Sverigetråden - Middagsupplagan

Attached: 580b57fcd9996e24bc43c1b7.png (933x1049, 265.92K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/LMR8S0oHp44
youtube.com/watch?v=uCMK95igkyM&list=OLAK5uy_lAlauoQP_2xvh-pmrt9XI8uMKcUGZp_LA&index=7
twitter.com/SFWRedditVideos

Jag vill pussa en tjej, hålla hennes händer, smeka hennes kropp, säga att jag älskar henne och kolla henne i ögonen samtidigt som vi knullar. Inte strypa, slå, spotta, smiska osv. Anses detta som avtändande i år 2022?

Attached: Lmly2s9.jpg (750x659, 219.73K)

youtu.be/LMR8S0oHp44

såg en tuttzilla på affären nyss, gick fan runt i kort-kort och bara en bikini-överdel
den lede ormen reste sig och jag fick gå bort och studera frysdisken ett tag
sen står hon fan i kassan framför mig och jag ser rätt ner i patteravinen, helt stört

Ser inte hur jag kan ha sex om jag inte betalar för det vilket jag inte vågar eller vill. Jag kommer dö oskuld

kan inte fatta att det finns så många söta tjejer där ute och inte en enda är min fv, blir fan spyfärdig

Vill ha en lainpillrad femcel fv som inte ser ut som kräk.

Attached: 1656252146684.jpg (700x525, 196.16K)

är nått fel med mig

varför kopierade du mitt inlägg från förra tråden va va ge fan i det för i helvete nu jävlar ska fan kniva dig om jag ser dig på gatan.

>lainpillrad
?

Kingen
Kingen
Kingen
Kingen
Kingen
Kingen
Kingen
Kingen
Kingen
Kingen
Kingen

Attached: 1642131617470.webm (640x360, 2.83M)

Beskriv mer, var du vid stranden eller varför hade hon bara bikiniöverdel på sig? Var hon vit/brun, hur gammal var hon osv?

Vill bara dela med mig av den läckra transkvinnan jag hittade på twitter. Hur många kvinnor tror ni han har i frysen?

Attached: maria hansson Transaktivisten.jpg (1068x1600, 261.84K)

Italienarna älskar ju svenskar, får du mycket brudar där eller? Kanske dags att åka till Rom och förlora oskulden.

Attached: 1656040192620.jpg (1559x1592, 278.58K)

tråden har blivit sämre igen

Attached: 1655829620481.jpg (799x775, 249.37K)

Är ni chud, chad eller incelud?

Världen för mig känns som en pjäls som jag inte har en roll i

öööööh hon hade stora tuttar haha tänk om hon daskat patteblaffarna rätt i ansiktet på en haha så galet det hade varit haha bara ha ansiktet där mitt i mjölkklyftan haha

incelovic von inceldorf

du har di di di di di diabetes och nu är ditt liv ett levande helvete
youtube.com/watch?v=uCMK95igkyM&list=OLAK5uy_lAlauoQP_2xvh-pmrt9XI8uMKcUGZp_LA&index=7

>sydkorea

någon får förklara för det här köper jag inte

Nu ska jag spela pokemon fools gold

Är episk gajmer.

Attached: 16943872073892.jpg (955x1120, 290.81K)

Du pratar med en proxy

jag gjorde det i vördnad

Trodde du var homosexuell, visst är italienska kvinnor vackra

Sjukt att det är 2022 och samhället är sämre uppbyggt än någonsin för att folk ska hitta partners och leva lyckliga, ingen fokus alls läggs på det.

tuttzilla megatutte ghettobooty fläskröv

chuddus be like
>jag hatar bögar
men samtidigt har han tusentals bilder på muskulösa män sparade asg

tuttzilla patteravin mjölkklyfta

livet är bara roligt med koffein

Känns som att jag kollar på samhället samma sätt som man ser på en film, alltså att man inte är med i det utan att man bara sitter och observerar

Hur stora? Var resten av kroppen smal?

ah okej då är det lugnt
läget annars då?

Tjejer älskar väl kpoop och kdramas?

prostitution är olagligt för att öh ja trafficking öh ja människohandel(av folk vi släppt in genom våra gränser xD)

Vad menar tjejer när de snackar om energier och dylikt?

Attached: 1651292863885.jpg (810x898, 143.15K)

nu har jag fått hångla

hur många ukrainskor kom till sverige? de tjatade ju i våras om att denna flyktingvåg skulle dvärga allt vi haft tidigare.

>kvinnor hatar manskultingar
>kvinnor hatar män med liten snopp
>kvinnor älskar koreanska män för media säger åt dem att göra det
Lol, har kvinnor någon egen vilja överhuvudtaget?

jag är assyr

Attached: 1656066937323.webm (1280x720, 803.59K)

Vet inte vad man ska säga när man pratar med en tjej och är intresserad så har aldrig haft en fv. Tjejerna här är mycket vackra men antar att alla redan är tagna så.

Inga vågade komma hit för blattar våldtog massa sötpajer

vill bara ha sex hur svårt ska det vara

Det är något speciellt med SVARTAD RÅ filmer. De är alltid heta, men det är något extra speciellt med de här filmernas interraciala karaktär. De svarta männen är alltid så stora och starka, och de vita kvinnorna är alltid så ivriga och villiga. Det är en perfekt kombination.

Dessa filmer är alltid av högsta klass, med de hetaste skådespelarna och den hetaste action. Om du letar efter det bästa inom interracial porr, leta inte längre än till SVARTAD RÅ filmer.

Hoppas alla bögar i tråden stryker med i nästa bögskjutning

Attached: 1656159899581.png (943x1007, 1.12M)