Influencer-utgaven
forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
børste frev
Kjendiser for 30 år siden: filmstjerner, musikere og idrettsutøvere
Kjendiser i dag: ubrukelige mennesker som ikke bidrar noe som helst til samfunnet
Hva gikk galt?
Dette virker som ordentlig jødevirksomhet og ikke basert på produksjonskapasitet og kostnader.
Det kommer en ny dag:
Internet 1 = kjendiser (som Arnold)
Internet 2 = influensere (som Kardasjians)
Internet 3 = innholdsskapere (gjenstår å se)
Noen her vært i Dubai?
youtube.com
Kjeks, nei
KOFFOR SKAL Æ D?!
Æ KAN REISE KLODEN RUNDT MEN IKKE FAEN OM Æ SKAL TIL DUBAI
Kos deg med pittsa og kola user
Hvordan skal jeg noen gang finne motivasjon til å jobbe når Nav gir meg gratis penger? Jåbb vil ikke gi meg jv, venner eller kurere min autisme så hva er poenget?
er ikke sånn rik jeg da
for lang video å se.
tar han opp "business inquiries"?
Andre verdenskrig var da ikke en sosial konstruksjon det var krig, kjønns-identiteter er sosiale konstruksjoner vi har bygget opp over lang tid..
Må jeg virkelig?
basert Elvis
Dette,
Tappert å ta diskusjonen med mongoen
Når Norge bombet Libya, var Norge i krig da?
Eller var det bare en "militær inngripen"?
noen med på tur?
youtube.com
>Når Norge bombet Libya, var Norge i krig da?
Det fantes mandater fra sikkerhetsrådet om både embargo(resolusjon nr. 1970) og fly-forbud (resolusjon nr. 1973) men det var uenighet internt i NATO om å angripe bakke-mål. Så bare et fåtall av landene som bidro i operasjon Unified Protector, bidro i Operation Odyssey Dawn (skarpe oppdrag).
Men som Jens har sagt i ettertid så anser ikke han det som en krig. Nato landene som bombet forskjellige mål fant tross alt grunnlag for dette i Operation Odyssey Dawn som kom fra resolusjon 1973 og henviste til artikkel VII som eksplisitt sier «alle nødvendige midler» kan bli tatt i bruk for å beskytte sivile.
Så hvis du skal være fisefin så var vi ikke i krig, vi var men i en militær inngripen støttet av resolusjoner i FN. Men det var som sagt stor uenighet internt i NATO som sørget for at flere land ikke deltok skarpt, så vi var mer i "krig" enn for eksempel Sverige som ikke deltok i Operasjon odyssey dawn men bare i operasjon unified protector. Men ja, det var fortsatt per definisjon, bare en militær inngripen.
Nevnte det i forrige tråd, men igjen - «den terminale listen» var ganske kul. Første episode var litt ork men ble bra etter hvert.
For PST så vet jeg at det er skuespill og at staten aldri vil utføre eksperimenter på befolkningen