/norgetråden/

Banner-meta-utgaven
Forrige: Tegnespillet?

Attached: banner2.jpg (2806x353, 78.75K)

>Tegnespillet?
du er søt

>Man kan nå ha lovlig sex med over halvparten av de norske jentene som ble født i 2006

Attached: 1487425468561.jpg (540x511, 61.04K)

søt som duften av kaliumcyanid

han er litt søt ja, lille user vil jo bare tegne

Attached: boy-smiling-drawing-2.jpg (1000x667, 688.39K)

jeg har blitt kalt mange ting i tråden, men aldri sutre før. kan jeg spørre hvorfor?

Jeg kan ikke ha lovlig sex. Ingen jente hadde samtykket.

er kull et karbohydrat?

dds

er etf et aksjefond?

mongo

Tror det er et hydrokarbon, er ikke sikker

er menneskekroppen et hydrokarbon?

VÆR SNILL!!!!!

Attached: Indeksvstordenkuk.png (721x707, 385.09K)

Du er en mongolongo fra Tsjongobongo midt i Mongodongoregionen av Mongolia og bor i Mongogaten i Mongodongostrøket av nevnte Mongoby

For meg er det Château Montifaud VSOP. Veldig god konjakk å slurke eller nyte, fantastisk god for prisen.
Ellers går det i Courvoisier VSOP, den er ganske vanlig på taxfreehandelen.

stemmer det at hasj kurerer kreft?

Hadde nok vært fint med barn, men den perioden fra 0-3+ år virker jævlig.

polenmongo er slem

dophuer vil si hva som helst for rettferdiggjøre bruken sin. det finnes knapt en lidelse, plage eller sykdom som ikke har blitt hevdet å kunne kureres av hasj eller hampolje.

Perioden på 10 sek gjør det verdt det (krempai i nyta eis)

Hvis du er snille mot ham, skal han bli snill også.

Hvorfor agner du så hardt hele tida?

>det finnes knapt en lidelse, plage eller sykdom som ikke har blitt hevdet å kunne kureres av hasj eller hampolje.
Dette. Jævlig lei dette knarkermegmeget bare for å legaliseeeeeeere, vil faen ikke ha hele Norge stinkende av kattepissrøyk

skjønner ikke problemet fåvæ, mener du at alkohol også skal være ulovlig?

jai.... roer meg nå

Når man får kreft bør man prøve å bli syk, kreft er skadelig i et stabilt kroppsmiljø

Jeg har gitt opp damer.

Attached: 1484252155513.jpg (400x384, 47.55K)

hei erna

Ikke la den hvite mann undertrykke deg, du har rett til å si hva du vil du og!

men du er trådbrever og alle trådbrevere er kjekk men og har hatt mye sex og sex er det enkleste på planeten like enkelt som det er for jver

er kjekk men

Kjøpte Any Forums passet. Jeg var så jævlig lei den forpulte satans captchaen.

kjekk men autist
smart men lat

Den har blitt helt jævlig de siste ukene

Basert. Franskanon vil nå at du skal dds.

suksessfull men taper

Attached: Screenshot_2022-07-07-22-34-28-45_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg (1149x1772, 666.75K)

Fy faen så digg det var å breve nå gutta

Det har den og jeg ble ganske lei av å gjøre den om og om igjen men i tillegg måtte vente flere sekunder fordi jeg faen ikke klarte å tyde det som stod.

Han kan ta det hvite flagget og stikke det opp bak.

er kjekk men

Jeg brukte den nettsida hvor du betaler $5 ekstra for å betale det med kort. Verdt det fordi jeg har ikke peiling på sånne datapenger.

>datapenger.
>t. 43-åringen

Ja, jeg har noe penger liggende på coinbase så jeg slapp å bruke siden hvor du bruker kort. Nesten som jeg angrer på at jeg ikke gjorde dette før, men kanskje det er en bevist strategi fra hiroshimamoot så mange flere kjøper.

jeg er 22