Alt for Norge-utgaven
forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
Boom boom musikk.
jaha
Kaffe!
...
Godt
jeg fant norge
J*anny pidor btw
God morgen gutta, i dag drømte jeg at jeg var på stranda med kona til fetteren min som er litte digg ung milf og jeg sa jeg ville bade men jeg ville bare vise henne tissen min. Dette er et tilbakevendende tema i drømmene mine, hvor jeg finner opp unnskyldninger for å kle meg naken sånn at de kan se tissen min. Uansett, når når jeg tokk av klærne mine ble hu til mammaen min så jeg løp bort til vanne for jeg ville ikke være naken foran mammaen min. Når jeg kom til litt dypere vann så så jeg skjelett av mennesker og diverse dyr, så våkna jeg opp. Tanker???
Ja, veldig.
Du vil at noen skal se penisen din(evt nyte den), men er redd for hva som vil skje, så hun blir til moren din, det at du så skjeletter var kanskje en forlengelse av frykten for at hun skulle se din penis. Aner ikke egentlig, prøver bare å tolke.
Dette trur jeg er en veldig bra tolkning, takk!
Godt jeg kan brukes til noe.
Hadrianspammern brever på pol og liker feminine gutter, et steg nærmere i å finne ut hvem han er.
Ikke overraskende med tanke på alle bildene av Bård Grop som han brever.
Bra jobbet
Vingeranonsen? Synes godt du kan breve flere bilder, jeg ser alltid fram til reisebrevene dine.
Skal på butikken, noen som vil ha noe med det samme jeg er der?
Natta.
En pakk Først Pris Jaffakaker, to tyggebein til mellomstore hunder, et kalkunbryst, en pakke Polarbrød (Havre), gjerne to pakker halloumi eller lignende grillost hvis de har.
Har et umettelig behov for søvn.
Skal bli, tilbake om en liten stund
God natt, sov søtt og tiss ikke i sengen.