/sauna/

Spandexpainos

Attached: spandex.png (1200x676, 1.87M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HzdxUlCNPLA
youtu.be/DgbNo6NJcLg?t=599
youtube.com/watch?v=dGQJFOf2dk0
twitter.com/AnonBabble

poronkäristystä tekisi mieli

Ite tykkäsin noista paljon. Mikä sun mielestä on parempi kuin keskinkertainen? Mielestäni esimerkiksi joku Zombieland oli aika sontaa.

youtube.com/watch?v=HzdxUlCNPLA

oispa spandexloli

taidampa minäkin lähteä huomenna pyörä lenkille(40km)

Miksi Ruotsalainen on niin väkivaltainen että pahoinpitelee 9-vuotiaan tytön teholle?

Attached: Ruotsalainen.jpg (1080x710, 56.39K)

Kiitos Alepa

Attached: A10118E6-89E4-4B5B-B44D-E76E5348B32C.jpg (722x464, 589.28K)

>CIA
>Cunny Is Awesome

et voi varastaa pyöriä

viikinkien geenit

Attached: 1631280146061.jpg (600x608, 42.03K)

miettikää että Ruotsi on pilattu pysyvästi mamutuspsykooseilla vain vähän yli 30 vuodessa
ei ne ikinä saa noita n-henkilöitä enää maasta pois kun niitä on niin iso osa "ruotsalaisista"

>Vasemmistoliitto vaatii miljonääriveroa –toiveissa 500 miljoonan euron verokertymä
>Vasemmistoliitto haluaa lisää resursseja soten rahoitukseen ja ilmastonmuutoksen torjuntaan suurimpia varallisuuksia verottamalla.
me tarvitaan kommunismia ilmastonmuutoksen torjumiseen ja silleen

Kassa anna ei edes tervehtinyt
Se on ohi

Attached: e63dcb233d9fcc29165f8dbfb6a6bc11beab5d915c33186060059d6b92725292.jpg (850x1219, 122.73K)

totta

Mä tervehdin sua mielelläni ihana

siinä on etummaisena varmaan joku kymppitonnin pyörä

tota mitenkäs se tuleva energia kriisi

ei koske vain ruotsia

huutista, muutan vittuun täältä

sähkö tulee pistorasiasta

Tää... Laita se töpseli seinää vas bro sieltä se sähkö tulee

Helvetin vantaa laittakaa mun viinat jo postiin tulemaan että saan mielenrauhan että ne tulee huomenna kuolen selvinpäinoloon.

kohta ei tuu

ei voi mitään, venäjän syytä, tämä on nyt uusi normaali, meidän kaikkien on tehtävä osamme

youtu.be/DgbNo6NJcLg?t=599
>pelaa yksinpeli jossa pelaat snipuna
>joku toinen snipupelaaja tunkeutuu sun peliin tappaakseen sut
>peli tappaa sut kun teet sitä mitä sniput tekee eli istut ja odotat
näytti ihan hauskalta tohon kohtaan asti.

Attached: 1641352364995.jpg (1200x900, 351.27K)

esim romeron zombileffoista pidän enemmän

Muutin pois PKS tämän takia. Ikuisesti pilalla. En enää tykkää edes ajatella koko asiaa

joutuuko siellä mihinkään testeihin tms, vai saatko rauhotavat ja pääset pötkölle? varmaan ei anna lääkkeitä myöskään jos on promillet jo semmoset reilut 1-2 esim.

en kyllä ymmärrä miten yksikään ruotsalainen kehtaa enää olla ylimielinen

Attached: PRESS Z.png (820x836, 155.42K)

WW2 snipu peli vaikuttaa aika tylsältä kun ei oo mitään hauskoja leluja

ja taas käsi rikkaiden lompakolla. toivottavasti kaikki oikeesti rikkaat muuttaa täältä vittuun ja ei alistu tommoseen pompotteluun.

hauska idea noissa mutta aivan liian helppoja pelejä

Mä oon kirjaimellisesti jokeri siitä jokeri elokuvasta jpt ev

se on osa ruotsalaisten geenejä katsoa muita nokanvartta pitkin

mä siitä korttipakasta

Eikö tää oo se juoni yakuza seiskaan

Attached: 29852.jpg (640x576, 62.08K)

pääset suoraan pötkölle, ne testailee sua siellä sitten

Attached: yande.re 974944 angel animal_ears blue_archive loli nekomimi saiba_momoi school_swimsuit swimsuits tail tsukumo_(pixiv32592569) wet.jpg (2836x3992, 1.7M)

mulla on kalakorttipakka toinen jokeri tais olla joku hauki ootko hauki?

vassarien Li Anderssonin mukaan se olisi "oikeudenmukaista", jos artikkelin sanoja on uskominen
en vaan ymmärrä millaisessa psykoosissa nämäkin elää kun tämmösiä sanelee jos kerran on jotenkin väärin omistaa enemmän kuin muut
oli se sitten perintö tai sitten ahkeran työn hedelmät niin omasta mielestä ainakin se omaisuus kuuluu sille henkilölle jolle se kuuluu edellisen omistajan mukaan ja hänellä ei ole mitään velvollisuutta jakaa sitä eteenpäin tai käyttää sitä "järkevästi", ja jos valtio puuttuu asiaan niin sitten mennäänkin jo aika lähelle jotain natsi-saksan meininkiä mutta kansan edun sijaan siinä on joku ilmastonmuutosmörkö joka pitää kuulemma päihittää

mo- moi?

miks politiikkanormot tuli tänne taas pilaamaan päivän?

niinhän se tavallaan onkin, vaikka miten leikitään hömppää tasa-arvosta. tosin ei se enää ihan mitään leikkimistä ole, koska kokonainen maa saatu paskottua sen turvin. erittäin surullista, koska ruotsalaiset ovat geneettisesti maailman parhaimmistoa, mutta näin suomalaisena voi saada jotain mielihyvää tosta.

kohta kalahtaa saunan vasemmistoaktiiveilla

Attached: jimikarttunen.png (318x320, 113.79K)

onhan sitä perintöverojen takia muutettu maasta vittuun jo ennenkin
en näe mitään oikeudenmukaista siinä että joku kertoo että joku kertoo että itse asiassa sun rahat ei kuulu sulle, vaan kaikille muillekin
totaalisia vitun kommareita

saivat varmaan jäähyt ylikseltä

youtube.com/watch?v=dGQJFOf2dk0
Onko tää AVN?

mutq kyl mun pitää saaha myös massii!!! vittu ne on mun fyrkat vittu!!!!

mitä nyymi sanoisi kuvan tytylle

Attached: yande.re 975690 auui golden_darkness school_swimsuit swimsuits to_love_ru to_love_ru_darkness wet.jpg (1448x2048, 338.84K)

ehdotan minuutin hiljaista hetkeä jimin muistolle

Attached: jimi.jpg (446x663, 46.84K)