Badrocksupplagan
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
theguardian.com
cytu.
twitter.com
Detta räknades inte som terrorism
Söt flicka
Vita incels är vår tids största fara.
Att någon insinuerade att kvinnor bör vara gifta med en man, tillsammans i en familj. En av grundstenarna i konservatismen. Men Ebbusch är en stark och självständig kvinna som är tillräcklig i sig själv.
Full disclaimer - I am no PUA, nor have I made much attempt to approach or pick up, so my advice is mostly generic social stuff. I'm an american living in Stockholm for the last 3 years.
People in stockholm pre-game like mad. Bars are usually ghost towns until after 11pm in my experience. It's just too expensive to spend 4-6 hours drinking. Most places a beer of any kind runs 50-65kr (7.50-10 USD). Mixed drinks (Vodka/soda) are twice that, wine in the middle.
As a result, people are often sloshed when they arrive, and swedes DRINK. The subways at the end of the night are an absolute mess. It's a safe city for the most part, so they can just get sloppy drunk and half pass out on the subway on their way home.
Some parts of Stockholm (especially the more upscale clubs around Stureplan) are way more uptight than others. That's where the 10's hang out, and there's lots of them. Sodermalm (a couple of subway stops south, but still very very central and busy) is really popular and it's a more relaxed atmosphere than Stureplan. More indie/rock, and a lot more interesting to me. There will be lines all over though, once it's late enough. On a Friday, every bar will have a queue before long. Places go from deserted to jammed really fast.
Swedes can be quite clique-y. It'll definitely help if you're good at dealing with groups and incorporating yourself within. Most guys will NOT deal well with a strong male competitor, that sort of aggressiveness is uncommon (again, dealing with the 10's I have no idea, they're probably used to it).
Here, this might help visualize things. Most of those are Stureplan bars (across the top, Cafe Opera, Soap bar, Solidaritet, etc). They're gonna be crazy expensive, and really frustrating for pickup if you've not got solid game I would think
>svenska barn blir knivade och våldtagna varje dag
>tystnad
>en person med dokumenterad psykisk sjukdom knivar en person nära politikeradeln
>OY VEY TERRORISM
Alla politiker och journalister förtjänar att hängas.
skulle vilja testa typ ritalin eller tjack
>en nazist utför ett planerat politiskt mord i syfte med att sprida terror
>detta är inte ett terrordåd eftersom folk faktiskt blir rånade ibland
Chuddus visar sin briljanta IQ ännu en gång kek
Vad tycker ni om USA?
theguardian.com
Ni har väl rannsakat er nu, va?
om du provar, prova inte tjack iaf
gick ner den hålan själv och det är inte värt det om man inte har ultrastenhård självdisciplin
all gatutjack är skit också
>ett planerat politiskt mord i syfte med att sprida terror
fick theo inte bara psykdamp?
>Some parts of Stockholm (especially the more upscale clubs around Stureplan) are way more uptight than others. That's where the 10's hang out, and there's lots of the
Stämmer detta Stockholmare?
Det är inte terrorism när vit incel gör det.
Tänker inte messa någon kursare igen på discord förrän de messar mig först. Känner mig inte välkommen.
nä han hade koll på hennes schema och planlagt dådet tydligen
Bott i Stockholm hela livet men aldrig varit på en sture-p klubb enkelt som
>It's a safe city for the most part
LOL
jag är norrlänning och gick på stureplan men fick inte komma in och alla tjejerna mobbade mig och sa åt mig att åka tillbaka till skogen
många sådana fall
Stockholm är extremt säkert jämfört med många Europeiska städer. Bodde i Hamburg i ett halvår och det var bra mycket farligare än här i Stockholm. Samma när jag besökte både Madrid, Cork, etc
Var hänger de snyggaste kvinnorna i Sverige?
mannen det är en invit. de vill ha hårig skogshuggarkuk.
Hahaha fy vad töntigt! Undrar om det rör sig om att hon nu är skiljd? Längesen man hörde något liknande från vänstern men det är alltså denna "konservativa" stjärna alla är så hajpade för?
ägd
hemma hos Johan H
>fattar inte bantz
Män.....
Sätt mig i fängelse innan jag gör någonting dumt. Lås in mig
Hur ska man ens hantera sådana bants? fattar inte
>hårlinjen
Herrejävlar
Tror Stureplan men aldrig varit där så vet ej
Vad förväntade du dig, jag vågar inte gå dit pga detta
>tjejerna pratade med honom
Chaddus, jag är helt osynlig för dom
kolla upp statistiken innan du brevar utifrån subjektiva personliga åsikter
Överväger om jag ska gibba eller kolla på film.
Länka statistiken då
d1a
Genuin fråga hur hände det att du interagerade med tjejer? Jag tror aldrig att någon främmande kvinna gått upp till mig och startat en convo
snart så
Kan ni ge mig en enda bra anledning till varför man inte borde slå nazister?
Jag hade en tjej i gymnasiet som tittade väldigt mycket på mig trots att jag är turboautist. Än idag vet jag inte om hon på något aätt faktiskt gillade mig eller bara tittade för att jag var så bisarr
Killar fattar inte bantz
vad brukar du nu då?
jajajjajjajajajajjaj
cytu.
be/r/v4c
OBS, bögfri zon!
wowslynan....
>bor i huvudstaden
>sitter bara i pojkrummet
Haha ojdå
norrländska män har 0% chans med stockholmska brudar och vill halshugga mig själv pga det
fattar inte vad det har för betydelse.