/sauna/

oikeaoppinen pyllyn pyyhintä painos

Attached: 1628086130727.gif (512x384, 23.67K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/daQPufNrdPU?t=2769
twitter.com/SFWRedditVideos

ulkkis houkute painos

Tuo kostea wc-paperi on kyllä tosi jees. Tulee ihan lapsuuden ajat mieleen kun äiti vielä nuoli pyllyn puhtaaksi kun olin pieni koiranpentu :3

Olen kuullut juttua että jenkkilässä on tullut puolimuotiin se että jengi pyykii perseensä lopulta jollain vauvoille tarkoitetuilla märillä räteillä ja ne on aiheuttaneet hemmetikseen viemäritukoksia.
Kun niitä vauvojen niin sanottuja paskapapereita ei kuulu heittää pönttöön mutta sinne ne päätyy kun milleniaalit niillä itseään hankaa.

>kostea wc-paperi
>mikä on pillupuhelin

ai pöntönpesin?

niin eikös noi wet wipesit juuri ole amerikkalaisten ykkös tuote edelleen. ja ne ei tunnetusti kovin hyvin hajoa siellä vedessä vaikka paketin kyljessä lukee että flushable.

ei mun sydän kestä Preyn pelaamista tai sitten musta on tullut vaan ihan järkyttävä nössö
joka kerta paukautan esciä kun hyppää vihuloinen esiin jostain ja sydän käy kurkussa

Parempi kuin edellinen

voisin tulla kattoon ku pelaat niin ei tarvi pelätä. silitellä vaikka vähän.

haluatko kuulla juonen paljastuksen

haluatteko nähdä pippelin paljastuksen?

joo mutta taas huijaat niinku eilen ja haukut homoksi

joo!

Se vissiin on sama juttu täällä Suomessa kun ne tekivät niitä vessapaperin keskiöitä jotka ei hajoa vedessä tarpeeksi, mutta kyllä ne voi vetää alas pöntöstä jonka jälkeen ne aiheuttaa tukoksia.
Ostan itse vain halvinta vessa- ja talouspaperia joten en tiedä onko niitä enään edes olemassa.
Nää yhtiöt eivät kommunikoi toistensa kanssa yhteisen hyvän edestä vaan jos vessapaperi yhtiö näkee paikallista valuuttaa silmissään niin sitä saattaa vesiputkista vastaava laitos kirota.

homot hirteen hintit hautaan homppelit helvettiin

Attached: 1633589393554.jpg (878x894, 166.5K)

voisimpa pussata homofobian pois susta nyymi

ite ostan just niitä ja vedän ne alas pöntöstä

>vessapaperin keskiöitä jotka ei hajoa vedessä tarpeeksi
toi on ihan paskapuhetta, ne keskiöt on sitä samaa paperia

miksei ne vaan skippaa keskiötä kokonaan

nyymi ne tekee sitäkin jo niitä saa kaupoista

animella pylly on ja raitakalsarit, ei animelle silti pärjää edes raiskarit, animeiden perseessä on turvan tuova se, et sitä pysty koskee ei, minä eikä se

koska tyhmä standardi on laittaa ne wc paperi telineeseen

kelalta tuli kirje että muista asumistuen vuositarkistus

youtu.be/daQPufNrdPU?t=2769

antakaa sinu jos se italiaano vokaropostaa ne viime langan suomisanomiset niin ei mene ohi. meen lakanan alle pötköttelemään hetkeksi

se huiputti meiltä tää-äänet ja juoksi

En siis ole vessapaperi-insinööri, mutta sanon vain että joku vesilaitoksen jannu jossain välin oli lehdissä selittämässä että kaikkea ei voi vetää alas vessasta vaikka tuotteen valmistaja sanoo näin ja artikkeli liitty jotenkin vessapaperiin ja tukoksiin.

nyymi ihana rakas suukkosuu

keskiöt ja kosteuspyyhkeet eivät kuulu vessanpytttyyn

ite oon heitellyt niitä pönttöön jo vuosia ja jos sen heittää veteen ja sen päälle kusee niin se menee ihan samalla tavalla riekaleiksi kuin vessapaperi

aiemmin olit ylpeä kun et ollut lirkutellut tänään

niitä oli ns vedessä hajoavalla kartongilla mutta katosivat kun vesilaitokset ruikutti että ei hajoa tarpeeksi. tuskin on enää myynnissä juuri noita mutta sellasia oon ostanu joissa ei ole kartonkirullaa ollenkaan pelkkä paperi vain

Nyt nyymit apua. Oliko vakioneekeri se oikea termi kun puhuttiin mustasta joka on pakosta laitettu johonkin mediaan vai oliko sse jokin muu? Token black on se englanninkielinen versio

siis kiintiö