jobcenter udgaven
/skandi/
jeg skal på lortcenter i morgen
Har du overvejet at finde dig et job i stedet?
jeg har lige været derinde, fik min frist udsat til slutningen af august, håber snart de giver op på mig og giver mig førtidspension
det har jeg forsøgt at finde
tror man skal ligge i koma før førtidspension kommer på tale nu til dags
>tror man skal ligge i koma før førtidspension kommer på tale nu til dags
ok er i gang
eller også er det først efter man dør
der var vist en historie om en kræftpatient, som blev kontaktet af lortcentret, mens han lå i en koma, som han ikke vågnede fra
de ville høre om han snart var klar til arbejdsprøvning
lyder sgu meget rigtigt
godnat
fik kun 3 timers søvn i nat
lorte årstid
jeg er klar med chips når du vågner i aften
hørte sådan en lille knæklyd fra headsetheadet der fulgte mit heart beat. sgu højt blodtrystsdag i dag.
har du spist for meget salt mand
nej, bare spist et hårt kogt æg i dag.
Men har stryketrænet og fyldt mig med kaffe og snus.
hvorfor træne når man kan ligge på sofaen
min nye bærbar er en lille smule langsommere end min stationær computer som har en 6600 4 kernet processor
men det går nok
kom i tanke om denne legende
>Chau recorded that the islanders reacted to him with a mixture of amusement, bewilderment and hostility. He attempted to sing worship songs to them, and spoke to them in Xhosa, after which they often fell silent. Other attempts to communicate ended with them bursting into laughter.[24] Chau stated they communicated with "lots of high pitched sounds" and gestures.[25] Eventually, according to Chau's last letter, when he tried to hand over fish and gifts, a boy shot a metal-headed arrow that pierced the Bible he was holding in front of his chest, after which he retreated again.
>On his final visit, on November 17, Chau instructed the fishermen to leave without him.[26] The fishermen later saw the islanders dragging Chau's body, and the next day they saw his body on the shore.[18]
missionære blive ikke takket nok for det farlige arbejde de gør for at rede mennesket fra satan
den vil ikke vise min CPU ordenligt af en eller anden grund, men det er en ryzen 5 5600x
mange skærme
af en eller anden grund opfanger den mit fjernsyn to gange, men to skærme og så er TV'et også slået til så jeg kan se anime på sofaen
Jeg fik førtidspension som 18-årig.
Men jeg boede på et bosted, havde adskillige psykiatriske diagnoser, var tidligere indlagt på psykiatrisk, og kunne med nød og næppe deltage i 6 timers undervisning om ugen.
Nu studerer jeg på fuldtid lol
>og kunne med nød og næppe deltage i 6 timers undervisning om ugen
hvor meget fravær havde du?
Måske 20%? Og havde brug for en lang middagslur, når jeg kom hjem
Det blev så tusinde gange nemmere at fungere efter jeg som 20-årig fik en ADD-diagnose og ADHD-medicin.