Tissejv-utgaven
F'0'rrige:
Tissejv-utgaven
F'0'rrige:
Other urls found in this thread:
vg.no
twitter.com
første for og og og
>forrige
Tenk hvis Ragnhild hadde laget den typen videoer der hun bare drakk og tisset i buksa, drakk og tisset i buksa
I morra skal jeg og jven gå en tur i slotts parken. Tenkte også og ta henne med på en bedre resturant etterpå. Hva er noen bra spise steder i Oslo?
Hadde ikke gjort noe nei, helst drukket vodka da.
>slotts parken
>og ta henne
>resturant
>spise steder
Skjønner godt at du er osloer, så neger-dum som du er.
Er inn flytter. Jeg bare bor her. Er ikke så glad i Oslo fåvæ. Gleder meg til og flytte ut igjen engang i fremtiden.
Jven er på vei fra Gardemoen. Sitter bare oppe og venter på henne fåvæ. Ser på serie og spiser potetgul. Kan være jeg sovner før henne er hjemme. Da blir det ikke knullings før i morra.
>potetgul
Kineser med downs
>før henne er hjemme
>henne
Du er ganske dum, du.
>er mongo
>spiser potetgull
>har jv
Bare to av disse er meg, gjett hvem
Skrive ferdigheter har ikke noe med inteligens og gjøre. Jeg er en ganske smart fyr sånn egentlig. Men ikke alle som følgte med i norsk timene vettu.
du er heldig som har en jv å spise potetgull med
Du er ganske dum, du.
Nei du er dum.
>inn før "Jeg var ikke så god på skolen, menneh jeg er en ganske smart fyr"
Du er kanskje en sånn en doplanger som står langs akerselva og flink til å unngå å bli tatt?
Nei jeg var ganske god i mange andre fag bare ikke norsk. Lærern sa det var dyskleksi. Fikk 4 i norsk på vgs uansett. Mente jeg var god i tekst analyse som dro opp. Men hfbs. Jven står straks i oppgangen nå så skal ned og møte henne. God natt gutta.
Is she pooping?
Tenk å være så dum at du ikke kan grunnleggende grammatikk.
Poenget med skriftspråk er å gjøre seg forstått og kunne kommunisere med andre. Det går fint selv med skrivefeil. Oppheng i å være grammatisk korrekt er autisme.
Mister man språket mister man kulturen sin.
vg.no
"Huuuurrr duuuurrrr man kan ikke være etnisk norsk og muslim" - er det den artikkelforfatteren fortalte meg med den artikkelen.
Why is your language so fucking hard to learn?
Maybe your just dumb.