/skandi/

Attached: A3C09BED-6363-4555-98E0-28CA706627C6.jpg (3840x2160, 2.15M)

Klassisk plakat. Men jeg har aldrig nogensinde forstået ideen med at ville have en øl når man sveder og er tørstig, det er det sidste jeg ville have lyst til oveni.

Vil helst have øl når jeg allerede har det godt og ikke har brug for at køle ned.

Flad som en pandekage med syltetøj og sukker, stegt sprød på panden i bedste Rasmus Klump stil.

lortesøvn igen

jeg kan ikke lide og stå tidligt op, prøver at lade værre med at være oppe til solopgang da jeg skal på ferie om to uger men fuck hvor er det træls at vågne før kl 12

Hvor skal du hen?

bare til sverige da vi har noget famillie derover

Mysigt

Hvordan kan det være at Mette Frederiksen kan få lov til at blive ved med at sidde som statsminister?

fordi vi bor i et lorteland

Fordi hun er fra venstrefløjen, user. Der er ikke de samme regler for dem og slet ikke hvis man er en stærk karrierekvinde. Det er kun de blå der får rigsretsager og undersøgelser, de røde undsiger bare dem selv og bestemmer at det er OK hvis der blev brudt nogle regler og løjet.

Hvilken legitimitet kan demokratiet så overhovedet påstå at repræsentere?

Ikke rigtig noget når de røde har magten. De laver deres egne regler og bestemmer selv hvornår de gider følge dem. Det er derfor jeg stemmer borgerligt.

det er vist på tide, at du lærer lidt om, hvad der er foregået under borgerlige flertal

Kat

Attached: IMG_20211122_203010593.jpg (2074x4608, 1.96M)

Ved det allerede.
Men hvis man skal vælge mellem to bunker lort så tager jeg den mindste.
Faktisk bliver det enten Løkke eller Støjberg.

du er til grin

Hjælp, hvad gør jeg?
Der kravlede lige en klam stor edderkop ned imellem mine taster på tastaturet.

Ja ja Mette, lev med det.

typeracer.com

tror desværre jeg bliver nødt til at skille det ad