/nederdraad/

Attached: 1653104729763.png (1290x1000, 2.32M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/QxP442T-aZ0
twitter.com/SFWRedditVideos

Waar doen ze hun geld dan aan op?

FUCK YOU TEXAS AND FUCK YOUR LONE STAR BEER
FUCK THAT FUCKING ALAMO AND FUCK DEM LONG HORNED STEERS
FUCK EVERY DALLAS COWBOY THAT EVER DRAW A BREATH
AND FUCK YOU PLUMB TO DEATH

youtu.be/QxP442T-aZ0

Boodschappen bij de goedkoopste supermarkten, huur, facturen en zo zit je aan minimaal 2000€ per maand, nog geen zorgkosten of extra’s meegeteld
En meeste mensen verdienen tussen 1800€-2500€ voor voltijds baan maar toch pech voor ze ze zijn toch schuldig

Welke facturen en zo

En dan hebben ze nog kinderen terwijl ze goed weten hoe kut het leven niet is als ke niet rijk bent ik zal breeders nooit snappen

Ik haat Bloempot.

Als jullie het flagrant probleem niet zien ligt het aan jullie, de schuldige mensen zitten relax op overheid stoelen zonder zorgen terwijl ze economisch zelfmoord plegen

Des te meer kinderen des te lager het IQ en inkomen van de ouders koek.

Altijd zo

>de overheid slecht! het is allemaal een complot ze pakken geld en zo voor zichzelf!
wappie

Bros... ik wil geen 19.95 E-Euro's betalen voor een sneetje brood in 2025

Zonder kinderen=>vergrijzing=>geen land meer

Automatisering is key

Mooi, dan is het eindelijk gedaan

En kinderen zijn het probleem niet, hoge kost van het leven en laag koopkracht wel

Gewoon harder werken

Jaaaa nog meer kindjes maken zodat ze net zoals ik heel hun leven lang moeten loonslaven want want euh ik ben 30 en euh ik voel me doelloos in het leven heb ff nieuwe hobby nodig

Gewoon toegeven dat je gefaald bent als regering om je burgers te beschermen

>België

Attached: r1.jpg (800x1208, 344.83K)

>basis menselijk recht afschaffen want ik heb een incel powertrip en weet beter dan iedereen

I applied for a job in Belgium and the ad said once there I had to learn Dutch
I thought these dudes had their own language?

>ik noem iedereen incel want ik kan niet copen met het feit dat andere mensen gelijk hebben en kinderen krijgen zinloos is

Wat kan de regering eraan doen dat olie plots 200% duurder wordt?

Stoppen met simpen voor oekraine

Verplicht castratie invoeren tegen slaven voortplanting, babies in utero extermineren, zuivering van bevolking en werkkampen oprichten