joku anime painos
/sauna/
Other urls found in this thread:
files.catbox.moe
youtu.be
twitter.com
kaikki on ohi
sellainen huomautus että hobbyhallissa saa kaikesta (kaikesta) -50% ALENNUS50 koodilla kuulemma, ainoastaan noutotilauksiin (vantaalta). voi alka halvalla saada vaikka tietotekniikkaa jota ei tuollasissa alennuksissa ole.
huomio: pulju on nykyään epäluotettava ja varmaan tulee anttilat jossain vaiheessa. eli missään tapauksessa ei kannata maksaa millään tilisiirrolla. laskulla kuulemma saa maksettua.
Kerrostalokyttääminen on taiteenlaji. Joku mummeli tuli eilen illalla kun olin kaverilla käymässä niin valittamaan mulle että millä asioilla liikun ja onko tuo mun auto. Auto oli siis merkityllä vieraspaikalla ja sanoin vaan että kaverilla olen käymässä "aha, tuossako aiot autoa pitää koko yön" niin totesin että joo, se on vieraspaikka eikä siinä mitään lisäkilpeä ole aikarajoista. Menin sitten merkitylle tupakkapaikalle röökille niin eikö se mummo vaan vaapu perässä ja ala marmattaa että toisten pihassa vaan tässä poltat tupakkaa ja kenenkä luokse olet menossa teen tästä valituksen. Ei voi muuta sanoa kuin ihmetellä, bingohallit saatava takaisin.
Seuras vielä perässä rappuun, ajoin sitten hissillä ylimpään kerrokseen ja kävelin pari kerrosta alaspäin, siinäpähän arpoo kenen luokse menin.
No ei vois paljoa enempää Anttiloilta kyllä kuulostaa jtp. Ethän sä nyt kaikesta voi antaa 50% alennusta mitenkään.
Kaikki on ohi, mutta epäironisesti. Nolasin itteni kännissä pahimman kerran kaikkien edessä. Hirttosilmukka tai silta vaikuttaa hyvältä valinnalta.
tarvitsemme herkullisia lisätietoja nyymi
niinhän sitä luulisi mutta joillain on menny tilaus ihan tähän vaiheeseen
Missä tämmönen tieto sitten leviää, luulis että kaikkialla puhutaan asiasta.
Aloin itkemään. Mutta mikä olisi paras tapa kyssätä mahdollisimman pienen kivun kannalta?
io-techissä näin (postattu eilen illalla 11:lta) joka oli nähny jossain faceryhmässä
eikö yhtä hyvin vois olla olematta missään tekemisissä tapahtuman todistajien kanssa
pienempi paha kuin kyssaaminen jonkun perus kännisekoilun takia
Tekisi mieli kokeilla.
laskulla ostat ei se mitään maksa. jos ei saa noudettua niin et maksa laskua.
Laitoin tilaukseen saa nähdä.
Meneekö se muka niin että jos firma menee nurin niin lasku mitätöityy? Tietysti siinä kohti jos ne ei toimita tavaraa niin sithän se on ihan selvä case, mutta jos ne toimittaa tavaran ja menee nurin niin kai se maksuvelvollisuus säilyy sille konkurssipesälle. En mä siis mistään mitään tajua enkä aio mitään tilata, kunhan mietin.
kyllä sä sen laskun maksat jos saat tuotteen.
ostin pirkan kanakeitto (1€)
lopputulos on sellasta mitä odottaaki, just ja just saa ehkä syötyä
Miku maanantai
kauheen tutun näkönen anime mutten keksi kuka se on ja haku ei auta hmhp.
*kirjoittaa rasistisia slurreja nettiin*
se on yks niistä väreistä
laitoin nyt liiton miehet mun entisen pomon perään lmao
Ihan vitun tylsää, oon istunut tässä joku 2h odottaen tavarantoimitusta
files.catbox.moe
can finland into making good vidya?
youtu.be
pakollinen vastaus.
kaadoin sänkyyn kaljaa millä haju pois?
mäx bane
mikä vika hajussa
spermalla ja paskalla
mites jos vaikka pesisit ne lakanat ihan tämmönen mietelmä vain
joo mut ku se meni siihen patjaan
o shit i forgot that
i have control installed ill try it
enpä arvannu loppua
koneeseen vaan
>kauhee stressi kun Aoba pamahtaa 10min myöhässä toimistolle
>mutta kun työaika loppuu jäädään sinne kuitenkin kuudeksi tunniksi
Onneks tommonen paikka on olemassa vain fiktiossa.