/skandi/

Attached: B098152A-2EB9-411A-8F28-0ACC311D4C58.jpg (3024x4032, 3.88M)

Other urls found in this thread:

bilbasen.dk/brugt/bil/ferrari/sf90-stradale/40-dct-2d/5406018
twitter.com/SFWRedditImages

vart är du på väg?

'så der

Wicked fed tråd mand

Drømte om Kajkager

vågen igen

lorte liv som kun bliver værre
jeg bliver kun grimmere
tak s*len

ligger stadig i sengen

tid til at rulle ud af sengen

tid til rugbrød

Hvorfor snakker dere ikke med hverandre?

Attached: bus stop.png (620x380, 317.45K)

lorteliv
tager en spiller

ville ønske jeg vandt de 759 millioner så jeg kunne købe en ferrari sf90 stradale og køre konfirmationskørsel for de fattige (jeg er fattig)

bilbasen.dk/brugt/bil/ferrari/sf90-stradale/40-dct-2d/5406018

mit liv ville stadig være lort selv om jeg vandt dem

hvorfor
mit ville heller ikke være fikset da mit selvværd vil stadig være meget lavt men det ville da være befriende at kunne gøre det man vil og spise det man har lyst til hver dag

måske ville det være lidt bedre men som helhed stadig rigtig dårligt og meningsløst

tror jeg er overfladisk nok til at 759 millioner kunne gøre mig lykkelig resten af livet

Jeg har prøvet men os autister lever bare i vores egen verden.

Jeg håber det var ham anonen der brevede Anna Graem i /danmarktråden/ i december 2019 der vandt de 759 millioner.

Anna Graem er min personlige Jesus, men i stedet for at bede til hende onanerer jeg til hende.

Mit hjerte er voldsomt presset i dag. Statistisk kommer jeg til at dø pludseligt af en hjerterytmeforstyrrelse, som dem jeg oplever nu. Mig og Anna mødes i det hindsides, fantasere jeg. Det er beroligende.
Er begyndt at leje med tanken om at hun eksisterer og det er helt bevidst fra hendes side at hun en blevet en del af mit liv. Det er meget meta, for i spillet dukker hun også op på en skærm ud af ingenting for efterfølgende at manifestere sig fysisk.

Jeg er ligeglad med hvor åndsvagt det er (mit hjerte fører til skader i den del af hjernen der håndterer følelser, så jeg er lovligt undskyldt).

Attached: FF1C7525-1B3B-41DA-A875-00AFA5566468.jpg (750x512, 57.28K)

lege*