en annans tomt
fast det har du. en tomt kan vara stor. så länge du inte tältar eller stör någon i direkt närhet av dennes hus.
har en borgare en brygga 100-200 meter från sitt hus så får du använda den bryggan.

Borgarna är anledningen till att vi lever i rikt och välfungerande land. Ta livet av dig, kommunist.

okej men är det pga deras bryggor vi har det bra?

>Jag menar att även om en strand är privatägd så har du fortfarande rätt att bada där
Nej....
>Det är ju det allemansrätten handlar om.
Allemansrätten gäller inte på folks tomter

man är inte kommunist bara för man hatar rika

Mår dåligt över att ni visar sånt hat när jag själv är en borgare. :(

Sant, finns antisemiter också.

Jag önskar att vänsterråttorna blev lika sura av verkliga problem som de blev av att några borgare svartbyggde bryggor

Sjukt

>Nej....
sjudande borgare. du har visst rätt att använda bryggor och stränder på en tomt.

Bada med söta pojkar

Attached: 1658694432240.jpg (1280x905, 119.83K)

>morföräldrarnas gamla stuga
>alla stugor i området har var sin egen vik som rutas in av tomten och skog, så blir som var sin privat strand
>satt där och läste
>ser en båt i fjärran
>kommer närmre
>en motorbåt full med blattar
>de landstiger precis på "vår" strand och börjar tjoa och tjimma och prata med mig
var 12 år så hade inget att sätta emot och fick gå därifrån

hata strandskyddet. man borde få minera sina stränder, montera pålkransar undervattnet och ha torpedbatterier redo

Om du pratar om hemfridszonen så är jag säker på att strandskyddet går före. Man har alltid rätt att bada och har då alltid rätt till en bit av stranden oavsett om det är en tomt.

Har du någon källa som bevisar motsatsen?

jag är borgare med noll bekymmer över pengar tack vare päronen. hur många av oss finns det i tråden?

Attached: 1656904567868.jpg (979x551, 89.6K)

Vad har vi för verkliga problem i Sverige?

Attached: 1658694509398.jpg (1080x627, 238.07K)

fixa mitt eget tråkiga liv? nej tack
lipa över andras roliga liv? ja tack

han är bara en sjudande borgare som inte vill att folk ska bara vid hans privata strand.

>så får du använda den bryggan.
om den ligger inom hemfridszonen får du inte använda den. Varför är du så jävla besatt av att använda andras egendom när det finns otroligt bra offentliga bryggor som du kan använda