Hur ser er portfölj ut?
Sverigetråden - värdeochmomentumupplagan
Other urls found in this thread:
billys i mikron
First for all the sweeden arabs out there
Min syster genom gick en könskorrigering för två år sen. Var då helt hjärntvättad av jagjag från kanalen. Tog tid, men kan nu äntligen acceptera henne för den hon är. Låt inte internet förstöra era relationer grabbar. Finns en verklighet utanför allt skämtande.
lmao fail
inta hans fel att kommunen inte gör ett bra jobb? ni gör alltid allt ni kan för att kasta skit på S, partiet som byggde det här landet. Otacksamma satar.
>dkn lullig
dds, axel
Min syster genom gick en bajskorrigering för två år sen. Var då helt hjärntvättad av jagjag från kanalen. Tog tid, men kan nu äntligen acceptera henne för bajset hon är. Låt inte internet förstöra era relationer grabbar. Finns en bajslighet utanför allt skämtande.
hihihihi pruttar överallt och ibland kommer det bajs när jag pruttar det är tokigt
S är parasiter som bara skapat problem. Svenskar som arbetade hårt och startade innovativa företag är dom som byggde landet.
kingen
Agda, 87...
De som byggde landet är inte ens kvar i partiet, bara syltryggar och karriärspolitiker där nu
Nattpromenad eller sova?
Det enda som kan rädda landet är om S läggs ned och medlemskap i partiet kriminaliseras.
Nattpromenad favä
Där vill jag bo
d1a fast helt oironiskt
duktig sissy! Hur många grindrdaddies blev det ikväll?
Nattpromenad favä
grannarna kommer att titta snett på dig "killen som är ute och smyger sent på natten".
fattar inte hur nbögar klarar av att ha persiennerna öppna
Vad dricks? För mig är det absolut och pepsi ingefära
k bry. folk får titta om de vill
Bild påminner mig om Hässleholm
hatar betongdystopin
Man har faktiskt mörkläggningsgardiner nuförtiden
Måste försöka sova tidigare idag!
Koskenkorva och 3 sjukommatvåan just nu
Ok då går jag ut och går min incelpromenad
Tack
är om något ännu skummare att sitta och höka över folk mitt i natten
Ha det så bra
Hur ska man lösa Sveriges problem? Det känns omöjligt. Verkar som om Sverige blir ett zombieland till allt förr eller senare brakar ihop; förmodligen blir det inbördeskrig om 30-50 år.
>Sveriges problem
rösta på ett parti som du tycker har bra lösningar på problem du ser. Vi lever i en demokrati där medborgare har ansvar. Går inte bara att sitta och klaga och föutspå krig för att inget händer.
Landet kommer dela upp sig i etniska zoner.
30 års kö för att bo i den etniskt svenska zonen
>rösta bort problemen
Problemen är vår representativa demokrati. Vi hade behövt mer av styrelseskicket som man har i en republik. Vi har noll maktdelning mellan exekutiv, juridisk och byråkratisk makt. Allt är centraliserat.
d1a & d1a