Bilulykke-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
kjeks
Dem er goe gutter
kanskje jeg skal kjøpe en bab for å markere hendingen
First for Norwegian all the sisters out there
kek det der skjedde med med under førstegangstjenesten
kjørte av veien med mben på vintern
ble ikke presset av veien jeg da
Så du opplevde akkurat det samme bare at det var noe annet som skjedde?
For nordmenn (av den ekte typen)
please come an breed our women
Kjeks
kjeks
jeg opplevde å ende på taket
Will do ma man will do
pipa fikk en annen lyd nå ja
bra det ble filmet
Ja jeg har vært borti den der jeg også bortsett fra at jeg ikke endte opp på taket, bare tredde tåa inn i et skap.
Håper nordmenn av den ekte typen nyter strømrasjonering, økte priser og levekostnader i flere år, klimaflyktninger, arbeidsmangel, og terrorisme
...hæ
det er nok lurt å fjerne skiltene, kamuflere hodet og ha en rømningsplan hvis man skal gjøre noe sånt
Nesten så jeg får troen på landet vårt igjen.. men men.. hun blir nok bare ""avhørt"" og sendt hjem
tenk å være så imot sian og så for islam, og likevel være en kvinne som kjører motorvogn og velger å ikke bære burka/niqab (som en anstendig kvinne ville gjort)
Er lei av at de prøver å drepe folk men så får de bare en dask på lanken fordi det ikke lyktes fåvæ.
hun var sint fordi de hadde brent koranen, synes det er innafor. vi burde ha et rosetog for henne, som turte å stå opp mot nazistene
Jeg vet ikke jeg ass
Kjeks!
nyter ikke andre slags folk her i landet det samme da?
>forsøkt å forsvare en bok
Det er jo litterært verdig fritt ord prisen ja
De kommer til å drepe Assange, gutta.
neida, de bare burer han inne på isolat til han klikker og tar selvmord
Tror heller de Bradley Manning'er han så han blir Assangina om et par år.
Er det homo å drikke kaffe med oboy?
Ja. Og du blir feit.
Sjåføren burde bli straffet av SIAN for å fortsette å kjøre i høy fart, og risikere livene til 5 passasjerer når det er en rabiat person som prøver å dytte bilen