/nederdraad/

Davilex-editie

Attached: 4390-9.jpg (640x480, 179.32K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/V7cpBNOrxGg
twitter.com/SFWRedditGifs

H E I L. S A T AN

Santa*

Mis oude computerspelletjes wel een beetje.
Speelde vroeger veel Spyro het Draakje op de PS1.

Santa muerte

Speel dagelijks met je moeders tette

als je nooit shadow man of body harvest hebt gespeeld op nintendo 64 ben je homo

Ik speelde "Oh Shit!" op de MSX.
Ik ben oud.

Attached: 3f441da2.jpg (821x803, 146.17K)

Net de lekkere harinkies gehapt snap niet hoe mensen die niet blieven gewoon beetje zuur en uitjes hopla

Oke opa maar mag duke nukem op de ps1 ook?

Lief van je!

absoluut, als je homo bent

Dit was ook leuk.

Attached: ss_10b7509542c8c952bda48ad11fa8ccd07e95e321.1920x1080.jpg (1280x960, 204.91K)

mijn vader is enorm incompetent en belt me om alles
hoe stop ik dit

Nou daar zaten kankerdikke jopen in dus ik weet niet maar denk aan je rug he opa

Linkiewinkies rechtse theorie denkers en ideologie begrijpen uitdaging: onmogelijk

Wdn da's gewoon een pac-man kloon

heb je al pagga geslagen op de tetten van froya?

youtu.be/V7cpBNOrxGg

>hoi zoon ik weet niet hoe ik m'n Outlook moet instellen, heb je even?
>natuurlijk pa
>*hang telefoon op*
Blijf dit net zo lang herhalen totdat hij het opgeeft.
Nog niet oetz. Komt nog wel.

Ja. Enige verschil was dat als je mannetje dood ging dat je "oh shit" hoorde. Niettemin nostalgisch.

De wraak van de eeuwige fries

Het probleem met Baudet is dat ie op slag verliefd is geworden , totaal obsessieve adoratie is altijd gevaarlijk . Dan denk je niet meer na en ga blind je alles geloven wat de liefde van je leven je voorschotelt en waai je met elke uitgebraakte waanzin mee .

WK '98 Voetbal Avontuur. Het enige spel waarin je je tegenstander tijdens de rust kon verzwakken door vergif in hun thee te doen. Je team kon motiveren met speeches van Emile Ratelband. En Prins Bernhard je elftal in een schandaal met plaatselijke kechs sleurde.

Attached: Buitenspel-wk-98-met-jack-van-gelder-en-davilex-853-x-853.png (853x853, 794.51K)

Thierry Baudet is ontspoord en dat is jammer, want hij was eens een interessante belofte

Ken je ook het dealerspel soort monopolie

Ken ik niet oetz. Beschrijf het eens. Is het drugsdealen?

Wanneer komt Frøya terug naar de /nederdraad/?

Uiteindelijk heeft Baudet ongelofelijk geholpen bij de afbraak van Nederland door vanaf zijn 'Uil van Minerva'-speech door te draaien. Bedankt Baudet, mensen zullen nog eens rechts stemmen. Sjonge jonge rot op man. Enige reden dat hij zo los gaat op die Corona is ook om te verbergen wat er daadwerkelijk is gebeurd: Iedereen is uit zijn partij weggelopen omdat hij gewoon een halve psychoot is die compleet doordraaide toen hij de grootste werd bij de provinciale staten. Sommige mensen kunnen helaas op een persoonlijk niveau niet omgaan met macht

Ik denk zodra ik pagga op haar boeba heb geslagen.

Ja je kan crackpanden kopen en naar suriname vliegen drugs kopen en weer naar amsterdam vliegen de duane omkopen etc

Baudet Misselijke man, notaire coke snuivertje, narcistisch als de pest. Ach wie kent ze niet. Die erin trappen begrijpelijk. Er is een weg terug. Beter spijt dan excuus zoeken om op dat stukje laatste spetterpoepje te stemmen.

Frøya, als je dit leest: kom terug, schatje.

Attached: 1650821377980.jpg (4896x6528, 1.34M)

Baudet moet zich, zoals iedereen, aan de regels houden. Je zou verwachten dat er een neutrale autoriteit is die daarop toezicht houdt en bij overtreding van de regels het initiatief neemt en ingrijpt. Ik vind het vreemd dat dat blijkbaar niet is gebeurd. Al valt er over de man als politicus niet veel goeds te zeggen, het is toch een beetje pijnlijk dat zijn collega's hem nu aangeven, want daar komt het op neer.

De FvD had in het begin een prima programma, ben er nog lid van geweest en heb er op gestemd. Een partij met grote potentie. Helaas is Baudet volsagen gek geworden. Nu maar JA21 stemmen.

ben koran aan het lezen mohammed was kk gebaseerd hij zij: wie geen crack dealt of rookt is sowieso een zemmel

>met Frøya naar Suriname vliegen, drugs in haar flamoes verstoppen en vliegen naar Bergen om vervolgens in een blokhut alle coke eruit te snuiven

Attached: 687474703a2f2f692e696d6775722e636f6d2f455659786148592e6a7067.jpg (400x387, 74.44K)

Kankerlelijke gremlin wat een goblin hoofd krijg een terugval naar mijn runescape dagen tering

Sex op me brein laat het stoppen

Ik denk dat er bij haar wel een heleboel in gaat oetz. Veel ruimte.

Tsja Baudet. De eens zo gevierde nieuwe Messias van de vaderlandse politiek. Waarom mensen in hem en zijn praatjes geloofden is mij een raadsel of het moet uit zo grote wanhoop zijn geweest dat men hem zijn zonneklare mafklapperij op voorhand al vergaf, daarbij voor lief nemend dat hij destijds ook al erg rare dingen zei. Maar nu kan geen mens er meer omheen dat hij een rare kwast is die vooral heel begaan lijkt met zijn eigen lot en iets minder dan dat van zijn beste landgenoten.

Mooi, scheelt weer extra bagage inchecken.